Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Психология Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Баяндама: Cыни тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі
490 тг
Агайдаров Унер Дуйсенбекович
11 Наурыз 2024
36
0
Баяндамада сыни тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі,жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі міндеттері, қағидалары толық айтылған.
Психология
Баяндамалар, реферат
Барлығы
Отбасыдағы ұрыстың балаға әсері
490 тг
Бақыт Нұрай Бауржанқызы
16 Ақпан 2024
56
0
Отбасыдағы ұрыс әрбірімізге үйреншікті болғанымен, балаға тигізер зияны сан алуан болуы мүмкін. Ал ата-ана балаға тиер зиянды азайту мақсатында өзін қалай ұстауы керек?
Психология
Мақала
Барлығы
Сынып жетекшілерге кеңес
490 тг
Сауытбекова Дина Сауытбековна
15 Қаңтар 2024
63
0
Бала өміріндегі алғашқы қадам мектеп табалдырығын аттағалы отырған оқушыларға аса назар аудару керек, әсіресе сынып жетекші. Мектепке бейімделуде сынып жетекшілерге психологиялық кеңес.
Психология
Барлығы
Барлығы
Как пережить стресс?
490 тг
Сейдагалиева Алтынай Ерлибековна
28 Қараша 2023
100
1
Статья о том, как пережить стресс, какие терапий используются, чтобы снять стресс.
Психология
Мақала
Барлығы
« Мұғалімнің әдептілігі»
490 тг
АЛИМБЕТОВА ДИНАРА МАНАПОВНА
27 Қараша 2023
99
0
мектеп ұстаздарының әдептілігі мен инабаттылығы жайлы жас мамандарға насихат
Психология
Мақала
Барлығы
Қызға қырық үйден тыйым
490 тг
АЛИМБЕТОВА ДИНАРА МАНАПОВНА
27 Қараша 2023
173
1
қыз бала тәрбиесіне байланысты айтылған мақала
Психология
Мақала
Барлығы
Адамдардың әртүрлі болып келетін табиғатын түсіну
490 тг
Полатбек Гүлдәна Жаңабайқызы
27 Қараша 2023
149
0
Басқару психологиясы. Адамдардың әртүрлі болып келетін табиғатын түсіну
Психология
Барлығы
Барлығы
Басқару стилінің өлшемі мен деңгейін анықтау арқылы психологиялық білімдерді қалыптастыру
490 тг
Жубаназарова Назираш Сулейменовна
27 Қараша 2023
109
1
Бүгінгі таңда басқару қоғам дамуының негізгі көрсеткіші болып табылады. Осыған байланысты, «Басқару психологиясы» пәнінің тұлға өміріндегі алатын орны айтарлықтай маңызды екені баршамызға белгілі. Өйткені, осы пәнді оқу арқылы әр түрлі жағдайда орын алатын шиеленісті оқиғаларды дұрыс шешім қабылдау арқылы шеше алуды, қызметкерлерді шабыттандырып отыруды үйрене аламыз, сондай-ақ, ұжымда өзіңді қалай ұстау керектігі және де көңіл-күйді қалай дұрыс басқару туралы құнды ақпараттар аламыз.
Психология
Мақала
Барлығы
Басқару стилінің өлшемі мен деңгейін анықтау арқылы психологиялық білімдерді қалыптастыру
490 тг
Чакыроглу Мелике Айше
27 Қараша 2023
124
2
Бүгінгі таңда басқару қоғам дамуының негізгі көрсеткіші болып табылады. Осыған байланысты, «Басқару психологиясы» пәнінің тұлға өміріндегі алатын орны айтарлықтай маңызды екені баршамызға белгілі. Осы орайда, әлемнің алдыңғы қатарлы жетекші жоғары оқу орындарының бірі, сондай-ақ еліміздің ірі білім ордасы және үздік ғылыми орталығы болып табылатын әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті «Жалпы және қолданбалы психология» кафедрасының профессоры Жубаназарова Назираш Сулейменовнаның жетекшілігінде Филология факультеті «Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының 1 курс магистранттарына «Басқару психологиясы» дәрісінде «Басқару стилінің өлшемі мен деңгейін анықтау арқылы психологиялық білімдерді қалыптастыру» тақырыбында дөңгелек үстел форматында сабақ өткізілді.
Психология
Мақала
Барлығы
басқара білу де өнер
490 тг
Жукиева Мендеш Беркиновна
26 Қараша 2023
96
0
Мақалада Басқару психологиясы пәні туралы жазылған
Психология
Барлығы
Барлығы
ҚазҰУ - қасиетті қара шаңырағым имидждік мақала
490 тг
Асқар Мақсат Нұржанұлы
24 Қараша 2023
132
1
ҚазҰУ, ғылыми-педагогикалық магистратура, мамандық, Басқару психологиясы пәні
Психология
Мақала
Барлығы
"Біз - біргеміз, берік іргеміз"
490 тг
Муханбетова Асель Нуржигитовна
19 Қараша 2023
137
2
ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоционалды жігер беру, бірін - бірі кеңірек танып білуге, қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға және күз мезгіліндегі шаршағандықтарын төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру.
Психология
Ашық сабақ
Барлығы
Сандра Бемнің жыныстық-рөлдік сауалнамасы
490 тг
ЖИЛ-ХАЙДАРОВА КАРИНА АБДУКАЮМОВНА
18 Қараша 2023
145
2
Әдістемені Сандра Бем (Sandra L. Bem, 1974) психологиялық жынысты диагностикалау үшін ұсынған еркектік және жеке тұлғаның әйелдік дәрежесін анықтайды. Сауалнамада 60 мәлімдеме (қасиеттер) бар, олардың әрқайсысына субъект "иә" немесе "жоқ" деп жауап береді, осылайша аталған қасиеттердің болуын немесе болмауын бағалайды. Сауалнама сараптамалық рейтинг түрінде де қолданыла алады. Бұл жағдайда субъектіні ұсынылған қасиеттер бойынша бағалау.
Психология
Мақала
Барлығы
С.Р. Пантелеев Өзі – өзіне қарым – қатынасты зерттеу әдістемесі
490 тг
Нұрахмет Бекайым Серікқызы
18 Қараша 2023
154
1
Әдістеме адамның өзіне деген көзқарасының құрылымын, сондай-ақ өзіндік қатынастың жеке құрамдас бөліктерін анықтауға арналған: тұйықтық, өзіне деген сенімділік, өзін-өзі басқару, рефлексиялық өзіндік көзқарас, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі бекіту , ішкі жанжал және өзін-өзі кінәлау. Өзіне деген көзқарас адамның «мен» мағынасы туралы идеялары контекстінде «мен» мағынасының көрінісі ретінде, өзінің «меніне» деген жалпылама сезім ретінде түсініледі.
Психология
Барлығы
Барлығы
МІНЕЗ АКЦЕНТУАЦИЯСЫ САУАЛНАМАСЫ (Г.Шмишек және К.Леонгард)
490 тг
ОТАРБЕК АЯЖАН БАҚЫТҚЫЗЫ
17 Қараша 2023
262
3
Леонгард-Шмишек сауалнамасы – 1970 жылы неміс психологы Ганс Шмишек жасаған жеке тұлғаны акцентуациялау түрін диагностикалаудың классикалық әдісі. Сауалнаманың теориялық негізі-көрнекті психиатр Карл Леонгардтың "мінез-құлық" тұжырымдамасы, оған сәйкес оның өзегін құрайтын, дамуды, бейімделу процестерін, психикалық денсаулықты анықтайтын негізгі жеке қасиеттерді анықтауға болады. Айтарлықтай ауырлықпен бұл қасиеттер жеке тұлғаны тұтастай сипаттайды. Негізгі белгілері айқын көрінетін тұлғалар екпінді деп аталады; оларды патологиялық деп санауға болмайды – бұл әр адамға тән белгілі бір ерекшеліктерді "қайрау" жағдайы. Леонгард мінез-құлықтың 10 түрін анықтады, олар ерікті түрде екі топқа бөлінеді: мінез-құлықты (демонстрациялық, педантикалық, кептеліп қалу, қозғыш) және темперамент екпіні (гипертимиялық, дистимиялық, мазасыздық-қорқыныш, циклотимиялық, аффективті-жоғары, эмоционалды).
Психология
Мақала
Барлығы
"Агрессивті мінез-құлық" Е. П. Ильин, П. А. Ковалев
490 тг
АБДИБАХИ ҰЛБИКЕ ТАЛҒАТҚЫЗЫ
16 Қараша 2023
127
8
Агрессивтілік болмыстың туа біткен қасиеті. Ол қорғаныс және эволюциялық функцияларды орындайды. Агрессивтіліктің қалыпты деңгейі оның позитивті түрінде адамға өз мақсаттарына жетуге, дамуға көмектеседі. Шамадан тыс агрессивтілік, керісінше, адамның қарым-қатынасына және оның қоғамдағы позициясына зиян тигізеді. Е П.Ильин мен П. А. Ковалевтің "агрессивті мінез-құлық" әдісі адамның агрессия дәрежесін бағалауға және агрессия түрін анықтауға арналған.
Психология
Барлығы
Барлығы
А. Бектің Мазасыздық шкаласы
490 тг
ҚАНАПИЯ ГҮЛІМ ҚАНАТҚЫЗЫ
16 Қараша 2023
227
6
А. Бек мазасыздықты инвентаризациялау шкаласы (қысқартылған BAI) – 1961 жылы құрастырылған, мазасыздықты скринингке және оның ауырлық дәрежесін бағалауға арналған клиникалық сынақ әдісі.
Психология
Мақала
Барлығы
КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУДІҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
490 тг
Аманышова Жанат Косайкызы
09 Қырқүйек 2023
96
0
Кәсіптік бағдар беру дегеніміз – педагогтардың, психологтардың, дәрігерлердің және басқа да қызметкерлердің қоғамның қажеттілігіне қарай әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескере отырып, кәсіптік қызығуы мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық таңдауға көмектесуде, мақсатты істелетін жұмыс. Мамандық туралы жеткіліксіз білу – мамандық таңдауда кездейсоқтыққа әкеліп соқтырады. Мамандық таңдауда қателескен жағдайда, таңдаған мамандығын жек көріп, жұмыс орнын жиі өзгертуге себепші болады. Кәсіптік бағдар – бұл мамандық таңдаудағы жеке икемділіктерінің, қызығушылығының, кәсіптік ынтасына және қоғамның әр-түрлі деңгейдегі квалификациялы және әр-түрлі мамандық кадрларына сұранысымен жастарды дайындаудағы бағытталған іс-әрекет. Кәсіптік бағдардың мақсаты және тапсырмаларды теорияға және методологияға сүйене отырып жасалады. Теория мен әдіснамалық идеялар, көзқарастар, формалар, әдістер және принциптер түсініктері тексеріліп қалыптастырылады. «Кәсіптік бағдар» түсінігі кімге болса да түсінікті. Бұл – оқушылардың сол немесе басқа мамандықтарға бағдары. Әдістемелік нұсқауларда да осындай анықтамалар береді, яғни ол жерде кәсіптік бағдар жұмыстарын жастарға мамандық таңдауда көмек ретінде көрсетеді. «Кәсіптік бағдар» түсінігі көптеген ғылыми түсініктер сияқты бір орнында қалып қоймайды. Ол қоғамның мақсатының көзқарасына, тапсырмаларына, әдістеріне, формаларына, кәсіптік бағдардың мағынасына қарай дамып отырады. Бұл түсініктің өзгеруі келтірілген анықтамалармен өзара байланысты, оның әр қайсысы кәсіптік бағдардың сол немесе басқада аспектілеріне әсерін тигізеді, қандайда бір функцияны бөліп көрсетеді, оның практикалық және теориялық даму деңгейін көрсетеді, басқару теориясының, педагогика, психология, позициясын қарастырылады. Сондықтанда кәсіптік бағдардың жалпы анықтамасын бермес бұрын оның негізгі 3 кұраушысын; «іс-әрекет», «мамандық», «бағдар» нақтылап алайық. Философиялық сөздіктерде «іс әрекет» түсінігі адамның спецификалық формасы табиғатқа қарым-қатынасын, оны саналы түрде өзгерту және пайдалану белсенділігі ретінде анықталады. «Іс-әрекет» ұғымының қарастырып отырған «кәсіптік бағдар» ұғымына енгізілуі кәсіптік бағдар ұғымын тек практика жағынан ғана емес, теориялық ісәрекет ретінде, нақтылап айтсақ, белгілі бір білім дәрежесін ғана емес сол білімді меңгерудегі іс-әрекетті дисциплинаралық ғылыми бағытты көрсетеді. Кәсіптік бағдарда практикалық іс-әрекет туындап, теориямен толықтырыла түседі, нәтижесінде кәсіптік бағдарда теориялық және практикалық іс-әрекетті ажырамас бөлік ретінде қарастырамыз. «Кәсіп» (лат. pofessio-белгілі бір іс-әрекеттің көрсеткіші, мамандық, profiteer-өзімнің ісім деп қарастырамын) — белгілі бір еңбек іс-әрекеті. Қандай анықтамалар келтірілсе де, «бағдар» түсінігі мамандық таңдауда негізгі бағытты көрсетеді. Егер жастар мамандық әлемінде бағдар алып белсенді түрде сол мамандық оның өмірге талпынысына сай ма, соны біліп жатса, мұндай жағдайда оның мамандыққа бағдарын көрсетеді. Егер де бағдар беру педагогикалық немесе басқа іс-әрекеттің объектісі болса, оның өзіне және қоғамға қажетті мамандық таңдауына бағдар жасалса, онда оны мамандыққа бағдарлау дейді. Оқушылардың кәсіптік бағдар жүйесі – бұл жалпы қоғамдағы тұлға қызығушылығындағы оқушылардың өмірге бейімделуінің (өзін-өзі тануы) әлеуметтік және кәсіптік процесін дамытуға бағытталған, әртүрлі мемлекеттің және қоғамдық бірлестіктердің, мекемелердің, мектептердің, сонымен қатар жанұяның ұйымдасқан, басқару іс-әрекеті. Кәсіптік бағдар жұмысы жүйесінің жалпы мақсаты – оқушыларды өзінің жеке қызығушылығын және қоғамдық қажеттілікті қанағаттандыратын мамандықты таңдауға даярлау. Бұл мақсат оқушылардың еңбек даярлығына сай келеді және осы дайындық процесі арқылы таралады. Мектептегі, оқу-өндірістік комбинатындағы кәсіптік бағдар жұмысы жүйесіне мына негізгі компоненттер кіреді: мақсат, тапсырмалар, негізгі бағыттар сонымен қатар оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар жұмысының формасы мен әдістері. Мамандық таңдаудың жетістігі оқушының тұлғалық (жеке) және кәсіптік жоспарының еңбек сферасында қоғамдық талаптардың сай болуы. Сондықтан да кәсіптік таңдау қазіргі қоғамдағы кадр сұранысы құрылымынасай болса, соғұрлым кәсіптік бағдар жұмыстары жақсы жүзеге асады. Мұнда жағдайда кадрларға сұраныс тепе-теңдік өлшемі және шынайы таңдау кәсіпті бағдардың қарқындылығының басты критерии болып саналады. Қорытындылай келе, кәсіптік бағдар жұмыстарының тиімділігінің басты критериі болып қаланың, ауданның, аймақтың, жалпы қоғамның актуальды мамандарға деген сұранысына сай келу, мамандық бойынша жоғары оқу орнына, колледждерге, орта кәсіптік техникалық училищелеге, жұмысқа орналасушыларға, оқушылар санының тепе-теңдігінің өлшемі.
Психология
Мақала
Барлығы
ООП
490 тг
СТН
01 Сәуір 2023
202
0
Работа с детьми ООП
Психология
Мақала
Барлығы
Кеңес берудегі негізгі жол табулар және олардың түрлері.
490 тг
Сембиева Айгерім Сатыбалдыевна
14 Наурыз 2023
171
1
Психологиялық кеңес
Психология
Ашық сабақ
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл