Коррекциялық мектеп Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды түзете дамыту ерекшеліктері туралы қысқаша мағлұмат
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Ерекше білім беретін оқушыларды түзете дамыту сабақтары
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Психолог маманы пайдаланса болады
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Дефектолог - педагог пен ата - ана байланысы
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Арнайы педагогика – қалыпты педагогикалық жағдайда білім алуға қиналатын немесе мүлде оқи алмайтын кемтар тұлғалардың арнайы білім алудың теориясы мен тәжірибесі.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Арнайы педагогика – қалыпты педагогикалық жағдайда білім алуға қиналатын немесе мүлде оқи алмайтын кемтар тұлғалардың арнайы білім алудың теориясы мен тәжірибесі
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Сөйлеу терапиясында сөйлеу бұзылыстарының орнын толтыруға, қайталама ауытқулардың алдын алуға және балаларды мектепте кейінгі оқуға дайындауға мүмкіндік беретін дәстүрлі емес технологияларды енгізу.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Сөйлеу терапиясында сөйлеу бұзылыстарының орнын толтыруға, қайталама ауытқулардың алдын алуға және балаларды мектепте кейінгі оқуға дайындауға мүмкіндік беретін дәстүрлі емес технологияларды енгізу.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Аутизм ауру емес, бірақ сонымен бірге әртүрлі ауырлықтағы даму бұзылуларымен, ойлау, мінез-құлық, сөйлеу тілінің моторлы функциялары проблемаларымен ерекшеленеді. Аутизм спектрінің бұзылуының екі сценарийі мүмкін: 8 айдан бір жарым жасқа дейін және 2 жастан 5 жасқа дейін.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Аутизм ауру емес, бірақ сонымен бірге әртүрлі ауырлықтағы даму бұзылуларымен, ойлау, мінез-құлық, сөйлеу тілінің моторлы функциялары проблемаларымен ерекшеленеді. Аутизм спектрінің бұзылуының екі сценарийі мүмкін: 8 айдан бір жарым жасқа дейін және 2 жастан 5 жасқа дейін.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Дефектолог-мұғалімнің педагогтармен өзара байланысы Педагогикалық кеңесте сөйлеу Алғашқы педагогикалық кеңесте мұғалімдер алдында сөйлей отырып, дефектолог пен басқа мамандар балалар дамуындағы бұзушылықтың түрлері және оның пәндер бойынша оқу бағдарламасын игеруіне ықпалы туралы әңгімелейді. Мұғалімдермен жүргізілетін консультациялар Дефектолог-мұғалімнің пәндер бойынша оқу бағдарламасына егжей-тегжейлі енуі маңызды. Бұған мұғалімдермен тығыз ынтымақтастық жасағанда ғана қол жеткізіледі. Толық консультация берілгеннен кейін ол түзету жұмысын бастай алады, мұғалімдер мен дефектолог тарапынан оқушыға қойылатын бірыңғай талаптарға бейімдейді.Мұғалім мен дефектолог тарапынан оқуда қиналатын оқушыға қойылатын бірдей талаптарды жасау. Әдістемелік бірлестік отырыстарының бірі осы тақырыпқа арналуы мүмкін. Балалардың жұмысын бағалай отырып, көбінесе бастауыш сынып мұғалімі ерекше сипаттағы қателіктерге жеңілдік жасамайды, оларды жазба жұмыстарының қолданыстағы нормаларына қосады. Дефектолог, логопедтің міндеті – педагогты өзіндік қателерді орфографиялық қателерден ажырата білуге үйрету; өзіндік сипаттағы қателердің оқушылардың жазба жұмысын бағалау кезінде саналуға тиіс емес екеніне мұғалімнің назарын аударту. Бұл мәселе мұғалімнің түсінігі үшін бірыңғай емес әрі күрделі. Түсіністіктен арылу үшін бастауыш сынып мұғалімі маманның өз сабақтарында оқушылардың жұмысын өте айрықша бағалайтынын білуге тиіс. Оқушының жұмысын ол бәрінен бұрын психологиялық-педагогикалық параметрлері: бүкіл сабақ барысындағы ықыластылығы; белсенділігі; жұмыс істеуге деген құлшынысы; өздері жіберген емес, өз бетінше тауып, түзеткен қателер саны бойынша бағалайды. Көбінесе сабақта үлгермейтін оқушы тапсырманы маманның сабағында орындайды. Дефектолог оқушы үшін қолайлы психологиялық ахуал жасау, сабақтағы жеке тәсілдеме нормативтік бағадан гөрі айтарлықтай маңызды екеніне мұғалімнің көзін жеткізуге тиіс.
Сабақта, түзету-дамыту сабақтарындағы сияқты, мақсатты түрде бірнеше минутты ұсақ моториканы дамыту жаттығуларына көңіл бөлу керек
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Басқа
биеші: Баймағанбет А
Тақырыбы: «Дәрумендер-денсаулық кепілі»
Сабақтың мақсаты: Дәрумендер пайдасы. Пайдалы дәрумендерді қандай тағамдардан аламыз. Тамақтану тәртібі мен оның пайдасы туралы негізгі түсінік қалыптастыру,тағам құрамымен- дәрумендер, дәрменді заттар туралы түсінік беру. : Оқушылардың алған білімдерін, ой-өрісін жетілдіру, сөйлеу мәдениетін дамыту, ағза үшін дәрменді заттардың маңызын ұғындыру.
Әдісі: Ой бөлісу.
Түрі: Сыныптан тыс жұмыс.
Көрнекілігі: Суреттер.
Коррекциялық мектеп
Барлығы
8 сынып
логопед
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
логопедтер үшін
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
логопед мамандарына керек
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
логопед мамандарына керек
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
логопедтерге керек
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Материал логопед мамандарына керек
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Ризашылық күні
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Ризашылық күні
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
1
2