Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Шығарма, мазмұндама бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Туған жерге деген ыстық ықылас
990 тг
Талғатова Беназир Серікқызы
19 Маусым 2024
130
0
Туған жер мен өлкеге деген ыстық ықылас. Жетісу жерінің кереметі.
Қазақ әдебиеті
Шығарма, мазмұндама
Барлығы
Авторлық жұмыс; Жылдам оқу
990 тг
Спатаева Макпал Амирхановна
21 Сәуір 2024
149
0
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды.
Бастауыш сынып
Шығарма, мазмұндама
2 сынып
Еңбек жолындағы алғашқы қадам
990 тг
Сәбитқызы Әсем
24 Ақпан 2024
148
0
Алғашқы практика жайлы, мектепте болған қызықтар мен қиындықтар жайлы айтылған.
Физика
Шығарма, мазмұндама
Басқа
"Түрлі-түсті бояулар"
990 тг
Абдикаримова Сарвиноз Тойчибековна
25 Қаңтар 2024
212
0
Шығармашылық жұмыс:"Түрлі-түсті бояулар арқылы бала қиялын дамыту жолдары" балабақша тәрбиешілеріне арналған
Балабақша
Шығарма, мазмұндама
Мектепке дейінгі
шығармашылық жұмыс балабақшаға ертегілер туралы
990 тг
Хажиханова Гулпари Рахматуллаевна
20 Қаңтар 2024
291
3
Балабақша тәрбиешілеріне арналған шығармашылық жұмыс
Балабақша
Шығарма, мазмұндама
Мектепке дейінгі
«Тәуелсіздік тұғырым»
990 тг
Чанкурбаев Мадияр
11 Ақпан 2023
320
0
Тарихқа көз жіберетін болсақ, Тәуелсіздік – 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасында алаңға шыққан жастардың ерік- жігері, ең алдымен барша Қазақстандардың арман – мұратының салтанат құруы.
Қазақстан тарихы
Шығарма, мазмұндама
Басқа
Рабочая программа “ Живая математика”
990 тг
Анатбаева Лаура Кумарбековна
12 Мамыр 2022
442
0
математический кружок, рабочая программа “ Живая математика”
Қосымша білім беру
Шығарма, мазмұндама
5 сынып
Сөзжұмбақ "Өзен"
990 тг
Шарипхан Камилла
15 Желтоқсан 2021
503
1
Бастауыш сынып мұғалімдері мен ұстаздары үшін.Оқушылардың жаратылыстану пәнінен түрлі тақырыптарда құрастырған сөзжұмбақтары.
Жаратылыстану
Шығарма, мазмұндама
2 сынып
Сөзжұмбақ "Өзен"
990 тг
Дәулеткелді Дамир
15 Желтоқсан 2021
458
0
Бастауыш сынып мұғалімдері мен ұстаздары үшін.Оқушылардың жаратылыстану пәнінен түрлі тақырыптарда құрастырған сөзжұмбақтары.
Жаратылыстану
Шығарма, мазмұндама
2 сынып
Өзбек тілі сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру жолдары
990 тг
Абдурахманов Сабиржон Мирзакаримович
09 Қырқүйек 2021
465
0
ХХІ ғасыр – білім, ғылым, технология ғасыры. Жаһандану қарқын алып, адам ресурстaры бaсты кaпиталға айналған уақытта құндылықтар өзгеріп жатыр. Сондай өзгерістердің бірі – кітап оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі, жастардың кітапты ұялы телефон, гаджеттермен алмастыруы. Осыған орай сұраныстың өзгеруіне қарамастан, ел ертеңі болар жас ұрпақтың кітап оқуға деген көзқарасын өзгерту қажет. Ол үшін оқырманның оқылым дағдыларын жақсарту механизмдерін жетілдіріп, Оқылым стратегияларын меңгертіп, оқу барысында тиімді қолдануға жол ашу керек. Оқылымның мынадай ішкі дағдыларын әр сабақ барысында қолдануға болады. 1. Мазмұнын түсіну үшін оқу немесе көз жүгіртіп оқу — мәтіндегі жалпы идеяны түсіну үшін тез оқып шығу. 2. Нақты ақпараттарды табу үшін оқу — мәтін ішіндегі ақпараттарды тауып алу үшін оқу, яғни ол үшін тұтас мәтінді түсініп оқу, мазмұнын білу маңызды емес.. 3. Сөз мағынасын контексттен ажырату — мәтін ішіндегі таныс емес сөздің мағынасын болжау үшін, оның айналасындағы сөздер мен сөйлемге назар аудару. 4. Мәтін құрылымын түсіну — мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. 5. Болжай білу — оқылым тапсырмасы алдында қолданылатын тәсіл. Оқушылар мәтінді оқымас бұрын оның мазмұны мен көтеретін мәселесі жөнінде ойланып, талқылап көреді. Ол үшін олар мәтін тақырыбына, оған берілген суретке қарап болжай отырып, сол тақырыпта өз білімдерін қолданады. Бұл тәсіл мәтінді оңай түсінуге көмектеседі. 6. Мәтін түрлерін ажырата білу — әр мәтіннің өзіндік ерекшелігін, ұйымдастырылуын, стилін ажырата білу.
Басқа
Шығарма, мазмұндама
6 сынып
Өзбек тілі сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру жолдары
990 тг
Абдурахманов Сабиржон Мирзакаримович
09 Қырқүйек 2021
542
0
ХХІ ғасыр – білім, ғылым, технология ғасыры. Жаһандану қарқын алып, адам ресурстaры бaсты кaпиталға айналған уақытта құндылықтар өзгеріп жатыр. Сондай өзгерістердің бірі – кітап оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі, жастардың кітапты ұялы телефон, гаджеттермен алмастыруы. Осыған орай сұраныстың өзгеруіне қарамастан, ел ертеңі болар жас ұрпақтың кітап оқуға деген көзқарасын өзгерту қажет. Ол үшін оқырманның оқылым дағдыларын жақсарту механизмдерін жетілдіріп, Оқылым стратегияларын меңгертіп, оқу барысында тиімді қолдануға жол ашу керек. Оқылымның мынадай ішкі дағдыларын әр сабақ барысында қолдануға болады. 1. Мазмұнын түсіну үшін оқу немесе көз жүгіртіп оқу — мәтіндегі жалпы идеяны түсіну үшін тез оқып шығу. 2. Нақты ақпараттарды табу үшін оқу — мәтін ішіндегі ақпараттарды тауып алу үшін оқу, яғни ол үшін тұтас мәтінді түсініп оқу, мазмұнын білу маңызды емес.. 3. Сөз мағынасын контексттен ажырату — мәтін ішіндегі таныс емес сөздің мағынасын болжау үшін, оның айналасындағы сөздер мен сөйлемге назар аудару. 4. Мәтін құрылымын түсіну — мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. 5. Болжай білу — оқылым тапсырмасы алдында қолданылатын тәсіл. Оқушылар мәтінді оқымас бұрын оның мазмұны мен көтеретін мәселесі жөнінде ойланып, талқылап көреді. Ол үшін олар мәтін тақырыбына, оған берілген суретке қарап болжай отырып, сол тақырыпта өз білімдерін қолданады. Бұл тәсіл мәтінді оңай түсінуге көмектеседі. 6. Мәтін түрлерін ажырата білу — әр мәтіннің өзіндік ерекшелігін, ұйымдастырылуын, стилін ажырата білу.
