Психология Семинарлар бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Темперамент психологиясы
Мінез құлық белсенділігі жігерлілік,шапшаңдық, инерттілікпен сипатталады
Психология
Семинарлар
7 сынып
Дөңгелек үстел "Жiгiттiң құны жүз жылқы, Ары мың жылқы"
Психология
Семинарлар
10 сынып
Мұғалімдердің эмоционалды көңіл күйілерін көтеру, психологиялық ахуал тудыру, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.
Психология
Семинарлар
Басқа
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
Психология
Семинарлар
Мектепке дейінгі
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
Психология
Семинарлар
Мектепке дейінгі
Жасөспірімдер арасында қақтығыстардың түрлері және оның алдын алуда эмоциялык күйін байқау және шешу жолдарын көрсету.
Қатысушылыр: мектеп оқушылары
Психология
Семинарлар
Барлығы
мұғалімдерге көмек
Психология
Семинарлар
Барлығы
Тіл табыса алу мен қарым-қатынас
Жасымыз өскен сайын қарым-қатынас та ұлғая түседі. Қарым-қатынас жақсы болу ол баланың мәдениеттілігінде. Осы кезеңде сендердің дене дамуларыңда, физикалық және психологиялық өзгерістер болады. Агрессияға көп кездесеміз, сөз көтере алмаймыз, сол кездерде біздің қарым-қатынасымыз төмендей бастайды. Осындай жағдайлардан шығудың жолы ол- қарым-қатынас, өмірге деген дұрыс көз-қарас, жақсы көру және біреуді жақсы көрушілік, үлкен қуаныш. Осы іс-әрекеттер агрессияны жеңе алады.
Дүниедегі ең тамаша туынды - тамаша тәрбие алып шыққан адам болып табылады. Жақсы тәрбиемен есейген бала, ол қашанда біздің қуанышымыз. Психология ғылымы еш нәрсеге бейімі жоқ, қабілеті жоқ адам болмайды деп дәлелдейді. Тіл табысу ол да сенің бір қабілетің.
Психологтың кеңесі
Қиындықтан қалай арылуға болады?
Өзіңізді ойландыратын мәселелерге қайталап соқпауға тырысыңыз. Өмірдің үйреншікті ырғағына түспеңіз, бірақ шаршамаңыз.
Көңіл-күйіңіздің қолайсыз сәттерінде, сіздің өміріңізде болған қуанышты және жағымды кездерді, сол бір бақытты уақыттардың кішкене бөліктеріне дейін еске алу. Қолайлы жағдайларды қайтадан бастан өткізгендей сезіну пайдалы.
Психология
Семинарлар
Барлығы
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы
Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу.
Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады.
ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы
Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.
ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы
Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу.
Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады.
ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы
Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.
ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы
Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу.
Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады.
ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы
Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.
ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы
Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу.
Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады.
ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы
Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.
ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы
Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу.
Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады.
ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы
Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді.
Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек.
ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі.
Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді:
1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау.
2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту
3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру
Психокоррекцияның негізгі міндеттері:
Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
1
2
...
6