Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Теңдеу
Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану
теңдік пен теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдіктерді ажырата біледі;
“+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолдана біледі.
Теңдік, теңсіздіктер таңбасын пайдаланып,жазу дағдыларын қалыптастыру.
Мәңгілік ел ұлт болашағы
Теңдік теңсіздік және теңдеуді ажыратат тура және тура емес теңдіктерді анықтайды.
Планшет, А4 пiшiндегi қағаз парақтары; әр топқа арналған табақшалы таразы, әрбір оқушыға арналған маркерлер.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Эргешова Хулкар
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Цель занятия:
1. Обучающая:
Повторить и закрепить лексический и грамматический материал по темам: «Приветствие», «Счет до десяти», «Дикие животные», «Цвета».
Закрепить изученный материал в небольших диалогах, рассказах.
2. Развивающая:
Развивать логическое мышление, память, внимание, творческое воображение.
3. Воспитательная:
Воспитание положительного отношения к друг другу, к сказке, воспитание у детей интереса к изучению иностранного языка.
Ход занятия:
1. Организационный момент
Учитель: Good afternoon dear gusts. We are glad to see you at our lesson. The theme our lesson is «Animals. Visiting the fairy forest».
Здравствуйте, уважаемые гости, мы рады приветствовать вас на нашем открытом занятии. Тема сегодняшнего нашего открытого занятия «Жывотные. В гостях сказочном лесу».
Шет тілі
Ашық сабақ
1 сынып
The Three little Pigs (три поросенка)
Я: Once upon a time there lived three little pigs. The first little pig, the second little pig, and the third little pig.
One day they decided to build their own homes.
1 pig: I’ll build a straw house. Straw, straw, straw. I want to make it quick.
A: So he built a cozy house of straw. He looked so happy.
2 Pig: I’ll build a wooden house. Wood, wood, wood. I want to make it quick, too.
A: So he built a cozy house of wood. He looked so happy, too.
3 pig: I’ll build a brick house. Bricks, bricks, bricks! I’ll take some time, but I want to make it strong.
Алгебра
Барлығы
Барлығы
The Three little Pigs (три поросенка)
Я: Once upon a time there lived three little pigs. The first little pig, the second little pig, and the third little pig.
One day they decided to build their own homes.
1 pig: I’ll build a straw house. Straw, straw, straw. I want to make it quick.
A: So he built a cozy house of straw. He looked so happy.
2 Pig: I’ll build a wooden house. Wood, wood, wood. I want to make it quick, too.
A: So he built a cozy house of wood. He looked so happy, too.
3 pig: I’ll build a brick house. Bricks, bricks, bricks! I’ll take some time, but I want to make it strong.
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері