Материалдар ДМШ балалармен түзету жұмысын жүргізу кезіндегі дефектолог-мұғалімнің өзара әрекетінің түрлері.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

ДМШ балалармен түзету жұмысын жүргізу кезіндегі дефектолог-мұғалімнің өзара әрекетінің түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектолог-мұғалімнің педагогтармен өзара байланысы Педагогикалық кеңесте сөйлеу Алғашқы педагогикалық кеңесте мұғалімдер алдында сөйлей отырып, дефектолог пен басқа мамандар балалар дамуындағы бұзушылықтың түрлері және оның пәндер бойынша оқу бағдарламасын игеруіне ықпалы туралы әңгімелейді. Мұғалімдермен жүргізілетін консультациялар Дефектолог-мұғалімнің пәндер бойынша оқу бағдарламасына егжей-тегжейлі енуі маңызды. Бұған мұғалімдермен тығыз ынтымақтастық жасағанда ғана қол жеткізіледі. Толық консультация берілгеннен кейін ол түзету жұмысын бастай алады, мұғалімдер мен дефектолог тарапынан оқушыға қойылатын бірыңғай талаптарға бейімдейді.Мұғалім мен дефектолог тарапынан оқуда қиналатын оқушыға қойылатын бірдей талаптарды жасау. Әдістемелік бірлестік отырыстарының бірі осы тақырыпқа арналуы мүмкін. Балалардың жұмысын бағалай отырып, көбінесе бастауыш сынып мұғалімі ерекше сипаттағы қателіктерге жеңілдік жасамайды, оларды жазба жұмыстарының қолданыстағы нормаларына қосады. Дефектолог, логопедтің міндеті – педагогты өзіндік қателерді орфографиялық қателерден ажырата білуге үйрету; өзіндік сипаттағы қателердің оқушылардың жазба жұмысын бағалау кезінде саналуға тиіс емес екеніне мұғалімнің назарын аударту. Бұл мәселе мұғалімнің түсінігі үшін бірыңғай емес әрі күрделі. Түсіністіктен арылу үшін бастауыш сынып мұғалімі маманның өз сабақтарында оқушылардың жұмысын өте айрықша бағалайтынын білуге тиіс. Оқушының жұмысын ол бәрінен бұрын психологиялық-педагогикалық параметрлері: бүкіл сабақ барысындағы ықыластылығы; белсенділігі; жұмыс істеуге деген құлшынысы; өздері жіберген емес, өз бетінше тауып, түзеткен қателер саны бойынша бағалайды. Көбінесе сабақта үлгермейтін оқушы тапсырманы маманның сабағында орындайды. Дефектолог оқушы үшін қолайлы психологиялық ахуал жасау, сабақтағы жеке тәсілдеме нормативтік бағадан гөрі айтарлықтай маңызды екеніне мұғалімнің көзін жеткізуге тиіс. Сабақта, түзету-дамыту сабақтарындағы сияқты, мақсатты түрде бірнеше минутты ұсақ моториканы дамыту жаттығуларына көңіл бөлу керек
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
03 Қазан 2021
629
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері