Физика Мақала Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Физика сабақтарында STEAM элементтерін қолдану оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастырудың тиімді жолы болып табылады. Жобалық жұмыстар, тәжірибелер, проблемалық тапсырмалар және цифрлық технологиялар оқушыларды тек білім алушы емес, зерттеуші ретінде тәрбиелеуге мүмкіндік береді. Мұндай тәсіл оқу үдерісін жаңаша ұйымдастыруға, пәнге қызығушылықты арттыруға және болашақта инженерлік, ғылыми немесе шығармашылық салада табысты қызмет етуге қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған.
Физика
Мақала
Барлығы
мақалада педагогикалық технологиялар, педагогикалық технологияларды қолдану критерийлері және физика мысалында физикалық құбылыстардың мағынасын ашудағы педагогикалық технологиялардың рөлі қарастырылады. Тәжірибе көрсеткендей, педагогикалық технологияларды қолдану физикалық білім деңгейін арттырды.
Физика
Мақала
Барлығы
Бұл материал "Физика пәнінен олимпиадалардың эксперименттік турларының тапсырмаларын шығарудың әдістемесі" тақырыбына арналған.
Мақаланың негізгі мақсаты — оқушыларды эксперименттік тапсырмаларды дұрыс орындау жолдарымен таныстыру, физикалық құбылыстарды зерттеу дағдыларын дамыту және олимпиадада кездесетін типтік есептерді шешу әдістемесін түсіндіру.
Материал мұғалімдерге, оқушыларға және олимпиаданы ұйымдастырушыларға арналған практикалық көмек құралы ретінде пайдалы.
Форматы: әдістемелік нұсқаулық және практикалық тапсырмалар жиынтығы.
Физика
Мақала
Барлығы
Анноттация: Бұл мақалада кванттық телепортация – бұл кванттық механиканың ерекше құбылысы, онда ақпараттың немесе кванттық күйдің бір бөлшектен екіншісіне көшу процесі жүзеге асырылады. Бұл процесс материалдық объектілердің физикалық қозғалысы емес, тек олардың күйін көшіріп алу болып табылады. Кванттық телепортацияның негізінде екі бөлшектің арасындағы «кванттық» немесе байланыс феномені жатыр. Бұл тақырыпты зерттеу ғылымның жаңа бағыттарын ашуға мүмкіндік береді, оның ішінде қауіпсіз ақпарат алмасу, кванттық компьютерлер мен ғарыштық байланыс жүйелерінде қолдану мүмкіндіктері бар. Қазіргі таңда кванттық телепортация тек кішкентай бөлшектермен жүзеге асырылады, бірақ болашақта бұл технология үлкен жетістіктерге қол жеткізуі мүмкін.
Физика
Мақала
Барлығы
Физика сабағында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Физика
Мақала
Барлығы
ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Физика
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада заманауи қоғамдағы жаңғырту және инновациялық дамудың негізгі бағыттары қарастырылады. Инновациялық дамудың жаңа мүмкіндіктері, цифрлық трансформацияның рөлі, жасыл технологиялардың маңызы және білім беру жүйесіндегі дуальды оқыту жүйесінің артықшылықтары талданады. Сонымен қатар, жаһандық құзыреттіліктерді дамыту және олардың еңбек нарығындағы маңыздылығы сипатталады. Мақалада ғылым, технология және білім беру салаларындағы жаңа жетістіктер, олардың болашаққа әсері және тұрақты даму үшін қажетті шарттар кеңінен баяндалған.
Физика
Мақала
Барлығы
Тегіс немесе кедір-бұдыр жазықтық бойымен сырғитын дене қозғалыстары туралы зерттеушілердің басылымдарда жарық көрген эксперименттік зерттеулеріне шолу
Физика
Мақала
Барлығы
Мақала бүкіл әлемдік тартылыс заңы жайлы зерттеулерді қарастырады. Формулаға тоқталу арқылы ондағы элементердің мәнін ашып, атауы бойынша жеке - жеке топтастырады. Сондай - ақ, И.Ньютон мен И.Кеплердің тартылыс заңына деген қызығушылығына не себеп болғаны жайлы айтылады. Жаңалықты ашуда қандай физикалық әдіс қолданғаны жайлы деректер сөз етіледі.
Физика
Мақала
Барлығы
Қазіргі білім беру саласында мектептердегі оқытушылық процестің барысын толық қайта құру жүріп жатыр. Барлығы өзін-өзі оқытуға көшуге тырысады, нәтижесінде оқушылар мектептегі білім беру процесінің жаңа материалын өз бетінше талдауға, үйретуге, түсінуге және түсінуге мәжбүр болады. Бұл мақалада біз мектепте физиканы оқытудың инновациялық әдісін қарастырамыз.
Физика
Мақала
Барлығы
Қазіргі білім беру саласында мектептердегі оқытушылық процестің барысын толық қайта құру жүріп жатыр. Барлығы өзін-өзі оқытуға көшуге тырысады, нәтижесінде оқушылар мектептегі білім беру процесінің жаңа материалын өз бетінше талдауға, үйретуге, түсінуге және түсінуге мәжбүр болады. Бұл мақалада біз мектепте физиканы оқытудың инновациялық әдісін қарастырамыз.
Физика
Мақала
Барлығы
Оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын меңгеру – қазіргі заман талабы. ХХІ ғасыр ақпараттық технология ғасыры. Қазіргі қоғамдағы білім жүйесін дамытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың маңызы зор. Білім беруді ақпараттандыру және пәндерді ғылыми-технологиялық негізде оқыту мақсаттары алға қойылуда. Ақпараттандыру технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарын даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттандыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты технологияны жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді.
Физика
Мақала
Барлығы
Оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын меңгеру – қазіргі заман талабы. ХХІ ғасыр ақпараттық технология ғасыры. Қазіргі қоғамдағы білім жүйесін дамытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың маңызы зор. Білім беруді ақпараттандыру және пәндерді ғылыми-технологиялық негізде оқыту мақсаттары алға қойылуда. Ақпараттандыру технологиясының дамуы кезеңінде осы заманға сай білімді, әрі білікті мамандарын даярлау оқытушының басты міндеті болып табылады. Қоғамдағы ақпараттандыру процестерінің қарқынды дамуы жан-жақты технологияны жеке тұлға қалыптастыруды талап етеді.
Физика
Мақала
Барлығы
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту – мектептің білім берудегі басты міндеттердің бірі. Ойлаудың даму проблемасының ерекше мәнділігі білім берудің мақсаты мен міндеттерінің өзгеруімен байланысты. Білімдер, іскерліктер және дағдыларды меңгеру осы дамудың құралдары болып табылады.
Физика
Мақала
Барлығы
Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық
Физика
Мақала
Барлығы
Сенсорлы электрондық қоңырау пәтер қоңыраулары ретінде және т.б. орындарда пайдаланылатын қажетті прибор. Мұндай приборларды 127B немесе 220B айнымалы кернеу көзіне жалғау тиімсіз болған жағдайда пайдаланған дұрыс. Мәселен, велосипед, қақпа, адамдар тұратын шатыр, бөлме т.с.с. орындарға пайдалануға болады. Ол 4,5B – тық бір батареямен ғана жұмыс істейді және жағымды дыбыс шығарады.
Приборды жинау үшін екі резистор, төрт транзистор жеткілікті. Олар KT-301; KT-306, KT-315 не басқа түрлі 4 транзистор, транзистордың орнына интегралды микро схеманы қолдануға болады, мәселен: 1ММ6 яғни K2HT171 Динамикалық дыбыс шығарғыш үшін аз (габаритты) кішкентай дыбыс шығаратын динамиктер жарайды, мысалы: 0,5ГД-14, 0,25ГД-1 телфон динамигі TA - 56M, ТОН - 2. Осының бәрін қалталы қабылдағыштың стандартты қобдишасына орналаструға болады. Біздің осы жасаған приборымызда КТ-315Б деген 4 транзистор және ТМ-2В деген динамик қолдандық.
Физика
Мақала
Барлығы
Бұл электрондық приборды күзеткіш түрінде қолдануға болады. Оны аккумуляторға жалғап қойса болады, себебі транзистор жабық тұрғанда, аккумулятордың тоғы R1 резистор арқылы жүреді де оның тоқ күші 0,2 мА ден аспайды, сондықтан аккумулятордың разрядталуынан қауыптенбеуге болады.
Қолдан құрастырылып жасалған осы электрондық приборларға ұқсас приборларды мектептің жоғарғы сынып оқушылары жасауына мүмкіндіктер көп. Бірақ солардың ішінен оқушылар білімдерін тереңдетуге және шыңдауға едәуір тиімді материалдарды таңдап алу қажет.
Физика
Мақала
Барлығы
Бұл электрондық приборды күзеткіш түрінде қолдануға болады. Оны аккумуляторға жалғап қойса болады, себебі транзистор жабық тұрғанда, аккумулятордың тоғы R1 резистор арқылы жүреді де оның тоқ күші 0,2 мА ден аспайды, сондықтан аккумулятордың разрядталуынан қауыптенбеуге болады.
Қолдан құрастырылып жасалған осы электрондық приборларға ұқсас приборларды мектептің жоғарғы сынып оқушылары жасауына мүмкіндіктер көп. Бірақ солардың ішінен оқушылар білімдерін тереңдетуге және шыңдауға едәуір тиімді материалдарды таңдап алу қажет.
Физика
Мақала
Барлығы
Бұл электрондық приборды күзеткіш түрінде қолдануға болады. Оны аккумуляторға жалғап қойса болады, себебі транзистор жабық тұрғанда, аккумулятордың тоғы R1 резистор арқылы жүреді де оның тоқ күші 0,2 мА ден аспайды, сондықтан аккумулятордың разрядталуынан қауыптенбеуге болады.
Қолдан құрастырылып жасалған осы электрондық приборларға ұқсас приборларды мектептің жоғарғы сынып оқушылары жасауына мүмкіндіктер көп. Бірақ солардың ішінен оқушылар білімдерін тереңдетуге және шыңдауға едәуір тиімді материалдарды таңдап алу қажет.
Физика
Мақала
Барлығы
Пойыздардың белгіленген санын жол телімінен өткізу және жүріс қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін темір жол жеке аралықтарға немесе блок -аралықтарға бөлінеді
Физика
Мақала
Барлығы
1
2