Кембридж тәсілімен оқыту Мақала бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Білім бәсекесінде , алда болу абырой
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
11 сынып
Білім алушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында Цифрлық оқыту әдісі
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Ана туралы
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
9 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
7 сынып
көмекші құрал
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Мұғалімге
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
Ұстаздық жолдағы ізденіс, тәжірибе жинақтау шығармашыл тұлғалардың көбеюіне оңынан әсер етірі, нәтижесі оның Елдік мүдде мен Отандық игіліктің артуына алып келері ешқандау күмән тудырмайды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
1 деңгей мұғалімдеріне қажет материал
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес заманауи бiлiм беру жүйесiнде мұғалімдердің өз біліктіліктерін жетілдіру бағыттары ұсынылады. Көптеген оқыту стратегиялары, түрлі педагогикалық тәсілдерді араластырып қолдану мүмкіндіктері, сондай-ақ нақты әдістер мен тәсілдерді қалай және қай жағдайда қолдану қажеттігі туралы білім қажеттігі туралы өз сабақтарым мысалында баяндалады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Блум таксономиясының алты қадамын сыни тұрғыда ойлаудың критерийлерімен ықпалдастыра қолдану тәжірибесімен бөлісу. Әріптестерімізді Блум таксономиясының танымдық деңгейлеріне байланысты сұрақтар мен тапсырмалар дайындай алуға бағыттау . Блум таксономиясы бойынша танымдық салада оқу мақсаттарын зерделеу және сабақты жоспарлауға қолдануды негіздеу.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Өзгеріс жасаудағы жетістіктерді үйрену мақсатында бірлестік жетекшілері мен мұғалімдерге ұсынамын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты пән мұғалімдері мен бірлестік жетекшілеріне көмегі тиеді деген ойдамын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Оқушыларға дұрыс бағыт бағдар берсек олар өздері өздерін оқытатындығы белгілі болды. Демек дана Абай айтқандай баланың бойына ұлттық құндылық нәрін сеуіп, азамат қылып өсіру ұстазға да байланысты, білім мен қатар «толық адамды» тәрбиелеу біздің міндетіміз,бұл философиялық ой қазіргі біздің «жеке тұлға»деп қарастырып жатқан теориямызға сай келеді. Тәрбиенің түп қазығы мұғалімнен бастау алады. Ал біздер, яғни деңгейлік курсты өткен мұғалімдер , әр қайсысымыз өз мектебімізде халқымыздың болашақ ұрпағына білім беруде алған білімімізді негіздеп тәжірибе барысында мектепің білім сапасын жоғары көрсеткішке апарып жатсақ біз көптеген үлесімізді қосқан болар едік. Ол үшін әріне үздіксіс ізденісте болу керек ,білімімізді көтеріп, теориялық алған білімді тәжирибеге асырып, өмірмен ұштастыра отыру аса маңызды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі – құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ – ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спираль¬ді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра, тапсырмаларды ықшам¬сабақ¬тарды құрастыру барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтті. Критериалды бағалау кезінде оқушы¬лардың үлгерімі алдын ала белгіленген кри-терийлердің нақты жиынтығымен өлше¬неді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
для учителей работающих по Кембриджской программе
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
халықаралық атауларды оқушыларға дұрыс түсіндіру, термин сөздермен таныстыру
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Жаңа формация мұғалімі-рухани дамыған,
әлеуметтік тұрғыдан есейген, педагогикалық
құралдардың барлық түрлерін меңгерген білікті
маман, өзін өзі жетілдіруге ұмтылатын
шығармашыл тұлға. Ол жоғары білімді шығармашыл
тұлғаны қалыптастырып, дамыту үшін жауапты.
Н. Ә. Назарбаев.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
1