Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Авторлық бағдарлама Басқа бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"Методика работы по развитию речи учащихся на фразеологическом уровне" методическое пособие
490 тг
Ақжол Әсем Бақытжанқызы – учительница русского языка и литературы
09 Сәуір 2024
56
0
В настоящее время, когда идет процесс возрождения в духовной жизни национально-культурных ценностей и в связи с этим происходят изменения в языковой ориентации, перед образованием встает необходимость в определении новых подходов к изучению русского языка, необходимость в повышении эффективности его преподавания.
Русский язык
Авторлық бағдарлама
Басқа
Жаңа инновациялық технологияларды биология пәнінде қолдану
490 тг
Сарсенбиева Айнур Жексенбаевна
04 Сәуір 2024
45
0
Қазіргі өзгерісті кезеңінде жүзеге асыруға тиісті негізгі мәселенің бірі - оқушылардың дұрыс ойлау дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың дұрыс ойлау дағдылары олардың таным белсенділігімен тығыз ұштасып жатады. Осыған орай мектептердегі білім сапасын және тәрбиені жақсартып, оқушылардың дүниетанымы мен өмірлік көзқарасын барынша шыңдаудың қажеттігі атап көрсетілген. Бұл міндет әрбір сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мүмкіндігін жеткілікті ойластырып, жете пайдаланған жағдайда ғана іске асады [1]. Қазақстан Республикасы және ғылым министрлігі дайындаған бағдарламасында “Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы” бойынша бәсекеге қабілетті мамандар қалыптастыру мұғалімдер алдында тұрған негізгі міндет[1].
Биология
Авторлық бағдарлама
Басқа
Мектепті басқарудағы менеджмент
490 тг
Назарбеков Іңкархан Қолаұлы
03 Сәуір 2024
35
0
Мектеп жұмыстарының ішінде ең басты мәселелердің бірі - педагогикалық ұжымға ғылыми тұрғыдан сауатты басшылық жасау қажет Мектеп жұмысын меңгеріп, зор жауапкершілікпен жүзеге асыратын тұлға директор және оның оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары. Олар өздерінің міндеттерін педагогикалық ұжыммен ынтымақтасып, демократиялық принцип негізінде іске асырады. Қазіргі кезеңде қоғам өмірінің бүкіл саласы қайта құру жағдайында педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру мәселесіне ерекше назар аударылуда. Солардың ішінде басты мәселелердің мұғалім шығармашылығын дамыту дәрежесі. Педагогикалық шығармашылық - бұл ғылыми ізденудің кезінде озат тәжірибені жасау, тұтас педагогикалық процесс проблемаларын шеберлікпен шешу, оларды педагогикалық жыршылықтың игілігіне айналдыру. Ал педагогикалық шеберлік дегеніміз оқыту мен тәрбие процесін шығармашылықпен іске
Мектеп әкімшілігі
Авторлық бағдарлама
Басқа
«Кәсіптік бағдар берудің әдістері мен формалары»
490 тг
Ниязкулова Динара Омиркуловна
21 Желтоқсан 2023
108
0
Әдістемелік көмекші құралдың көкейкестілігі мен практикалық мәнділігі «Сынып жетекшісінің жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы» тақырыбын анықтауға мүмкіндік берді. Мақсаты: жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудегі сынып жетекшісінің жұмысының тиімді жолдарын айқындау. Зерттеу объектісі: жалпы білім беретін орта мектептегі /мектеп-лицейі/ кәсіптік бағдар жұмысы. міндеттері: - кәсіптік бағдар беру теориясы мен практикасын қарастыру; - кәсіптік бағдар беру жұмысында сынып жетекшісінің мүмкіншіліктерін анықтау; - жоғары сынып оқушыларына сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысының формалары мен әдістерін қарастырып, олардың тиімділігін тәжірибелік түрде тексеру, нәтижелерін өңдеп, жалпылап, негізгі қорытындылар мен нұсқауларды келтіру. Әдіснамалық негізі- тәрбиенің қоғамға қажеттілігі және оның даму бағытының басты шарты болуымен, адамның биологиялық табиғаты мен ішкі мүмкіндіктері арқылы жеке тұлға ретінде дамуы, жеке тұлға болмысын түсінуге бағытталған іс-әрекет туралы ілімі. Зерттеу көздері- кәсіптік бағдар жұмысына байланысты философтардың, тарихшылардың, психологтардың және педагогтардың еңбектері, оқыту және тәрбиелеу үрдісіне байланысты ғалымдардың, әдіскерлердің зерттеу жұмыстары, мемлекеттік ресми құжаттары (заңдар, қаулылар, баяндамалар т.б.), Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігінің және тәрбиелеуге байланысты құжаттары (тұжырымдамалар, бағдарламалар т.б.). Әдістемелік көмекші құралды жазу барысында қойылған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру үшін төмендегідей зерттеу әдістері қолданылды: философиялық, псиологиялық, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерге теориялық талдау жасау, оқыту мен тәрбиелеу үрдісін бақылау, оқушыларға анкета жргізу, мұғалімдермен пікір алысу, тәжірибелік жұмыс жүргізу.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
Тесттік тапсырмалар арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
490 тг
Жумабаева Айжаркын Полатовна
30 Қараша 2023
147
4
Бұл әдістемелік құрал оқушылардың ағылшын тіліндегі тесттерді орындау барысында логикалық ойлау қабілеттерін дамыту басты мақсат болып табылады
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Басқа
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
490 тг
Әзіретова Айжамал Мауленқызы
21 Маусым 2023
147
1
Жұмыстың жалпы сипаттамасы. Жұмыстың кіріспе бөлімінде зерттеудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері, нысаны, зерттеу барысында қолданылған әдістер, зерттеудің теориялық және практикалық құндылығы айқындалады. Қорғауға ұсынылатын негізгі тұжырымдар анықталып, зерттеу жұмысының талқылануы мен жариялану барысы баяндалады. Негізгі бөлімде білім беру жүйесіндегі жаңа технологиялардың алатын орны, мектепте оқушылардың ауыз екі сөйлесу әрекеттерін белсендіру мен қарқынды дамытудың, сапалы әрі тиімді жолы ретінде коммуникативті оқыту технологиясын ағылшын тілі сабағында қолдану жолдары ғылыми-теориялық тұрғыдан баяндалған. Екінші бөлімде тәжірбиелік жұмыстардың әдістемесі мен материалдары талқыланған. Коммуникативті оқыту технологиясын енгізе отырып оқушылардың тілге қызығушылығын арттыру тәсілдері айтылған. Эксперимент жұмыстарының нәтижелері берілген. Қорытындыда жалпы жұмыстың мазмұны педагогикалық, әдістемелік теориялар мен дидактикалық қағидаларды басшылыққа ала отырып жасалғандығы көрсетілген. Зерттеудің өзектілігі. Тілді тек тілдік бірліктер мен олардың өзара байланысының қатаң құрылымды жүйесі деп түсінуге болмайды, тіл ең алдымен қатысым құралы болып табылады. Тіл адамдардың қарым-қатынас құралы болғандықтан, ол сөйлеу әрекетінің арқауы болып табылады. Тіл ұлт пен ұлтты жақындастыратын өзгеше қатынас. Тілмен сөйлесу адамзат баласы үшін тысқары бір дүние емес, ол ішкі құбылыс. Сөйлеу тек адамға ғана тән. Адам тіл арқылы бір-бірімен қатынаса алады. Қазіргі таңда, еліміз өз егемендігін алып, дербес мемлекет ретінде танылуда. Сондықтан, еліміздің өркениетін көтеру мақсатында шет тілдерін меңгеру, шет елдермен қарым-қатынас орнатудың маңызы зор екендігін көрсетіп отыр. Бұл дегеніміз қазақстандықтар үшін, жастар үшін ағылшын тілін үйрену-ғылымды, экономиканы, бизнесті одан әрі дамыту қажеттілігін туындатып отыр. Білім-адамзат қазынасы, халықтың білімділігі-елдің байлығының ең маңызды бөлігі. Тәрбиелеу мен оқыту жүйесінде білім арқылы ең озық мәдениет пен дүние таным қалыптасады. Сөйлеу әрекетінің жан-жақты ғылыми тұрғыдан зерттелуі тіл білімінде ХХғасырдан бастау алады.Тіл білімі үшін сөйлеу әрекетін зерттеу үлкен мәселелердің бірі екендігін швед лингвисі Фердинанд де Соссюр алғаш болып көрсеткен. Бала тілін зерттеген ғалымдар: Л.Щерба, Е.Кубрякова,Е.И.Пассов, И.Л.Бим, И.Ф.Комков, А.А.Леонтьев
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Басқа
География сабағын оқытуда мультимедиалық технологияларды пайдалану әдістемесі
490 тг
Сабалакова Марал Нургалиевна
21 Маусым 2023
183
4
Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті елдің қатарына кіру стратегиясы бүкіл ұлттың, елдің, барлық атқару органдарының басты идеясына айналуы тиіс. Бұл білім саласына үлкен жауапкершілік жүктейтіні түсінікті. Қазiргi таңда Қазақстан Республикасында жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Осыған орай, алдыңғы қатарлы идеялар мен педагогикалық технологияларды практикалық түрғыдан жаңарту және оларды ғылыми тұрғыда негіздеу бағытындағы жұмыстар жүргізілуде. Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тәжірибесінде тиімді қолдану, ең алдымен, жан-жақты оқып үйренуді талап етеді. Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болуда. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Дидактикалық оқыту жүйелерiн қалыптастырудың перспективалық бағыттарының бiрi - мультимедиалық технологияларды оқыту процесiнде пайдалану. Еліміздің әлемдік білім кеңістігіне бағдар алуының басты өзегі болып білім беру жаңа білім парадигмасы балаға оқу қызметінің субъектісі ретінде қарап, шығармашылық қызығушылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыра отырып, танымдық және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруды және жан-жақты дамыған шығармашыл, жеке тұлға қалыптастыру. Бiлiм беру жүйесiнiң жаңа талаптары мен зерттеу еңбектерiнiң нәтижелерiн ескере отырып, мынадай тұжырымға келуге болады: үздiксiз бiлiм беру жүйесiн жетiлдiрудiң негізгі бағыттарының бiрi ретiнде мультимедиалық технологияларды қолдану бүгiнгi күннiң басты талабы. Сондықтан да, оның техникалық және дидактикалық мүмкiндiктерiн дамыту, онан әрi зерттеу маңызды болып табылады./
География
Авторлық бағдарлама
Басқа
БИОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ТАНЫМДЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ
490 тг
Каипова Рыскүл Укубаевна
03 Сәуір 2023
304
3
«Көрнекілік» термині негізінен үш мағынада: объект ретінде, қандайда бір заттың қасиеті ретінде, адам баласының қандай да бір іс-әрекеті ретінде қолданылады. Көрнекілік түсінігі компьютерлік технологияның пайда болуына орай, соңғы жылдары едәуір өзгерістерге ұшырады. Осыған байланысты 7-11 сыныптарда биология пәнін оқытуда компьютерлік технология құралдарын қолдану арқылы көрнекілік принципті жүзеге асыру қажеттігі туындайды. Бұл біздің зерттеу жұмысымыздың көкейкестілігін айқындайды. Бiз бар зерттеулерге сүйене отырып, дидактикалық тұрғыдан негiзделген оқыту және оқушының оқу iс-әрекеттерiн ұйымдастыру жұмыстарын ақыл-ойды сатылап қалыптастыру теориясына сай, әрi компьютерлiк технология негiзiнде жүргiзудi ұсынамыз. Мектептің биология пәні бойынша мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында бұл пәннің саласында онымен іргелес өзге де ғылым салаларындағыдай жаңа білім көлемі жедел қарқынмен дамып, отырғаны айтылып, осы нормативтік құжаттың мақсат-міндеттерін анықтауда ескерілген қоғамдық өзгерістің бірінде былай делінген: «...Қоғамның жоғары деңгейде ақпараттандырылуы, компьютерлік технология құралдарының кеңінен қолданылуы биологияны оқыту барысында оқушылардың алгоритмдік мәдениетін арттыруды талап етеді».
Биология
Авторлық бағдарлама
Басқа
Авторлық бағдарлама Спорт ойындарының әдіс-тәсілдерін теория негізінде үйрету
490 тг
Шуренов Болатбек Тажибаевич
27 Мамыр 2022
404
5
Авторлық бағдарлама Спорт ойындарының әдіс-тәсілдерін теория негізінде үйрету
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
Басқа
«МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ» тақырыбындағы авторлық бағдарлама.
490 тг
Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович
20 Сәуір 2022
342
0
Бұл авторлық бағдарлама ЖОО, мектеп мұғалімдері колледж студенттері және оқушыларға арналған әдистемесі
Аттестаттау материалдары
Авторлық бағдарлама
Басқа
Жалпы орта мектептерде бейіндік оқыту мен кәсіптік бағдар беру әдістемесі авторлық бағдарламасы
490 тг
Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович
20 Сәуір 2022
527
0
1. Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтің жолдауын халықаралық деңгейде тарату және насихаттау мақсатында , 2021-2022 оқу жылы барысында Өзбекстан Республикасы Ташкент қаласында мектеп оқушыларына, колледж студенттеріне және метеп мұғалімдеріне арналған халықаралық кәсіптік бағдар беру жұмыстары бойынша әдістемелік-дидактикалық материалдар кітапшалары өзбек тілінде басылымнан шығып, таралымға жіберілді. Басылым лицензиясы - AL № 015.20.07.2018 УӨК: 373.3:377.031 КБК: 74.200.52 ISBN 978-9943-7427-2-7 WWW . Сredo print . uz Теl: 71-235-44-86/82
Аттестаттау материалдары
Авторлық бағдарлама
Басқа
«МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ» тақырыбындағы авторлық бағдарлама. (Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, тарату және енгізу). Мектептің директор орынбасарлары мен мұғалімдеріне арналған.
490 тг
Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович
20 Сәуір 2022
308
3
Бұл авторлық бағдарлама директор орынбасарларына және мектеп мұғалімдеріне озық педагогикалық тәжірибені таратуға арналған
Аттестаттау материалдары
Авторлық бағдарлама
Басқа
«МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ» тақырыбындағы авторлық бағдарлама. (Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, тарату және енгізу). Мектептің директор орынбасарлары мен мұғалімдеріне арналған.
490 тг
Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович
20 Сәуір 2022
256
0
Бұл авторлық бағдарлама директор орынбасарларына және мектеп мұғалімдеріне озық педагогикалық тәжірибені таратуға арналған
Аттестаттау материалдары
Авторлық бағдарлама
Басқа
«МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ» тақырыбындағы авторлық бағдарлама. (Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, тарату және енгізу). Мектептің директор орынбасарлары мен мұғалімдеріне арналған.
490 тг
Олжаев Ибрагимжан Ирисбекович
20 Сәуір 2022
245
0
Бұл материал мектеп директор орынбасарларына және мектеп мұғалімдеріне Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, тарату және енгізу). Мектептің директор орынбасарлары мен мұғалімдеріне арналған.
Аттестаттау материалдары
Авторлық бағдарлама
Басқа
«Оқу орынбасарларының әдістемелік жұмыстарын ұйымдастыру» Шығармашылық жұмыс
490 тг
Нуржигитов Мыктыбек Серикбайулы
30 Сәуір 2021
615
0
Кіріспе Мектепте әдістемелік жұмысты ұйымдастыру төмендегі мәселелерді қамтиды: әдістемелік зерттеу, жаңа әлеуметтік сұранысты ескере отырып жұмыстардың бүгінгі жағдайын сараптау, қызметтің нақты мақсаты мен міндеттерін қоя білу, жұмыс мазмұнын, түрлері мен әдістерін, мақсатқа жету жолдарын, мұғалімге диагностикалық зерттеудің нәтижелері негізінде нақты әдістемелік көмек беру, оқушының қызығушылығын арттыру, жұмыстардың орындалуын тексеру, бағалаудың және сараптаудың нәтижелерін жоспарлай білу т. с. с.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
Методическое сопровождение профессионального развития педагога
490 тг
Жалгелдеева Ж, Кужбанова С
21 Сәуір 2021
481
0
программа для методистов дополнительного образования
Басқа
Авторлық бағдарлама
Басқа
«Методическое сопровождение профессионального развития педагога дополнительного образования в условиях модернизации системы образования» программа методиста дополнительного образования
490 тг
Жанлай Каиргалиевна Жалгелдеева Кужбанова Светлана Мажитовна
21 Сәуір 2021
417
0
Развитие профессиональных компетенций педагогов организации дополнительного образования – это непрерывный, разноуровневый процесс, состоящий из формирования перечня дефицитных компетенций, определения образовательных траекторий, методической поддержки в повышении квалификации, организации профессиональной подготовки и оценки продуктивности педагогов.
Мектептен тыс мекемелер
Авторлық бағдарлама
Басқа
География сабағында ақпараттық технологияларды пайдалану
490 тг
Жусупова Гулжазира Ургенишбаевна
11 Наурыз 2021
661
0
баяндама-конференциялар үшін
География
Авторлық бағдарлама
Басқа
Авторлық бағдарлама:"Қашықтықтан оқыту-заман талабы"
490 тг
Мизамбекова Нургуль Умирзаковна
27 Ақпан 2021
461
0
Ұстаздарға көмек ретінде
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Авторлық бағдарлама
Басқа
Әлем таныған ұлы Абай
490 тг
Жанаева Айжан Куанышбаевна
30 Желтоқсан 2020
566
0
Біоім саласындағы қызметкерлерге
Мектептен тыс мекемелер
Авторлық бағдарлама
Басқа
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл