Артқа қайту / Материалдар / ДМШ балалармен түзету жұмысын жүргізу кезіндегі дефектолог-мұғалімнің өзара әрекетінің түрлері.
Республикалық олимпиадаларға тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
ДМШ балалармен түзету жұмысын жүргізу кезіндегі дефектолог-мұғалімнің өзара әрекетінің түрлері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектолог-мұғалімнің педагогтармен өзара байланысы Педагогикалық кеңесте сөйлеу Алғашқы педагогикалық кеңесте мұғалімдер алдында сөйлей отырып, дефектолог пен басқа мамандар балалар дамуындағы бұзушылықтың түрлері және оның пәндер бойынша оқу бағдарламасын игеруіне ықпалы туралы әңгімелейді. Мұғалімдермен жүргізілетін консультациялар Дефектолог-мұғалімнің пәндер бойынша оқу бағдарламасына егжей-тегжейлі енуі маңызды. Бұған мұғалімдермен тығыз ынтымақтастық жасағанда ғана қол жеткізіледі. Толық консультация берілгеннен кейін ол түзету жұмысын бастай алады, мұғалімдер мен дефектолог тарапынан оқушыға қойылатын бірыңғай талаптарға бейімдейді.Мұғалім мен дефектолог тарапынан оқуда қиналатын оқушыға қойылатын бірдей талаптарды жасау. Әдістемелік бірлестік отырыстарының бірі осы тақырыпқа арналуы мүмкін. Балалардың жұмысын бағалай отырып, көбінесе бастауыш сынып мұғалімі ерекше сипаттағы қателіктерге жеңілдік жасамайды, оларды жазба жұмыстарының қолданыстағы нормаларына қосады. Дефектолог, логопедтің міндеті – педагогты өзіндік қателерді орфографиялық қателерден ажырата білуге үйрету; өзіндік сипаттағы қателердің оқушылардың жазба жұмысын бағалау кезінде саналуға тиіс емес екеніне мұғалімнің назарын аударту. Бұл мәселе мұғалімнің түсінігі үшін бірыңғай емес әрі күрделі. Түсіністіктен арылу үшін бастауыш сынып мұғалімі маманның өз сабақтарында оқушылардың жұмысын өте айрықша бағалайтынын білуге тиіс. Оқушының жұмысын ол бәрінен бұрын психологиялық-педагогикалық параметрлері: бүкіл сабақ барысындағы ықыластылығы; белсенділігі; жұмыс істеуге деген құлшынысы; өздері жіберген емес, өз бетінше тауып, түзеткен қателер саны бойынша бағалайды. Көбінесе сабақта үлгермейтін оқушы тапсырманы маманның сабағында орындайды. Дефектолог оқушы үшін қолайлы психологиялық ахуал жасау, сабақтағы жеке тәсілдеме нормативтік бағадан гөрі айтарлықтай маңызды екеніне мұғалімнің көзін жеткізуге тиіс.
Сабақта, түзету-дамыту сабақтарындағы сияқты, мақсатты түрде бірнеше минутты ұсақ моториканы дамыту жаттығуларына көңіл бөлу керек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз