Сыныптан тыс жұмыс 6 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
• Информатика пәнінен алған білімдерін нақтылау.
• Информатика пәнін жақсы танып білуге, өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, жауапкершілікке, адамгершілік қасиеттерін шыңдауға баулу.
Информатика
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Сайыстың мақсаты:
Оқушылардың білімін, жан-жақты ойлау қабілеттері мен ой ұшқырлығын қалыптастыра отырып, өз бетімен еңбектенуге, алғырлыққа, тапқырлыққа және жан-жақты дамыған азаматша болуға тәрбиелеу.
Сурет
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Математика пәнінен сайыс жоспары
Математика
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Внеклассное мероприятие "Моя семья".
Цель: - воспитывать у учащихся чувство любви и гордости за свою семью, уважение к родителям.
Задачи:
- формировать у учащихся уважительное отношение к своему дому, семье;
- обратить внимание учащихся на значение слова «семья» в их жизни;
- способствовать сближению взрослых и детей, формированию положительных эмоций;
- содействовать сплочению классного коллектива.
Сынып жетекшісі
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Мұхтар Әуезовтің өмір жолы мен жазушылық қызметінен, шығармашылығынан мағлұмат беру. Жазушының әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушылардың білімдерін жүйелеу.
Кітапханашылар
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Мұхтар Әуезовтің өмір жолы мен жазушылық қызметінен, шығармашылығынан мағлұмат беру. Жазушының әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушылардың білімдерін жүйелеу.
Кітапханашылар
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Мақсаты: оқушылардың бойында ұлттық рухты, патриоттық сезімдерді ұялату, өз Отанын, елін сүюге, мемлекеттік рәміздерін қастерлеуге, мемлекеттік тілін құрметтеуге, өз ұлтын жанындай сүйетін саналы, білімді, іскер азамат қалыптастыру.
Басқа
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
«Білім жүгін арқалап, биікке самға жас талап!» тақырыбындағы қорытынды кеші
1-жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті ұстаздар және оқушылар!
2-жүргізуші: мектебімізде Математика, Информатика, Физика апталығы болып жатқандағы бәрімізге мәлім.
1-жүргізуші: Осыған орай аптаның соңғы күні өткізіліп отырған «Білім жүгін арқалап, биікке самға жас талап!» тақырыбындағы қорытынды кешімізге қош келдіңіздер!
2-жүргізуші: ҚР президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлт болашағы білімді ұрпақ қолында» деп айтқан сөзі бізді жарқын болашаққа апарар жолды меңзеп тұрғандай. Шын мәнінде бүгінгі жас – ертеңгі елдің мызғымас тірегі, келешек келбеті. Сол себеті олардың білімді, бәсекеге қабілетті, жан-жақты болуы ел дамуындағы аса маңызды фактор болып табылатыны анық.
1-жүргізуші: Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Еңселі елдің ертеңі – кемел білім мен кенен ғылымда» деп атап көрсеткендей, бүгінгі қоғам сіздерден білім мен ғылымды игеру жолында үздіксіз ізденуді талап етіп отыр. Апта бойғы сайыстарда әрбір оқуышыні білім деңгейлері таразыланып, «жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығады» дегендей, әр сайыстың жүлдегерлері анықталды.
2-жүргізуші: Ажырамай мектептен бір елі сіз,
Жақсылыққа жаралған жүрегіңіз
Сөз берілсін құрметпен өзіңізге
Шәкірттерге арналсын тілегіңіз, - дей отырып, апталықтың дамуына үлес қосқан, әр сайыстарға қатысып жүлделі орын алған шәкірттерімізді мақтан ете отырып, оларды марапаттау үшін сөз кезегін мектебіміздің директоры.............................................................................................береміз.
1-жүргізуші: Жастықты біз ізденуге арнайық,
Білімдарлық танытайық, талмайық.
Асуларын білімнің бағындырып,
Өрлейік, өркендейік, самғайық!
2-жүргізуші: Парасатты жүрегің нұр төгеді,
Болдың міне абыройлы, мәртебелі
Қыран қонған биіктен көріне бер,
Асқар тау, туған елдің нар түлегі.
Жасампаз елдің жас қырандары, құрметті оқушылар марапаттарыңыз құтты болсын!
1-жүргізуші: Олай болса келесі кезекті «КАНООТ» ойынына берейік.
Бұл ойында ойнау үшін адымен барлығымыз қолымызға ұялы телефондарымызды алып, өз аты-жөндерімізді жазып тіркелейік. Бізге тақтада сұрақтар беріледі. Дұрыс жауабын өзіміз ұялы телефоннан белгілеу арқылы жауап береміз. Ойны соңында баңдарлама қорытындысын автоматты түрде шығарып береді. Ең жоғарғы балл жинаған 5 қатысушымызға силық беріледі. Олай болса, баршамызға сәттілік!
2-жүргізуші: Тыңдаңыздар,
1-жүргізуші: Тыңдаңыздар!
2-жүргізуші: Босқа қарап тұрмаңыздар!
1-жүргізуші: МИФ-те қазір басталмақшы,
2-жүргізуші: Көңілді тапқырлар алаңы.
1-жүргізуші: Олай болса көңілді тапқырлар алаңына қатысатын оқушылар мен жас мамандардан құралған командаларды ортамызға шақырайық.
2-жүргізуші: 1-топ: «Уақыт жоқ»
1-жүргізуші: 2-топ: «БОМ жастары»
2-жүргізуші: 3-топ: «Голливуд»
1-жүргізуші:Енді, ойынымызға әділ бағасын беретін әділ-қазылар алқасымен таныс болайық. Физика пәні мұғалімі:..................................................................................................................
Математика пәні мұғалімі:..........................................................................................................
2-жүргізуші: Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:...............................................
1-жүргізуші: Психолог:...............................................................................................................
2-жүргізуші: Әділ-қазылар алқасымен танысып болсақ, көңілді тапқырлар алаңының кезеңдерімен таныстырып өтейік. 1-кезең: 3-5 мин. аралығында әр команда өздерін таныстыру қажет.
1-жүргізуші: 2-кезең: «6 жаңалық». Бұл кезеңге 5 мин.уақыт беріледі.
2-жүргізуші: 3-кезең: «Үй тапсырмасы» (Еркін тақырып). Оған берілетін уақыт 7 мин.
1-жүргізуші: Және ең соңғы кезегіміз мақал-мәтел жалғастыру». Берілетін уақыт 4 мин.
2-жүргізуші: Ортаға командалар топ басшыларын қалдырып, қалған қатысушыларды сахна сыртына шығарып салайық..
1-жүргізуші: Ендеше, әр кезең сайын қай команда бастап отыратынын анықтап алайық. Ол үшін топ басшылар әділ-қазылар алқасының алдынан жеребе алайық..
2-жүргізуші: Олай болса қатысушы командаларға сәттілік тілей отырып, .1-кезеңімізді бастаймыз.
1-жүргізуші: Командалар өздерін таныстырып болды. Ендеше, таныстыру кезеңінің ұпайларын білу үшін әділ қазыларға сөз берейік.
2-жүргізуші: Келесі кезеңіміз «6 жаңалық». Барлық қатысушы командаларды ортаға шақырайық. Бұл кезеңде әр команда 6 жаңалықтан оқиды.
1-жүргізуші: «6 жаңалық» кезеңі туралы сөз әділ қазылар алқасында
2-жүргізуші: 3-кезеңіміз «Үй тапсырмасы». Еркін тақырып. Сіздерге 7 мин уақыт берілдеі. Кезең шарты түсінікті болса, топ сахнада қалып, қалған қатысушыларды сахна сыртына шығарып салайық.
1-жүргізуші: Әділ қазылар алқасынан осы кезеңіміздің қорытындысын сұраймыз.
2-жүргізуші: Енді соңғы кезеңіміз «мақал-мәтел» жалғастыру кезеңі. Алдымен--------------- топты шақырайық. Бұл кезеңде мен мақал-мәтелдің басын бастап оқимын, сіздер жалғасын табуларыңыз қажет. Әр командадағы әр қатысушы 1 мақалдан жауап беру қажет. Шарты түсінікті болса мақал-мәтелдерді оқып бастаймын. «Уақыт жоқ» тобына:
1. Нан – тамақтың атасы, (Ынтымақ – көптің атасы)
2. Айтқызған – жамандықтың белгісі (Қамшылатқан – шабандықтың белгісі)
3. Ақ сауыттың жағасы бар, жеңі жоқ (Шын жақсының ашуы бар, кегі жоқ)
4. Тозған қазды (топтанған қарға алады)
5. Болымсыздан үлгі шықпас (Көңілсізден күлкі шықпас)
6. Ақымақ бұзуға бар (Түзеуге жоқ)
1-жүргізуші: келесі «БОМ жастары» тобын шақырамыз.
1. Аз қойда айран бар, өре жоқ (Аз елде азар бар, төре жоқ)
2. Ақ шашты ана: «жастығым – балам» дейді. (Ақылды бала: «ай-күнім – анам» дейді
3. Аты аға бірігіп әке болмас (Жеті жеңге бірігіп ана болмас)
4. Әке балаға қарыз (Бала далаға қарыз)
5. Ақылдыға ишарат (Ақымаққа таяқ)
6. Аңқау бөрі қой үркітеді (Ақылсыз адам ел үркітеді)
2-жүргізуші: Осы кезеңді аяқтайтын «Голливуд» тобы
1. Жіптің ұзыны жақсы (Сөздің қысқасы жақсы)
2. Кітап – қаймақ, (Білім – оймақ)
3. Тіліңмен жүгірме (Біліммен жүгір)
4. Көргенсіз дегенге кек тұтпа, (Көргеніңнен көрмегенің көп)
5. Жақсы көрер тамырдың (Атын алма, тайын ал)
6. Адам құлақтан азады, (Көңілден семіреді)
1-жүргізуші: Мінекей, біздің көңілді тапқырлар алаңы да өз мәресіне жетті. Бүгінгі ойынның жалпы қорытындысын есту үшін сөз кезегін әділ-қазыларға береміз.
2-жүргізуші: Ұрпағы, ұландары текті жердің,
Қашанда болмысына сүйенемін.
Келешек ғалымдар да, даналар да,
Шығады өздеріңнен деп білемін! – дей келе, Математика, Информатика, Физика апталығын қорытындылау кешімізді жабық деп жариялаймыз!
1-жүргзуші: Келесі көріскенше сау болыңыздар!
Математика
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Бұл сабақ жоспары 7 сыныпқа ашық сабақққа арналған
Шет тілі
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
оқушылардың білімдерін жинақтау, пәнге қызығушылығын, ізденуін, жан-жақты болуын, экологиялық білімдерін көтеруге, әрі табиғатты сүюге баулу, өсімдіктердің таңғажайып түрлерімен, ерекшеліктерімен таныстыру
Жаратылыстану
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
полиглот интеллектуалды ойыны
Шет тілі
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Қазақ тілінде оқытпайтын сыныптағы іс шара
Қазақ тілі
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
биеші: Баймағанбет А
Тақырыбы: «Дәрумендер-денсаулық кепілі»
Сабақтың мақсаты: Дәрумендер пайдасы. Пайдалы дәрумендерді қандай тағамдардан аламыз. Тамақтану тәртібі мен оның пайдасы туралы негізгі түсінік қалыптастыру,тағам құрамымен- дәрумендер, дәрменді заттар туралы түсінік беру. : Оқушылардың алған білімдерін, ой-өрісін жетілдіру, сөйлеу мәдениетін дамыту, ағза үшін дәрменді заттардың маңызын ұғындыру.
Әдісі: Ой бөлісу.
Түрі: Сыныптан тыс жұмыс.
Көрнекілігі: Суреттер.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
1
2
...
6