Математика Барлығы 2 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
факультатив сказочная математика 2 класс
Математика
Барлығы
2 сынып
№ 92сабақ. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептер
Математика
Барлығы
2 сынып
Жақшасыз есептер шығару.
Бірнеше амалдан тұратын өрнектердін мәнін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып есептеу.
Математика
Барлығы
2 сынып
Жазбаша және көбейту математика сабағына керек болса сабақ жоспары туралы мұғалімдерге пайдасы тисе бөлісіп отырмын.
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Сандармен шамаларды салыстырады. Олардың теңдік және теңсіздік болатынын түсіндіреді.
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Сандармен шамаларды салыстырады. Олардың теңдік және теңсіздік болатынын түсіндіреді.
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Сандармен шамаларды салыстырады. Олардың теңдік және теңсіздік болатынын түсіндіреді.
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Математика
Барлығы
2 сынып
бул материал матиматика панинен. ол окшыларга тендик пен тенсіздік туралы. окушылардың теңдңк пен теісіздікті ажырату ушін мысалдар берілген.1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Математика
Барлығы
2 сынып
распознавать виды углов (прямой, острый, тупой) и фигур
(прямоугольник, квадрат).
Математика
Барлығы
2 сынып
мугалимдерге кереги болар жана багдарлама
Математика
Барлығы
2 сынып
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қосымша материал ретінде
Математика
Барлығы
2 сынып
1.2.2.2 решать уравнения на основе способа подбора и правил нахождения неизвестных компонентов сложения и вычитания, находить корень уравнения
Математика
Барлығы
2 сынып
методическое руководство по математике 2 класс
Математика
Барлығы
2 сынып
развитие новых информационных технологий и внедрение их в нашей стране наложили отпечаток на развитие личности современного ребёнка. Сегодня в традиционную схему «учитель — ученик — учебник» вводится новое звено — компьютер, а в школьное сознание — компьютерное обучение. Одной из основных частей информатизации образования является использование информационных технологий в образовательных дисциплинах.
Пожалуйста, не забудьте правильно оформить цитату:
Белая Н. В., Топор А. В. Использование ИКТ на уроках математики в начальной школе [Текст] // Инновационные педагогические технологии: материалы II Междунар. науч. конф. (г. Казань, май 2015 г.). — Казань: Бук, 2015. — С. 94-98. — URL https://moluch.ru/conf/ped/archive/150/7874/ (дата обращения: 11.11.2018).
Математика
Барлығы
2 сынып
1