Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бөлім бекеттері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Пойыздардың белгіленген санын жол телімінен өткізу және жүріс қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін темір жол жеке аралықтарға немесе блок -аралықтарға бөлінеді
Материалды ашып қарау
Бөлім бекеттеріПойыздардың белгіленген санын жол телімінен өткізу және жүріс қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін темір жол жеке аралықтарға немесе блок -аралықтарға бөлінеді.Дара жол желісінде орналасқан,қарсы келген пойыздардың айырылысуын және бір бағыттағы пойыздардың бірін- бірі басып озуына арналған жолдары бар бөлім бекеттін айырым бекетті деп айтады. Қос жол желісінде орналасқан , пойыздарды бірін -бірі басып озуына және керектті жағдайда пойызды бір басты жолдан екінші басты жолга ауыстыра алатын жолдары бар аралық бекетті басып озу бекетті деп айтады . Қабылдау- жөнелту жолдары жок , бірақ пойыздар жүрісін ретеуге арналған (Жартылай автоблокировка дағы блок қосындары тағы сол сыиақты бар )бөлім бекетін жол қосымы деп айтады. Осы қызыметті автоблокировкамен жабдықталған жол телімдерінде өтпелі бағдаршамдар, ал автоматы локоматив сигнализациясы жүйесінде блок- аралықтың белгіленген шегі атқарады .Пойыздарды қабылдау, жөнелту, кездестіру және басып озу жолдары бар,жүктерді қабылдау және беру, жолаушыларға қызымет көрсету операцияларын жүргізуге мүмкіндігі бар ,ал жол құрылымдары дамыған бекеттерде пойыздарды сүрыптау және құрастыру жөніндегі маневр жұмыстарын және олармен техникалық операциялар жүргізеттін бекеттерді станса деп атайды.Ол жұмыс сипатына қарай аралық, телімдік , сұрыптау, жолаушылар және жүк стансасы болып бөлінеді .Станцияға кем дегенде 3 бағыттан күре жолдар тоғысса, ол торапты станция деп атайды .Станция жұмысының көлемі мен күрделілігіне байланысты класқа бөлінеді.Үлкен көлемді жұмысы бар және жоғарғы дәрежелі техникалық жабдықты станцияны кластан тыс, ал кейінгілерін I ,II, III, IV және V класты станция дейді.Шамамен вагон айналымының 3-4 уақыты станцияда өтедіДемек,вагон айналымымен тездетуге негізгі резерв осында жатыр . Жаңа теміржол салу құнының 40% астамы станцияға кетеді

Бөлім бекетіндегі теміржол тарамдары станциялық және арнайы болып бөлінедіСтанциялық жолға станция шегіндегі- басты қабылдау- жөнелту сұрыптау түсіріп- тиеу деполық (локоматив және вагон шаруашылығындағы), екіаралықты қосу және т,б жолдар , арнайы жолға -тұйықталған қорғауыш- тұтқыш және кірме жолдар жаттады.Тұтқыш жол- тұйықталған жол, станциялар жалғасқан аралықтағы үзақ құлама жолмен келе жатып басқаруға келмеитін пойызды немесе оның бір бөлігін токтатуға арналған станция жолдары парктер деп аталатын жеке топқа бірігеді Атқаратын қызыметіне қарай парктер пойыздарды қабылдайтын, жөнелтетін, сұрыптаитын және т,б бөлінеді Жолдармен парктерді бір- бірімен байланыстыратын бағыттамлар салынған аумақты станцияны парктің бағытамалар алқымы деп аталады.Алқымның құрылымы қажетті өткізу қабілетін және жүріс қауіпсіздігін қамтамасыз ету керек. Бұл үшін жобаланған кезде алқымда пойыздармен маневр құрамының бір уақытта жүру мүмкіндігін қамтамасыз ету көзделеді .Станциядағы жолдын саны мен ұзындығы техникалық -экономикалық есептеу негізінде анықталады. Сонымен қатар ол толық және пайдалы ұзындық болып екіге бөлінеді. Өтпелі жолды толық ұзындығы деп- осы жолды шектейтін бағытамалар бұрмасынын негізгі реліс түиіспесінің арасындағы қашықтықты ал тұйық жолдың толық ұзындығы деп осы жолды шектейтін бағытама бұрмасының негізгі реліс түиіспесінен тұйық жолдын тірегіне дейінгі қашықтықты айтады.Толық ұзындық жылжымалы құрам көрші жолдағы жүріс қауіпсіздігін бұзбай орналаса алатын бөлігі пайдалы ұзындық болып табылады . Өтпелі жолдың пайдалы ұзындығы шығы беріс сигналдары болмағанда шектік қадалардын аралығымен, ал тұйық жолдың пайдалы ұзындығы тұйық жағынан жол тірегімен, екінші жағынан шектік қадамен, не бағытама бұрмасымен негізгі рельсінің түйспесімен шектеледі .Шыға беріс сигналы болса және жол электірлі рельс тізбектерімен жабдықталса өтпелі жолдын пайдалы ұзындығы шыға беріс сигналының қарама қарсы жағта орналасқан шектік каданың , ал тұиық жолдын пайдалы ұзындығы шыға беріс сигналынан жол тірегінің арасымен шектеледі .Жүк пойыздарынын қабылдау жөнелту жолдарының пайдалы ұзындығы қаралып отырылған бағыта жүретін жүк пойдарының ұзындығына байланысты жобаланады күре теміржолдағы станция жолдарының стандартты пайдалану ұзындығы 1250,1050 және 850 м болып жобаланады Сонымен бірге I ,II дәрежелі жаңа жолда болім бекеттері жолының пайдалы ұзындығы 1050, ал III,IV дәрежелі жолда 850 м кем болмай қабылданады.

Басып озу бекеттеріАйырым бекетінде басты және бір екі қабылдау жөнелту жолдары болады пойыздардын кездесуі деп бір бағытан бұрын келетін пойызды айырым бекетінде қабылдау жөнелту жолдарынын біріне қабылдап, ол тоқтаған сон қарсы бағыттан келе жатқан пойызды бекеттін басты жолымен тоқтаусыз өткізгенен кейін, бұрын келіп тұрған пойызды өз бағытына жөнелтуді айтады.Бекетте пойызды басып озу деп пойызды қабылдау жөнелту жолдарының біріне қабылдап ол тоқтаған соң осы бағытпен келе жатқан екінші пойызды( ол жолаушы пойызы болуы мүмкін ) Б асты жолмен немесе бос тұрған қабылдау -жөнелту жолдарының бірімен тоқтаусыз өткізуді айтадыБекетте кездесу мен басып озудан басқа жолаушыларды отырғызу және түсіру, ал кейбір жағдайда аз мөлшерде жүк тиеп түсіру операциялары орындалады Бұл жұмыстарды орындау үшін бекетте жолаушылар ғимараты онын ішінде стансия кезекшісінің жайы орналасады, бағытамалар қосыны СОБ және байланыс жүйелері т,б боладыАйырым бекетті қабылдау жөнелту жолдарының қатар созыла , жартылай созыла, орналасуына байланысты бөлінедіҚабылдау жөнелту жолдарының басты жолдын бір жағына созыла орналасқан түрі іргелес аралықтардын ұзындығын біршама қысқартып ұзартылған пойыздарды кедергісіз еркін өткізуге мүмкіндік береді . Бұл жағыдайда жолдын өткізу қабілеті артады осы шартарды және жолдын даму сатыларын неғұрлым орынды пайдалану мүмкіндігін ескере отырып телімдерде таяау уақыт ішінде қос жолды қоспалар немесе ІІ басты жол құрылысы салыну белгіленсе немесе ұзартылған және тіркескен пойыздарды откізу қарастырылса бұл сызба басшылықа негіз ретінде ұсыныладыБасып озу бекеті қос жолды желіде салынады әдетте бұл бекете қос жолдан басқа әр бағытқа арналған бір бірден қабылдау жөнелту жолдары болады . Қажет болған жағдайда басып озу бекеттінде пойыздарды бір басты жолдан екінші басты жолға стансия алқымындағы диспетчерлік ауысымдардын көмегімен ауыстыруға болады .Бұдан басқа жолаушыларды отырғызу түсіру және жүк тиеу–түсіру операциялары орындалады

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сәрсенғалиқызы Гүлзада
Жарияланған уақыты:
2019-11-05
Категория:
Физика
Бағыты:
Мақала
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1572947227
2222
333
444
555
666
7
888
999