Көңілді бағдаршам 490 тг
Шекерова Маржан Анарбековна
Мақсаты: Жолда жүру ережесін есте сақтауға, балаларға жол белгілерін неше түрі бар, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі қандай екенін үйрету. Жол ережесін есте сақтау қабілетін, қызығушылықтарын арттыру, барлығымызға ортақ қойылған тәртіпті бұзбауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: көше ережесін сақтау тақырыбына салынған әр түрлі суреттер, бағдаршам, жол белгілері.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Мен таңдаған медиакоммуникация 1 курс 490 тг
ҚАЙДА ӨТІНІШ БЕРУ КЕРЕК
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білгіңіз келгеннің бәрі
22.09.2023 ж 8748
bnr-bg-күлгін-толқынhttps://cdn2.postupi.online/images/images_crm275/9711.png
ҚАБЫЛДАУҒА КӨМЕК 2024
Поступика Талапкерге 2024 тегін көмектеседі
Postupi Online ұсынған AI бар ұсыныстар жүйесі
ТОЛЫҒЫРАҚ
БАҚ коммуникациялары: бұл не, қандай мамандықтар бар, қайда оқу керек, кіммен жұмыс істеу керек
«БАҚ коммуникациялары» сөзі әдемі және заманауи естіледі. Ол нені білдіреді? Бұл не? Журналистика? Көпшілікпен қарым-қатынас? Әлде арасында бір нәрсе ме? Мұндай мамандар не істейді және қайда оқу керек? Бұл туралы біздің мақалада білейік.
Бұқаралық ақпарат құралдары дегеніміз не
Медиа коммуникациялар (немесе медиа коммуникациялар) - әртүрлі медиа платформалар мен құралдарды пайдалана отырып, ақпарат пен коммуникацияны тасымалдауға қатысты кең өріс. Медиа коммуникацияның орталығында әртүрлі БАҚ, соның ішінде баспа БАҚ, теледидар, радио, Интернет және әлеуметтік медиа арқылы ақпарат беру және алмасу процесі жатыр.
Медиа коммуникацияның негізгі аспектілеріне мыналар жатады:
Мазмұнды өндіру: Мақалаларды, бейнелерді, аудионы, кескіндерді және басқа медиа пішімдерін қоса алғанда, мазмұнды жасаңыз және дамытыңыз.
Тарату: әртүрлі медиа платформалар, соның ішінде теледидар мен радиостанциялар, баспалар, веб-сайттар, әлеуметтік желілер және мобильді қосымшалар арқылы мазмұнды тарату.
Тұтыну: БАҚ арқылы берілетін ақпаратты қабылдау және түсіндіру. Бұған жаңалықтарды оқу, теледидар көру, радио тыңдау, онлайн бейнелерді көру және т.б. кіреді.
Талдау және сын: БАҚ-та ұсынылған ақпаратты бағалау және талдау, медиа өнімдері мен олардың қоғамға әсеріне қатысты пікірлер мен сын айту.
Медиа-жоспарлау: өнімдерді жылжыту, жұртшылықты ақпараттандыру немесе қоғамдық пікірге әсер ету сияқты нақты мақсаттарға жету үшін БАҚ арқылы ақпаратты тиімді таратудың стратегиялары мен жоспарларын әзірлеу.
Қазіргі ақпараттық қоғамда медиа коммуникациялар маңызды рөл атқарады және олар журналистика, жарнама, қоғаммен байланыс, медиа-жоспарлау және ақпарат пен коммуникация алмасуға қатысты көптеген басқа аспектілерді қамтитын қызметтің кең ауқымын қамтиды.
БАҚ коммуникациясындағы мамандықтар
Сіз медиа коммуникацияның өте кең ұғым екенін түсінгендіктен, мұндай әрекеттерді бір маман емес, бүкіл ұжым жүзеге асырады деп болжауға болады. Ал олардың қандай мамандар екені медиа-платформаның түріне де, шығарылатын контент түріне де байланысты.
Біз медиа коммуникациялардағы кейбір мамандықтарды тізімдейміз:
Журналист : Газеттер, журналдар, радио, теледидар және интернет-басылымдар сияқты әртүрлі медиа платформалар үшін жаңалықтар мен ақпараттық материалдарды жинаумен, талдаумен және жасаумен айналысады.
Редактор : Мәтінді, бейне және аудио материалдарды өңдеуге және түзетуге, сонымен қатар мазмұнның сапасы мен стилін қамтамасыз етуге жауапты.
Корреспондент : әдетте теледидар мен радио үшін жаңалықтар жинауға, сұхбат алуға және репортаж жасауға маманданған.
Контент менеджері веб-сайттарды, блогтарды, әлеуметтік желілерді, бейне платформаларды және басқа арналарды қоса алғанда, әртүрлі медиа платформалар үшін мазмұнды жасайды, өңдейді және басқарады. Олардың мақсаты - сапалы және мақсатты мазмұнды жасау.
Фотограф: БАҚ жарияланымдары мен онлайн ресурстар үшін фотосуреттерді жасайды және өңдейді.
Медиа продюсер : Бейне мазмұнын құруға және басқаруға жауапты, оның ішінде тек шығармашылық процесті (сценарийлер, түсіру, өңдеу) ғана емес, сонымен қатар әкімшілік және қаржылық мәселелер.
Медиа менеджер : Клиенттерге, ұйымдарға немесе брендтерге арналған медиа науқандар мен медиа әрекеттерді жоспарлауға, әзірлеуге және басқаруға жауапты. Мақсатты аудиторияға барынша көріну мен әсер ету үшін әртүрлі медиа платформаларында ақпаратты немесе жарнамалық материалдарды таратудың ең жақсы стратегиялары мен тактикасын анықтайды.
Медиа-жоспарлаушы (медиа-жоспарлаушы): Жарнамалық және медиа материалдарды әртүрлі платформаларда орналастырудың стратегиялары мен жоспарларын әзірлейді.
Медиа талдаушы: компаниялар мен ұйымдарға медиа коммуникациялар мен маркетингте негізделген шешімдер қабылдауға көмектесу үшін медиа деректері мен трендтерді талдайды және бағалайды. Олардың жұмысы стратегиялар мен бюджеттерді оңтайландыру мақсатында медианы тұтыну және медиа науқандардың тиімділігі туралы ақпаратты жинауды, өңдеуді және түсіндіруді қамтиды.
SMM менеджері әлеуметтік медиа платформаларындағы медиа әрекеттері мен науқандарын басқаруға маманданған. Оның жұмысы – клиенттің немесе ұйымның маркетингтік мақсаттарына жету үшін контент жасау, аудиториямен өзара әрекеттесу, жарнамалық науқандарды басқару және нәтижелерді талдау.
Медиа дизайнер : БАҚ жарияланымдары мен онлайн ресурстар үшін графикалық және мультимедиялық мазмұнды жасайды.
Қоғаммен байланыс жөніндегі менеджер (PR менеджері) : ұйымдар мен брендтер үшін сыртқы және ішкі коммуникация стратегияларын әзірлейді және жүзеге асырады.
Қосымша білім беру
Барлығы
Басқа
Сатаева Ельназа Болатхановна 490 тг
Сатаева Ельназа Болатхановна
«Үздік жас маман- 2024» колледжішілік байқауының өткендігі жөнінде анықтама
Алматы телекоммуникация және машина жасау колледжінің жас мамандармен жұмыс жоспары бойынша 31 мамыр айында жас ұстаздардың біліктілігін, жан - жақты өз кәсібінің шебері екендігін сынау арқылы, оларды іскерлікке, мәдениеттілікке, өз кәсібіне үлкен жауапкершілікпен қарауға бар күш жігерін жұмсауға баулу мақсатында «Үздік жас маман - 2024» байқауы өткізілді. Байқау 3 кезең бойынша ұйымдастырылды.
Бірінші – «Сәлем-сөздің анасы» сайысы (өзін-өзі таныстыру)
Бұл сайыста байқауға қатысушы өзі туралы және өзінің қызмет атқаратын ұжымын қызықты етіп таныстырады. Бұл сайыс қатысушының қалаған түрінде жүргізіледі(қатысушы ән айту, өлең оқу, т.б өзінің ізденісіне байланысты таныстыруына болады) және ұзақтығы 5 минуттан аспауы тиіс.
Екінші «Білікті маман – ел тірегі» (Мастер-класс, жас мамандар портфолиосын, сабақ барысында қолданып жүрген көрнекі құралдарын көрсетеді)
Үшінші «Психологиялық тренинг»
Байқауға 7 жас маман қатысты:
1. Уәлиханова Г.С.
2. Өмірғазы Т.
3. Сағынбай А.С.
4. Ахтанбай Н.З. қатыспады
5. Қалтай Е
6. Айғожаева М.
7. Әмірғазы А
8. Ширалиева Ж
Әділ қазы алқасы:
1. Арнайы пән оқытушысы: Дүйсенбай Д.Т.
2. Арнайы пән оқытушысы: Қайыпбекова Л.М.
3. Тарих пәнінің оқытушысы: Азимханов И.К.
Сайысқа түскен жас мамандар төмендегі сынақтардан өтті: таныстыру, сабақта қолданатын бір тиімді әдіс, жас мамандардың құжаттары. Байқаудың әр кезеңінде жас мамандар өздерінің жан-жақтылығын көрсете білді. Сабақ жоспарын құру барысында білім мазмұнын жаңарту шеңберінде белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, педагогикалық шеберліктерін көрсетті.
Әділ қазылар алқасының мүшелері 3 кезең бойынша қатысушылардың бағаларын сараптап, нәтижесін шығарды. Бағалауға электронды түрде қатысқан әріптестер де қатысып, жас мамандарға қолдау көрсетті. Әділ қазылар шешімін қорытындылап, жеңімпаздарды жарияланып марапаттады.
1-орын ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Уәлиханова Г.С.
2-орын арнайы пән оқытушысы Әмірғазы А
3-орынды өндірістік оқыту шебері Айғожаева М.
Қалған қатысушылар Алғыс хатпен мараппаталып, сыйлықтарға ие болды.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Барлығы
Барлығы
"Патшаның қызы неге бақытсыз" ертегі 490 тг
Каналина Гүлбану Нұрланқызы
Ертеде патшаның екі қызы болыпты. Патша екі қызын да жақсы көріп, қолынан келгенше оларды ештеңеден қақпай, қалағандарын жасап, айтқандарын екі етпеуге тырысады екен. Дегенменде, екі қыз өсе келе мінездері өзгере бастапты. Бір күні білімді бір адам патшаға қонаққа келіпті. Патшаның қайғылы түрін көріп, себебін сұрапты. Патша: «Е-е-е… сұрама, күлмейтін бір қызым бар, дертін ешкім білмейді»-дейді. «Патшам, рұқсат етсең, сарайыңызға қонақ болайын. Мүмкін қызыңыздың қайғысының себебін табармын», — дейді жолаушы.Патша қуана рұқсат етіпті.
Сол күннен бастап саяхатшы екі қызды патша рұқсатымен жасырын аңди бастапты. Қараса екеуі түнде жатар алдында жастықтарының астынан бір дәптер шығарып, бір нәрселер жазып, таңертен жазғандарын оқып, орындарынан тұрады екен. Саяхатшы бір күні қыздар ұйықтағаннан кейін дәптерлерін алып оқыса, кіші қыз өзіне жасалған жақсылықтарды, ал үлкен қыз тек болмашы әділетсіздіктерді жазыпты.
Ертеңінде саяхатшы кіші қыздан рұқсат алып, оның дәптерін үлкен қыздың жастығының астына қояды. Таң атысымен патшаның үлкен қызы жастық астынан дәптерді алып оқыпты. Сарайдағылар екеуіне де бірдей қарағандықтан ол дәптерде жазылғандарды жатырқамапты. өзіне жасалған жақсылықтар есіне түсісімен жүзі жадырап, қуанғаннан ән сала бастапты. Патша үлкен қызының қуанғанын көріп, өз құлағы мен көзіне өзі сенбепті. Бірден саяхатшыны шақырып, бұны қалай жүзеге асырғанын сұрапты. Саяхатшы: «Патшам, өмір айна сияқты. Оның жақсы жақтарын ойласақ, бізге әдемі көрінер. Сіздің үлкен қызыңыз өмірінің жаман жақтарын ойлағаны үшін бақытсыз болған», — деп жауап береді. Патша үлкен қызын шақырып, оған енді дәптеріне тек жақсылықтарды ғана жазуға кеңес беріпті.
Сол күннен бастап, патшаның екі қызы да бақытты өмір сүріпті.
Бастауыш сынып
Барлығы
2 сынып