Басқа
Шығарма, мазмұндама
6 сынып
Өзбек тілі сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру жолдары
990 тг
Абдурахманов Сабиржон Мирзакаримович
09 Қырқүйек 2021
517
2
ХХІ ғасыр – білім, ғылым, технология ғасыры. Жаһандану қарқын алып, адам ресурстaры бaсты кaпиталға айналған уақытта құндылықтар өзгеріп жатыр. Сондай өзгерістердің бірі – кітап оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі, жастардың кітапты ұялы телефон, гаджеттермен алмастыруы. Осыған орай сұраныстың өзгеруіне қарамастан, ел ертеңі болар жас ұрпақтың кітап оқуға деген көзқарасын өзгерту қажет. Ол үшін оқырманның оқылым дағдыларын жақсарту механизмдерін жетілдіріп, Оқылым стратегияларын меңгертіп, оқу барысында тиімді қолдануға жол ашу керек. Оқылымның мынадай ішкі дағдыларын әр сабақ барысында қолдануға болады. 1. Мазмұнын түсіну үшін оқу немесе көз жүгіртіп оқу — мәтіндегі жалпы идеяны түсіну үшін тез оқып шығу. 2. Нақты ақпараттарды табу үшін оқу — мәтін ішіндегі ақпараттарды тауып алу үшін оқу, яғни ол үшін тұтас мәтінді түсініп оқу, мазмұнын білу маңызды емес.. 3. Сөз мағынасын контексттен ажырату — мәтін ішіндегі таныс емес сөздің мағынасын болжау үшін, оның айналасындағы сөздер мен сөйлемге назар аудару. 4. Мәтін құрылымын түсіну — мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. 5. Болжай білу — оқылым тапсырмасы алдында қолданылатын тәсіл. Оқушылар мәтінді оқымас бұрын оның мазмұны мен көтеретін мәселесі жөнінде ойланып, талқылап көреді. Ол үшін олар мәтін тақырыбына, оған берілген суретке қарап болжай отырып, сол тақырыпта өз білімдерін қолданады. Бұл тәсіл мәтінді оңай түсінуге көмектеседі. 6. Мәтін түрлерін ажырата білу — әр мәтіннің өзіндік ерекшелігін, ұйымдастырылуын, стилін ажырата білу.
Басқа
Шығарма, мазмұндама
6 сынып
Өзбек тілі және әдебиет сабақтарында оқылым дағдысын қалыптастыру
990 тг
Абдурахманов Сабиржон Мирзакаримович
09 Қырқүйек 2021
492
0
ХХІ ғасыр – білім, ғылым, технология ғасыры. Жаһандану қарқын алып, адам ресурстaры бaсты кaпиталға айналған уақытта құндылықтар өзгеріп жатыр. Сондай өзгерістердің бірі – кітап оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі, жастардың кітапты ұялы телефон, гаджеттермен алмастыруы. Осыған орай сұраныстың өзгеруіне қарамастан, ел ертеңі болар жас ұрпақтың кітап оқуға деген көзқарасын өзгерту қажет. Ол үшін оқырманның оқылым дағдыларын жақсарту механизмдерін жетілдіріп, Оқылым стратегияларын меңгертіп, оқу барысында тиімді қолдануға жол ашу керек. Оқылымның мынадай ішкі дағдыларын әр сабақ барысында қолдануға болады. 1. Мазмұнын түсіну үшін оқу немесе көз жүгіртіп оқу — мәтіндегі жалпы идеяны түсіну үшін тез оқып шығу. 2. Нақты ақпараттарды табу үшін оқу — мәтін ішіндегі ақпараттарды тауып алу үшін оқу, яғни ол үшін тұтас мәтінді түсініп оқу, мазмұнын білу маңызды емес.. 3. Сөз мағынасын контексттен ажырату — мәтін ішіндегі таныс емес сөздің мағынасын болжау үшін, оның айналасындағы сөздер мен сөйлемге назар аудару. 4. Мәтін құрылымын түсіну — мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. 5. Болжай білу — оқылым тапсырмасы алдында қолданылатын тәсіл. Оқушылар мәтінді оқымас бұрын оның мазмұны мен көтеретін мәселесі жөнінде ойланып, талқылап көреді. Ол үшін олар мәтін тақырыбына, оған берілген суретке қарап болжай отырып, сол тақырыпта өз білімдерін қолданады. Бұл тәсіл мәтінді оңай түсінуге көмектеседі. 6. Мәтін түрлерін ажырата білу — әр мәтіннің өзіндік ерекшелігін, ұйымдастырылуын, стилін ажырата білу.
Басқа
Шығарма, мазмұндама
6 сынып
Өзбек тілі және әдебиет сабақтарында оқылым дағдысын қалыптастыру
990 тг
Абдурахманов Сабиржон Мирзакаримович
09 Қырқүйек 2021
552
0
ХХІ ғасыр – білім, ғылым, технология ғасыры. Жаһандану қарқын алып, адам ресурстaры бaсты кaпиталға айналған уақытта құндылықтар өзгеріп жатыр. Сондай өзгерістердің бірі – кітап оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі, жастардың кітапты ұялы телефон, гаджеттермен алмастыруы. Осыған орай сұраныстың өзгеруіне қарамастан, ел ертеңі болар жас ұрпақтың кітап оқуға деген көзқарасын өзгерту қажет. Ол үшін оқырманның оқылым дағдыларын жақсарту механизмдерін жетілдіріп, Оқылым стратегияларын меңгертіп, оқу барысында тиімді қолдануға жол ашу керек. Оқылымның мынадай ішкі дағдыларын әр сабақ барысында қолдануға болады. 1. Мазмұнын түсіну үшін оқу немесе көз жүгіртіп оқу — мәтіндегі жалпы идеяны түсіну үшін тез оқып шығу. 2. Нақты ақпараттарды табу үшін оқу — мәтін ішіндегі ақпараттарды тауып алу үшін оқу, яғни ол үшін тұтас мәтінді түсініп оқу, мазмұнын білу маңызды емес.. 3. Сөз мағынасын контексттен ажырату — мәтін ішіндегі таныс емес сөздің мағынасын болжау үшін, оның айналасындағы сөздер мен сөйлемге назар аудару. 4. Мәтін құрылымын түсіну — мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім. 5. Болжай білу — оқылым тапсырмасы алдында қолданылатын тәсіл. Оқушылар мәтінді оқымас бұрын оның мазмұны мен көтеретін мәселесі жөнінде ойланып, талқылап көреді. Ол үшін олар мәтін тақырыбына, оған берілген суретке қарап болжай отырып, сол тақырыпта өз білімдерін қолданады. Бұл тәсіл мәтінді оңай түсінуге көмектеседі. 6. Мәтін түрлерін ажырата білу — әр мәтіннің өзіндік ерекшелігін, ұйымдастырылуын, стилін ажырата білу.
Басқа
Шығарма, мазмұндама
6 сынып
Ақтөбелік шоқ жұлдыз- Тахауи Ахтанов
990 тг
Ақсая Муттахайқызы
26 Маусым 2021
573
0
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданының топырағында аунап өскен қаламгер әрі көркем шығарманың майталманының есімі-Тахауи Ахтанов.1923 жылы туылып 70 жылдан астам уақыт өмір сүрген жерлесіміздің аты ардақтауға әбден лайық. Жас жазушының өмірі, яғни студенттік шағы екінші дүниежүзілік соғыспен тұспа-тұс келді.
Қазақ тілі
Шығарма, мазмұндама
Барлығы
Ұстаз-ұлағатты ұғым
990 тг
Мусаханова Газиза Турегельдиевна
29 Сәуір 2021
595
0
шығарма
Өзін-өзі тану
Шығарма, мазмұндама
Басқа
About Education
990 тг
Якубова Динора Эргашбековна
27 Қаңтар 2021
680
0
Education: studying abroad, technology in education, education in developing countries, higher education, home schooling, bad behavior, corporal punishment, single sex education, streaming (grouping children according to ability)
Шет тілі
Шығарма, мазмұндама
Басқа
Анализ СОЧ
990 тг
Бабатаева Роза
09 Желтоқсан 2020
679
5
Анализ
Русский язык
Шығарма, мазмұндама
10 сынып
adsdasdasd
990 тг
sadasdasda
17 Шілде 2020
876
0
asdasdasdasdsa
Информатика
Шығарма, мазмұндама
2 сынып
Why do we learn foreign languages?
990 тг
Жұмабек Анар
08 Мамыр 2020
654
0
оқушыларға көмек ретінде қолдануға болады
Шет тілі
Шығарма, мазмұндама
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл