Мектеп алды даярлық Басқа бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақстанда тұрып жатқан ұлт өкілдері туралы түсінік беру
Мектеп алды даярлық
Басқа
Басқа
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дидактикалық ойынды тиімді пайдалану арқылы дамыту.
Мектеп алды даярлық
Мақала
Басқа
Мақала мектепке дейінгі ұйым педагогтеріне арналған
Мектеп алды даярлық
Мақала
Басқа
даярлық тобына тәрбие туралы
Мектеп алды даярлық
Тәрбие сағаты
Басқа
мұғалімге арналған
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
Мектепалды даярлық тобының мұғалімдеріне керек
Мектеп алды даярлық
Барлығы
Басқа
Балаларды адамгершілікке, Отанын сүюге, оны қорғауға баулу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру, оларға патриоттық тәрбие бере отырып, өз елін, жерін қастерлей саналы да парасатты елжанды- ұлтжанды азамат етіп тәрбиелеу.
Мектеп алды даярлық
Ашық сабақ
Басқа
Сабақтың жалпы мақсаты Білімділік: оқушыларға кілем туралы толық мағлұмат беру, кілем тоқу түрлерін, әдіс – тәсілдерін үйрету;
Дамытушылық: теориялық білімдерін сарамандық жұмыста пайдалана білу, оқушыларды өз бетінше ізденуге дағдыландыру, олардың ой-өрісін дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды осы өнер түрімен қызықтыру, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке, сұлулықты қабылдау сезімін ояту, эстетикалық талғамдылыққа тәрбиелеу.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау
0.2.2.1. Балаларды адамгершілік сезімге тəрбиелеу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.
0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.3.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
0.1.1.2 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау
0.1.4.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
0.1.1.2. Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,
дауыссыз) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне
төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу
мақсаттары 0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу
ретін анықтау
0.2.1.1 Сөз/сөйлемсызбасыноқу.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2 Қарапайым жиектерді штрихтап салу.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті
ажырату, тор көз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару.
0.1.2.3. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып
(хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолдану.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу.
0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
ҰОҚ-ның оқытылу
мақсаттары 0.1.2.1 Сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшыжəне т.б.) қолдану.
Мектеп алды даярлық
Сабақ жоспары
Басқа
«Педагог мамандығының мәртебесін қалай көтеруге болады?» атты эсседе ұстаздардың мәртебесін көтеру, мұғалімдерге үлкен қолдау көрсету қажеттілігі жайлы айтылды.
Мектеп алды даярлық
Эссе
Басқа
балабақша тәрбиешілеріне
Мектеп алды даярлық
Ашық сабақ
Басқа
1
2