Психология Семинарлар Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Тренинг «Жасөспірімдер арасында қақтығыстардың түрлері және оның алдын алу»
Спанова Марияна Кудайбергеновна
19 Мамыр 2021
697
2
Жасөспірімдер арасында қақтығыстардың түрлері және оның алдын алуда эмоциялык күйін байқау және шешу жолдарын көрсету. Қатысушылыр: мектеп оқушылары
Психология
Семинарлар
Барлығы
Жасөспірімдер психологиясы
Каршалова Айжан Арыстановна
06 Мамыр 2021
715
2
мұғалімдерге көмек
Психология
Семинарлар
Барлығы
"Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас жасай алу қабілеттерін дамыту "Семинар-тренинг
Қуанова Фариза Нұрболатқызы
03 Желтоқсан 2020
1926
3
Тіл табыса алу мен қарым-қатынас Жасымыз өскен сайын қарым-қатынас та ұлғая түседі. Қарым-қатынас жақсы болу ол баланың мәдениеттілігінде. Осы кезеңде сендердің дене дамуларыңда, физикалық және психологиялық өзгерістер болады. Агрессияға көп кездесеміз, сөз көтере алмаймыз, сол кездерде біздің қарым-қатынасымыз төмендей бастайды. Осындай жағдайлардан шығудың жолы ол- қарым-қатынас, өмірге деген дұрыс көз-қарас, жақсы көру және біреуді жақсы көрушілік, үлкен қуаныш. Осы іс-әрекеттер агрессияны жеңе алады. Дүниедегі ең тамаша туынды - тамаша тәрбие алып шыққан адам болып табылады. Жақсы тәрбиемен есейген бала, ол қашанда біздің қуанышымыз. Психология ғылымы еш нәрсеге бейімі жоқ, қабілеті жоқ адам болмайды деп дәлелдейді. Тіл табысу ол да сенің бір қабілетің. Психологтың кеңесі Қиындықтан қалай арылуға болады? Өзіңізді ойландыратын мәселелерге қайталап соқпауға тырысыңыз. Өмірдің үйреншікті ырғағына түспеңіз, бірақ шаршамаңыз. Көңіл-күйіңіздің қолайсыз сәттерінде, сіздің өміріңізде болған қуанышты және жағымды кездерді, сол бір бақытты уақыттардың кішкене бөліктеріне дейін еске алу. Қолайлы жағдайларды қайтадан бастан өткізгендей сезіну пайдалы.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
614
3
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
567
2
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
657
2
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
554
2
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
470
2
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
990
4
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
479
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
558
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
583
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
418
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
537
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
450
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
393
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
354
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
363
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
421
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
430
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы