Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Математика Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"Оқушы қабілетін арттыру жолдары"
490 тг
САРСЕНБАЕВА ДАНЕШ СЫЛДЫРБАЕВНА
01 Ақпан 2024
40
0
Математика және физика сабағында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушының қабілетін арттыру туралы жазылған
Математика
Мақала
Барлығы
Математиканың нақты ғылымдар саласында алатын орны
490 тг
Әуесбек Ғалиасқар Жанболатұлы
30 Тамыз 2023
278
9
Математиканың біздің өмірдегі маңызы Математика – объектілердің қасиеттері мен байланыстарын бейнелейтін математикалық моделді зерттейтін адамзаттық білімнің аймағы. «Математикалық модел адам ойынан туындай отырып, объективті зерттеу пәні ретінде жасалуы – керемет! Оның қасиетін тану арқылы біз нақты өмірді бейнелейтін моделдің қасиетін тани аламыз» деп В.А.Успенский жазып кеткен. Сонымен қатар, математика – ғылымдардың ең басты тілі ретінде нақты әлемнің құбылыстарын сипаттайтын әртүрлі тәсілдердің ең қолайлысын көрсетеді. Математика – бұл бір ерекше әлем. Сырт көзге ол тек мылқау сандар мен суық есептен ғана жаралған құрғақ дүние болып көрінеді. Бірақ оның ішкі сырларына сүңги білген адамға өзіндік айырықша әсемдіктері, пән сапалық түйіндері, қиялға қанат байлап, ойға қуат құятын, айналаңдағы жалғыз дүниеге жан бітіріп, құдіретті құбылыстары дайын тұр. Математика адамға Алланың сыйлаған бір құдіреті. Міне, осы әлемнің қызығынан құр қалмайын деп іштей ышқыныңыз, мақсат қойыңыз. Жан-дүниеңізді бұрыңыз.
Математика
Мақала
Барлығы
Мектепте математикадан өз бетінше жұмыстың түрлерін ұйымдастыру
490 тг
Салимбаева Перизат Тастанбековна
09 Маусым 2023
180
2
Елімізде жас ұрпаққа кең ауқымда жан-жанқты білім беру мәселесіне аса зор мән берілуі- уақыт талабы. Бүгінгі заман талаптары білім мекемелері мен ұстаздар алдына орасан зор міндеттер жүктейді. Сондықтан қазіргі таңда ауыл мектебіне ерекше көңіл бөлініп, оның мәселелері мемлекеттік деңгейде көтерілуде. Ауыл мектебі - қашанда дана мен даралар шыққан білім ордасы, тәрбие мен білімнің сарқылмас кәусар бұлағы. Сондықтан ғылыми жұмысты «Шағын комплектілі бастауыш мектепте математикадан өз бетінше жұмысты ұйымдастыру» атты әдістемелік нұсқауды жазудан бастадым. Сондықтан бұл әдістемелік нұсқауды мұғалімге көмекші құрал ретінде ұсынып отырмын.
Математика
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру – жаңа заман талабы.
490 тг
Сапарғалиев Марат Тілеуліұлы
02 Мамыр 2023
218
5
Оқушылардың математикалық сауаттылығын арттырудың қажеттілігі туралы.
Математика
Баяндамалар, реферат
Барлығы
Шоқан Уәлихановтың географиялық ерлігі
490 тг
Кәрім Гүлім Иманбайқызы
02 Мамыр 2023
191
0
Ш.Уәлихановтың географиялық зерттеулерінің ішінде Қашқар саяхаты ерекше орын алады.Олай дейтініміз егер қазақ далалары ме ТяньШаньдағы зерттеулері Шоқанды орыс ғылымдарына танытса, Шығыс Түркістандағы зерттеушілері оның есімін бүкіл дүниежүзі ғылымы алдында паш етті.
Математика
Мақала
Барлығы
Шоқан Уәлихановтың географиялық ерлігі
490 тг
Кәрім Гүлім Иманбайқызы
02 Мамыр 2023
140
0
Ш.Уәлихановтың географиялық зерттеулерінің ішінде Қашқар саяхаты ерекше орын алады.Олай дейтініміз егер қазақ далалары ме ТяньШаньдағы зерттеулері Шоқанды орыс ғылымдарына танытса, Шығыс Түркістандағы зерттеушілері оның есімін бүкіл дүниежүзі ғылымы алдында паш етті.
Математика
Мақала
Барлығы
Математика сабағында жаңа технологияларды пайдаланудың тиімділігі
490 тг
Әбдуәлі Меруерт Алмасқызы
13 Наурыз 2023
337
9
Әдістемелік көмек
Математика
Мақала
Барлығы
"Ғажайып математика" сайысы
490 тг
Кабдоллин Бакдаулет Нуртазинович
18 Ақпан 2023
173
0
1. Оқушылардың математика сабағында алған білімдерін жинақтап бір жүйеге келтіру 2. Есеп шығаруға қажетті ережені тиімді пайдалану арқылы математикалық тілде сөйлеуге, өз ойын ашық айтуға үйрену. 3. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Математика
Барлығы
Барлығы
"Ғажайып математика" сайысы
490 тг
Кабдоллин Бакдаулет Нуртазинович математика пәні мұғалімі
18 Ақпан 2023
151
1
1. Оқушылардың математика сабағында алған білімдерін жинақтап бір жүйеге келтіру 2. Есеп шығаруға қажетті ережені тиімді пайдалану арқылы математикалық тілде сөйлеуге, өз ойын ашық айтуға үйрену. 3. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Математика
Барлығы
Барлығы
Құрама есептер
490 тг
Турапова Барна Мухаммаджановна
14 Ақпан 2023
144
0
пупе
Математика
Барлығы
Барлығы
Стандарттық емес есептерді шешу арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
490 тг
Сапаргалиев Азат Маратович
28 Қазан 2022
402
4
Стандарттық емес есептерді шешу тәсілдерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері мен білім алуға деген қызығушылықтарын арттыру. Қазіргі күні еліміз экономикалық өрлеу үстінде. Еліміздегі жастарға білім берудің де сапасы қарқынды көтерілуде. Бірнеше дарынды балаларға арналған, бағыттар бойынша оқытуға негізделген мектептер ашылды. Дегенмен де, соңғы онжылдықтарда еліміздің басынан өткен дағдарыс кезеңдері өз әсерлерін көрсетуде. Қазіргі күнде еліміздегі мектеп оқушыларының өз ойларын дұрыс жеткізе алу қабілеттерінің төмендігі, білім алуға деген ұмтылыстарының төмендеуі, мектептерде қиын оқушылардың көбеюі байқалады. Бұл проблемаға себептер – сол жылдардағы экологиялық ахуалдың төмендеуі, халықтың денсаулығының нашарлауы, рухани-танымдық тәрбиенің нашарлауы, экономикалық қиындықтар. Бұл бүгінгі күндегі математика пәнін оқытуға да теріс әсерін беруде. Бұл проблеманы шешу көп шараларды жүзеге асыруды талап етеді. Осы шаралардың бірі – стандарттық емес есептерді шығару тәсілдерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту деп ойлаймын. Бұл шара оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын да көтеруге көмек береді.
Математика
Мақала
Барлығы
8 саны
490 тг
Сейтова Гульмира Есиркеповна
26 Тамыз 2022
287
0
Математика Сабақтың тақырыбы: 8 саны Сабақтың мақсаты: 8саны және цифрымен таныстыру. Сабақтың міндеттері: Білімділік: 8 санын шығарып алу жолы, сандар қатарындағы орны туралы түсінік беру. Түзете-дамытушылық: Математикалық түсініктерін, ой өрістерін кеңейту. Өздігімен жұмыс жасауға баулу. 8 цифрын дұрыс, әдемі жазуға бейімдеу Тәрбиелілік: Ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, жаздыру, сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойын. Көрнекі-құралдар: суреттер, кеспе цифрлар, үлестірме материалдар, тақта, бор. I апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Қызығушылықты ояту: 1, 2, 3 Сынып іші тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз! III. Жаңа сабақ. Амансың ба Алтын күн, Амансың ба Жер ана. Амансың ба достарым, Сендерді көріп қуанам. - Балалар, бүгінгі сабағымызға көп қонақтармен бірге тиін келіпті. Тиін туралы не білесіңдер? Әліппеден өткен жаттауды еске түсіріп айтқызу. Ол сендерден саңырауқұлақ жинауға көмектесулеріңді сұрайды. Саңырауқұлақты теру үшін әрбір тапсырманы мұқият, тиянақты орындау қажет. Балалар шаттық шеңберде өлең шумақтарың қимыл- қозғалыспен айтады . Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. - Балалар, сендер сегіз саны және цифры туралы білесіңдер ме? 8-ге дейін тура, 8 - ден кері санату. Өте жақсы. - Сандар қатарындағы 8 санының орны қайда? 8 - ді қойғызу. - Жақсы. - Сандарға байланысты қандай санамақтар білесіңдер? Кім айтады? - Бүгін біз сабақта 8 санын шығарып алу жолын және 8 цифрын жазуды үйренеміз. ә) Негізгі бөлім. Оқулықпен жұмыс. Сағатпен жұмыс. Сағат нешені көрсетіп тұр? Сағаттық тілі 8 - де, минуттық тілі 12 - де тұр. Сағат сегіз дегенді білдіреді. №1 тапсырма. Қиярды қай кезде тұздайды? Сөредегі тұздалған қияр нешеу? Тағы біреуді қосқанда нешеу болды? 8. Сегіздің 1 - еуін алсақ нешеу қалады? Кесіндінің ұзындығын өлше. 8см. IY.Сергіту сәті. Тура және кері санату. 1,2,3,4,5,6,7,8 8,7,6,5,4,3,2,1 Тапсырма: Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 8 3 5 10 2 6 4 7 II апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. «Жасырынбақ» ойыны. Шарты: 1-ден 8-ге дейінгі сандар беріледі. Сол сандардың 2-уін жасырамын. Балалар жасырылған сандарды табу керек. IY.Сергіту сәті. «Поезд» құрастыру ойыны. Шарты: Вагондарға сандар жазылады. Сол санның шешуін тауып вагонға тіркеу керек.Мысалы: 0+0, 1+2, 2+5, 3+7 -«3» санын (саусақпен көрсету) -«7» санын (саусақпен көрсету) -«8» санын (саусақпен көрсету) Дәптермен жұмыс. «Жемістерді сана және боя» III апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. 8 санының құрамын анықтау. Дидактикалық ойын «Көршісін тап» 1 2 3, 3 4 5, 6,7,8 Дәптермен жұмыс. «Фигуралардың бұрыштарын санату және жаздыру» «Неше рет?» ойыны. Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту. Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды, балалар соған сәйкес цифр жазылған карточканы көрсетеді. IY.Сергіту сәті. IV апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. Сандарды сурет бойынша орналастыр. Доп - 8, алма - 7, сәбіз - 5, саңырауқұлақ - 4, пирамида - 5. «Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір» Мысалы: 8 санын 1 заттын суретімен сәйкестендіру керек. IY.Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Сандарға үй жасаймыз". (әр балаға ішінде геометриялық пішіндер бар конверт беріледі) Шарты: берілген пішіндерден құрастырып үй жасап шығу. Қай бала бірінші құрастырса, сол балаға жұлдызша беріледі. «Фигураларды ата» «Не жоқ?» ойыны. Мұғалім тақтада ілініп тұрған сандардың есте сақтауын өтінеді. Сосын бала көзін жұмған уақытта мұғалім бір санды алып қояды. Жоғалған санды табу керек. VI. Қорытынды.Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Бағалау.Балаларды жеке-жеке мадақтау. Күтілетін нәтиже: 8санын біледі, рет-ретімен тура, кері санайды.
Математика
Барлығы
Барлығы
Есеп (екі таңбалы сандар)
490 тг
Сейдахметова Акмарал Зикиралиевна
23 Тамыз 2022
343
0
Сабақтың тақырыбы: Есеп (екі таңбалы сандар) Сабақтың мақсаты: екі таңбалы сандар, қосу және азайтудың ауызша тәсілдері, алған білімдерін еске түсіріп пысықтау, тиянақтау. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Балалардың есеп шығаруға деген ынтасын қалыптастыру. Түзете – дамытушылық: Таным, ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойлау, есептерді шығару,ойын. Көрнекі-құралдар: суреттер, кеспе цифрлар, үлестірме материалдар, тақта, бор. I апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Психологиялық дайындық. Ал, балақай, тұрайық, Көңіліміз қандай?! (мынандай) Талабымыз қандай?! (таудай) Жігеріміз қандай?! Жарайсыңдар, балақай, Назар сал, енді, сабаққа! III. Жаңа сабақ. Өткен сабақты пысықтау. Қызығушылықты ояту. «Бәйге» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіру. 1 сағатта неше минут бар (60 минут) 1 аптада неше күн бар (7 күн) 1 жылда неше ай бар (12 ай) -Жарайсыңдар, балалар! Есеп шығару: (жазбаша тақтаға орындату) 9+2= 15-5= 15+10= 9-3= 9+1= 10+8= Балалар шаттық шеңберде өлең шумақтарың қимыл- қозғалыспен айтады . Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. «Кім шапшаң» Есептерді жазып, орында! 20+7 10+3 9+2 17+4 IY.Сергіту сәті. II апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). «Жасырынбақ» ойыны. Шарты: 10 нан 25-ке дейінгі сандар беріледі. Сол сандардың 2-уін жасырамын. Балалар жасырылған сандарды тауып баған түрінде қосу және азайту IY.Сергіту сәті. «Поезд» құрастыру ойыны. Шарты: Вагондарға сандар жазылады. Сол санның шешуін тауып вагонға тіркеу керек.Мысалы: 15+5, 20+10, 10+5, 10+7 -«3» санын (саусақпен көрсету) -«7» санын (саусақпен көрсету) -«10» санын (саусақпен көрсету) келесі.... -«......»........ Дәптермен жұмыс. Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және айды жазу. Түсіндіре отырып есептерді шығару. 25 + 12 + 8 + 7 - 16 + 4 17 + 23 - 9 - 3 + 18 + 6 III апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. Өрнектерді оқу,олардың мәнін табу.Тақтаға топшамалар ілінеді, реті бойынша өрнекті тауып, мәнін шығару. a) 8-(40+5) b) 17+(16-6) c) 25+25+5 d) 35+5-20 e) (13-12)+3 «Неше рет?» ойыны. Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту. Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды, балалар соған сәйкес цифр жазылған карточканы көрсетеді. IY.Сергіту сәті. IV апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). «Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір» Мысалы: 10,............ сандарды 1 заттын, пішіндердің суреттерімен сәйкестендіру керек. Логикалық тапсырмалар: Асанның 5 асығы бар еді. Ол інісіне 2 асығын сыйлады. Асанның неше асығы қалды? Гүлжан 6 қызыл және 3 көк гүл жасады. Ол барлығы неше гүл жасады? Түске дейін 5 қорап, түстен кейін 4 қорап жасалды, Барлығы неше қорап жасалды? Бір тауықтың 2 аяғы бар. Екі тауықтың неше аяғы бар? 5 санының көршілерін ата? IY.Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Сандарға үй жасаймыз". (әр балаға ішінде геометриялық пішіндер бар конверт беріледі) Шарты: берілген пішіндерден құрастырып үй жасап шығу. Қай бала бірінші құрастырса, сол балаға жұлдызша беріледі. «Кім жылдам?» ойыны. Өрнектердің мәндерін тап. 20+(24-4) 20-(19-9) 10-(20-10) «Не жоқ?» ойыны. Мұғалім тақтада ілініп тұрған сандардың есте сақтауын өтінеді. Сосын бала көзін жұмған уақытта мұғалім бір санды алып қояды. Жоғалған санды табу керек. VI. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Мадақтау: Балаларды жеке-жеке мадақтау. Күтілетін нәтиже: Топтасып жұмыс жасауға,уақытты тиімді пайдалануға үйренеді. Меңгереді: «Есеп» түсінігімен,оның құрылымдық элементтерімен танысады; Игереді: Есептің құрылымдық элементтерін игереді; Біледі: Есеп бойынша сұрақ қоя алады, шартын оқи отырып, шешуін таба алады.
Математика
Сабақ жоспары
Барлығы
Бағалау парағы
490 тг
Темирбекова Улбосын Дуйсеналиевна
13 Мамыр 2022
276
0
бағалау парағы. Топтарды бағалай
Математика
Барлығы
Барлығы
Бағалау парағы
490 тг
Темирбекова Улбосын Дуйсеналиевна
13 Мамыр 2022
2151
65
бағалау парағы. Топтарды бағалай
Математика
Барлығы
Барлығы
Кері есептер құрастыру
490 тг
Капасова Сымбат Бауржановна
11 Мамыр 2022
321
0
Құрама есептерге кері есептер құрастыру тәсілімен таныстыру; Құрама есептің түрін дұрыс анықтап, оған кері есептер құрастыру тапсырмаларын орындату; оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, есепті шығара алу дағдыларын дамыту Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу
Математика
Барлығы
Барлығы
Қашықтықтан оқытудың тиімсіз жақтары
490 тг
Жұман Фариза Жүсіпназарқызы
26 Желтоқсан 2021
536
1
слайд
Математика
Презентация
Барлығы
Геометриялық фигуралар
490 тг
Тугелбаева Камар Касымбековна
07 Маусым 2021
392
1
Жалпы педагогтерге
Математика
Барлығы
Барлығы
Геометриялық фигуралар
490 тг
Тугелбаев Камар Касымбекова
07 Маусым 2021
462
0
Жалпы педагогтарга арналған
Математика
Сабақ жоспары
Барлығы
Презентация "Жүздік номерация"
490 тг
Ермекова Жанаим Зейнуллақызы
18 Желтоқсан 2020
347
0
Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен "Жүздік номерация" презентациясы
Математика
Презентация
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл