Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Психология Семинарлар бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Дөңгелек үстел "Жiгiттiң құны жүз жылқы, Ары мың жылқы"
490 тг
Саулебай Айгүл Қайратқызы
14 Ақпан 2023
219
0
Дөңгелек үстел "Жiгiттiң құны жүз жылқы, Ары мың жылқы"
Психология
Семинарлар
10 сынып
Ұстаз бейнесі
490 тг
Серикбаева Айгуль Айткеновна
19 Мамыр 2022
323
0
Мұғалімдердің эмоционалды көңіл күйілерін көтеру, психологиялық ахуал тудыру, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.
Психология
Семинарлар
Басқа
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
490 тг
Бектургановa Қарлығаш Елубаевна
09 Маусым 2021
717
4
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
Психология
Семинарлар
Мектепке дейінгі
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
490 тг
Бектугановa Қарлығаш Елубаевна
09 Маусым 2021
349
1
Тренинг: «Отбасы, бала, балабақша»
Психология
Семинарлар
Мектепке дейінгі
Тренинг «Жасөспірімдер арасында қақтығыстардың түрлері және оның алдын алу»
490 тг
Спанова Марияна Кудайбергеновна
19 Мамыр 2021
496
0
Жасөспірімдер арасында қақтығыстардың түрлері және оның алдын алуда эмоциялык күйін байқау және шешу жолдарын көрсету. Қатысушылыр: мектеп оқушылары
Психология
Семинарлар
Барлығы
Жасөспірімдер психологиясы
490 тг
Каршалова Айжан Арыстановна
06 Мамыр 2021
436
0
мұғалімдерге көмек
Психология
Семинарлар
Барлығы
"Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым-қатынас жасай алу қабілеттерін дамыту "Семинар-тренинг
490 тг
Қуанова Фариза Нұрболатқызы
03 Желтоқсан 2020
1152
1
Тіл табыса алу мен қарым-қатынас Жасымыз өскен сайын қарым-қатынас та ұлғая түседі. Қарым-қатынас жақсы болу ол баланың мәдениеттілігінде. Осы кезеңде сендердің дене дамуларыңда, физикалық және психологиялық өзгерістер болады. Агрессияға көп кездесеміз, сөз көтере алмаймыз, сол кездерде біздің қарым-қатынасымыз төмендей бастайды. Осындай жағдайлардан шығудың жолы ол- қарым-қатынас, өмірге деген дұрыс көз-қарас, жақсы көру және біреуді жақсы көрушілік, үлкен қуаныш. Осы іс-әрекеттер агрессияны жеңе алады. Дүниедегі ең тамаша туынды - тамаша тәрбие алып шыққан адам болып табылады. Жақсы тәрбиемен есейген бала, ол қашанда біздің қуанышымыз. Психология ғылымы еш нәрсеге бейімі жоқ, қабілеті жоқ адам болмайды деп дәлелдейді. Тіл табысу ол да сенің бір қабілетің. Психологтың кеңесі Қиындықтан қалай арылуға болады? Өзіңізді ойландыратын мәселелерге қайталап соқпауға тырысыңыз. Өмірдің үйреншікті ырғағына түспеңіз, бірақ шаршамаңыз. Көңіл-күйіңіздің қолайсыз сәттерінде, сіздің өміріңізде болған қуанышты және жағымды кездерді, сол бір бақытты уақыттардың кішкене бөліктеріне дейін еске алу. Қолайлы жағдайларды қайтадан бастан өткізгендей сезіну пайдалы.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
490 тг
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
493
1
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
490 тг
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
449
0
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
490 тг
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
469
0
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
490 тг
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
403
0
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Менің таңдауым осы!»
490 тг
Сайынова Гулзира Аскаровна
28 Қырқүйек 2020
358
0
ІІ. «Менің баспалдағым» жаттығуы Жүргізілу барысы: оқушылар алдындағы парақта берілген 7 баспалдаққа болашақтағы өзінің арман, мақсатын жазу. Нәтижесі: оқушылар мақсат қоя білуге қалыптасады. ІІІ «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы Қазір бәріміз ыстық доп ойынын ойнайық, барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. ІІІ. «Менің арманым.....» жаттығуы
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
694
2
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
347
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
376
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
425
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
312
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
319
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
330
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
«Мен және біз» (Психокоррекциялық тренинг)
490 тг
Тургамбаева Гулжанат
28 Қырқүйек 2020
310
0
Мақсаты: баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктестікте жүргізілетін белсенді әрекет түрі. Психокоррекциялық мақсат үшін бағытқа негізделенеді: 1. Әлеуметтік даму жағын ықшамдау. 2. Балада жетекші іс-әрекет түрлерін дамыту 3. Жас және психологиялық жаңа білімді қалыптастыру Психокоррекцияның негізгі міндеттері: Жеке бас дамуына қажетті когнитивті (ақыл-ой), эмоционалды және мінез-құлықтық өзгерістермен бірге қарастырылады. Субьектінің мәдени және жас ерекшелігі ескеріле отырып, ішкі ресурстарын белсендендіру болып табылады.
Психология
Семинарлар
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл