Биология 8 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
«Методы активного обучения на уроках биологии: интеграция теории и практики»
Куртаева Нигара Бадырхановна
28 Қараша 2025
59
0
В условиях стремительного развития науки и технологий современное образование требует новых подходов к обучению, направленных на формирование у учащихся не только знаний, но и умений активно применять их в практике. Особенно это актуально в биологическом образовании, где освоение теоретического материала тесно связано с практическими исследованиями и экспериментальной деятельностью. Активные методы обучения — это совокупность приёмов и форм организации учебной деятельности, направленных на активное включение учащихся в процесс познания через самостоятельное мышление, исследование и практическую деятельность. В отличие от традиционных пассивных методов, где ученик является преимущественно слушателем, активные методы делают ученика полноправным участником образовательного процесса.
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
КТЖ 8 сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар
Бекмухамбетов Ринат Маратович
19 Қырқүйек 2025
298
0
ктж биология күнтізбелік тақырыптық жоспар
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері 8 сынып
Байдаулетова Жанат Кабыловна
07 Сәуір 2025
576
2
Балдырлар ерекшеліктерін оқып, білу, меңгерген білімді қолдана білуге негізделген.
Биология
Презентация
8 сынып
Эндокринді бездер қызметі және оларға байланысты аурулар
Қабдолова Арайлым Мырзағалиқызы
28 Наурыз 2025
568
2
Эндокринді бездер қызметі және оларға байланысты аурулар туралы
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Ашық сабақ "Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет."
Құдыкен Аида Қуанышқызы
13 Наурыз 2025
610
2
Сабақтың тақырыбы "Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет."
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.».
Дуйсебаева Толганай Сейфудиновна
15 Қаңтар 2025
644
3
Бөлім: 8.2А Заттардың тасымалдануы Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Дуйсебаева Толганай Сейфудиновна Күні: 13.12.2024ж Сынып: 8 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.». Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 қан құрамы мен қызметін сипаттау Сабақтың мақсаты - қанның құрамы мен қызметі туралы түсінік қалыптасады. -қанның түйіршіктерін сипаттайды - қанның құрамы мен қызметін, лимфаны сәйкестендіреді; -қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді. - сілтеме арқылы сұрақтарға жауап береді. Ұлттық құндылық -қанның тазалығы-тектілігінде, жеті атасын білу Сабақтың барысы Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтің 8 әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 2 мин 3 мин Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар сабақты жақсы көніл-күймен бастау мақсатында «Жылы жүрек» арқылы лебіздеріңді білдіріңдер. Топқа бөлу: «: Тәттілер әдісі» арқылы орындалады. 1-топ. Эритроциттер 2-топ.Лейкоциттер 3-топ. Тромбоциттер Үй тапсырмасын пысықтау. Жұмыс формасы: Жеке Оқушылар амандасады,оқулық пен құрал саймандарын түгелдейді. «Жылы жүрек» арқылы лебіздерін білдіреді Топқа бөлінеді Дескриптор: -ЖИ бағдарламасы арқылы сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: -Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызына қатысты тұжырымдарды және қанның жауабын табады. Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық» әдісі арқылы 1 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) https://www.d-id.com/ Сабақтың ортасы 30 минут Дәптермен жұмыс Мультимедиалық таныстырылым: «Қанның құрамы және қызметі» 1 тапсырма «Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылаңдар 2-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау» Тәсіл: «Сәйкестендіру» 3-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс «Жеті атаны тану » әдісі: 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Сандар сөйлейді 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Серпілген сауал» Тәсіл: «Білімді бақа» Оқушылар бейнедегі ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбын болжайды. Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылайды Дескриптор: - Қанның құрамы мен қызметін сәйкестендіреді; Дескриптор: -WordWall арқылы сұрақтарға жауап береді -Жеті атасын айтады, біледі Дескриптор: -Қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді. - Дәптермен жұмыс жасайды Дескриптор: Сілтеме арқылы өтіп тапсырманы онлайн орындайды -Қан жасушаларының ерекшелігіне қатысты тұжырымдардың дұрыс жауабын көрсетеді,сұрақтарға жауап береді. «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) Фломастер, плакат https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html https://wordwall.net/ru/resource/81076577 Жұмыс дәптері https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html Сабақтың соңы 3 минут 2мин 2мин Қорытынды: Бүгінгі сабақты әр топтан қорытындылаңдар Үйге тапсырма: «Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазу Кері байланыс: «Киіз үй» әдісі Дескриптор: -Қанның құрамы мен қызметін қорытындылайды Дескриптор: «Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазады Сабақ бойынша кері байланыс жасайды Бейнежазба Қосымша 1 Стикер, киіз үй
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастыру»
Қайып Әсем Серікқызы
26 Желтоқсан 2024
209
2
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.
Биология
Мақала
8 сынып
"Биология пәні бойынша арнайы платформалар "
Ешибаев Аққу Бақтыбайқызы
22 Қараша 2024
502
3
"Биология пәні бойынша сабақта арнайы платформалар қолдану.
Биология
Көрнекілік
8 сынып
ашық сабақ " Тіс және асқорыту жүйесі " 8- сынып
Өтегенова Шарбану Мұхамбетиярқызы
19 Қараша 2024
572
2
Оқушылар 4 оқушыдан бірігіп топтарда жұмыс жасайды. Оқушылар аялдамаларды аралай отырып білім жинақтайды. Мүмкін болған жағдайда ұсынылған видеоматериалдарды ноутбуктерге алдын ала жүктеп ашып дайындап қойып оқушыларға танысуды ұсынуға болады.
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
8 сынгып үйден оқыту ктп
Камалова Самал Турысбекқызы
18 Қараша 2024
413
3
8 сыныпқа арналған үйден оқыту ктп
Биология
Басқа
8 сынып
Көбею. Өсу және даму бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Ажихан Үміт Талгатқызы
26 Тамыз 2024
467
2
Митоз. Мейоз. Митоз бен мейоздың биологиялық маңызы
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су және құрлық экожүйелерін салыстыру»
Ажихан Үміт Талгатқызы
26 Тамыз 2024
655
2
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су және құрлық экожүйелерін салыстыру»
Биология
Презентация
8 сынып
Биология пәнінен тест сұрақтары
Садыкбекова Ботакөз
19 Шілде 2024
598
3
8 сыныпқа арналған тест сұрақтары
Биология
Тест
8 сынып
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері.
Кайбылдаева Акбаян Танирбергеновна
10 Маусым 2024
745
3
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су және құрлық экожүйелерін салыстыру» 8.3.1.1 экожүйелердің жалпы құрылымының сызбасын жасау 8.3.1.2 су және құрлық экожүйелерін салыстыру
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Акт-ны биология сабағында қолдану»
Бидашева Альмира Толеухановна
07 Маусым 2024
390
2
«Акт-ны биология сабағында қолдану»
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Терінің маңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудің реттелуі
Ермекбаева Шыныгул Маккамовна
03 Маусым 2024
429
2
«Жыл мезгілі» әдісі арқылы оқушыларды «Қыс», «Жаз», «Күз» суреттерімен үш топқа бөле отырып, жaздың ыcтық күніндe және қыcтың cуық күніндe aдамда қaндай өзгeрістер бaйқалады деген «Ой қозғау» сұрақтары қойыла отырып, алдыңғы білімді де еске түсіріп, пысықтау жұмысы жүргізіледі.Адaмның тeрлеуін жүзeге aсыратын қaндай мүшe деп сұрaй отырып, жаңа сaбақтың тaқырыбы тeрі турaлы eкеніне тoқталып, тeрі турaлы не білeсіздер деп тaлқылау жүргізіп, eнді тері турaлы нeні білгілeріңіз кeледі деп сұрaу aрқылы сaбақтың мaқсаты мен бaғалау критeрийлері тaлқыланады.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Медициналық генетика және тұқым қуалайтын аурулар»
Жапаров Дарын Саркытович
01 Маусым 2024
369
72
«Медициналық генетика және тұқым қуалайтын аурулар» тақырыбындағы авторлық бағдарлама
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Эмбрионалдық даму кезеңдері: Бластула, гаструла, нейрула. Ұлпалар мен мүшелердің дифференциациялануы. Органогенез
Оразмбетова Анипа Каттабековна
29 Мамыр 2024
554
2
«Эмбриондық даму» Оқушылардың ой пікірлері тыңдалған соң , мұғалім тарапынан пікірлерге қатысты кері байланыс беріліп,жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып айтылады. 1-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық Белсенді оқыту әдісі: «Мағынаны табу» Тәсіл: Mind map (ақыл картасы) 2-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Тәсіл: Тарсия 3-тапсырма: Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс. Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау» Тәсіл: Теңбіл доп ойыны 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Оқыту әдісі: «Данышпан үкілер» 1.Маңызды өмірлік даналық. 2.Таныс және таныс емес. 3.Иллюстрациялық бейнелеу. 4.Үлгі боларлық қорытынды.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Эмбрионалдық даму кезеңдері: Бластула, гаструла, нейрула. Ұлпалар мен мүшелердің дифференциациялануы. Органогенез
Орзмбетова Анипа Каттабековна
29 Мамыр 2024
507
4
«Эмбриондық даму» Оқушылардың ой пікірлері тыңдалған соң , мұғалім тарапынан пікірлерге қатысты кері байланыс беріліп,жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып айтылады. 1-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық Белсенді оқыту әдісі: «Мағынаны табу» Тәсіл: Mind map (ақыл картасы) 2-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» Тәсіл: Тарсия 3-тапсырма: Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс. Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау» Тәсіл: Теңбіл доп ойыны 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Оқыту әдісі: «Данышпан үкілер» 1.Маңызды өмірлік даналық. 2.Таныс және таныс емес. 3.Иллюстрациялық бейнелеу. 4.Үлгі боларлық қорытынды.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Эмбрионалдық даму кезеңдері: бластула, гаструла, нейрула. Мүшелер жүйесінің дамуы - эмбриогенездің сатылары.
Аман Назгуль Абдашимқызы
17 Мамыр 2024
398
2
8-сынып.Биология пәнінен ҚМЖ. Мұғалімдерге арналған.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып