Артқа қайту / Материалдар / Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны.
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны.

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі – құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ – ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спираль¬ді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра, тапсырмаларды ықшам¬сабақ¬тарды құрастыру барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтті. Критериалды бағалау кезінде оқушы¬лардың үлгерімі алдын ала белгіленген кри-терийлердің нақты жиынтығымен өлше¬неді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау.
Материал ақылы
990 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Сабақта диалогтік оқыту түрлерін пайдалану
990 тг
Керимкулова Айшакуль Таласбаевна
30 Тамыз 2018
810
0
Мұғалімдердің диалогтік оқыту түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыруына бағыт беру
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Эссе. Ұлт пен ұрпақ болашағы ұстаз қолында
990 тг
Керимкулова Айшакуль Таласбаевна
30 Тамыз 2018
926
2
Мұғалім болашақ ұрпақтың бағбаны, келешектің кемелдендірушісі, баланың бойына біліммен бірге тәрбие сіңіруші, жанына жарық сәуле сеуіп, көкірегін нұрландырушы
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Таңның атуы. Мұқан Иманжанов
990 тг
Керимкулова Айшакуль Таласбаевна
30 Тамыз 2018
953
0
М.Иманжановтың «Таңның атуы» әңгімесінің мазмұнын түсінеді
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
3 сынып
Жаңа технологиялар
990 тг
Изыкулова Сауле Бахытбековна
03 Қырқүйек 2018
699
0
Жаңартылған бағдарламаны оқыған ұстаздарға
Кембридж тәсілімен оқыту
Ғылыми жұмыстар
Барлығы
"Диалогтік оқыту дегеніміз не?" коучинг
990 тг
Исина Бикеш Тусуповна
11 Қырқүйек 2018
717
1
Жаңа білім бағдарламасын меңгеруде ұстаздарға көмек
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Автордың материалдары
Қолданбалы есептерді шешу
990 тг
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
3088
20
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау «Веер» әдісі 1.Қолданбалы есеп дегеніміз не? 2.Қолданбалы есептерді компьютерде және қолмен орындаудың артықшылықтары неде деп ойлайсыңдар? 3.Функциялардың көмегімен қандай қолданбалы есептерді шешуге болады? 4.Динамикалық қатарлар дегеніміз не? Дескриптор Кірістірілген функциялар, диаграмма түрлері, формула, сілтеме түрлеріне нақты жауап беріп, өткен тақырыпты еске түсіреді. Саралау: «Қорытынды» «Веер» әдісі арқылы барлық оқушыға бірдей сұрақтар беріледі және әр түрлі жауаптар алынады. Соңында қорытынды ұпайларын көреді. «Суреттер сөйлейді» әдісі Өтілетін тақырыпқа сай сурет көрсетіледі, көре отыра,оқушылар суреттерге қарап жауап береді. Нәтижесінде қолданбалы есептерді шешуде электрондық кестені қолдануға, ол арқылы оңай әрі тез орындауға болатының айтады. Олай болса, оқушылармен бірлесе бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты, мақсатқа жету үшін бағалау критерийін тұжырымдайды.
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Таңдау операторы
990 тг
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
913
4
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу «Саусақ бірікпей- ине ілікпейді» (Оқушылар қолдарындағы ақ парақты бес саусақпен умаждайды және екінші қолдың көмегінсіз қайта жазады) Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі. Оқушылар компьютер құрылғылары салынған суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді 1 топ «Case» 2 топ « Caption» Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақ- жауап(» әдісі (Оқушылар өткен тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды) 1.Программалау ортасында компонент қандай міндет атқарады? 2. Компоненттер орналасқан беттер неше бөліктен тұрады? 3.RadioGroup компоненті мен қасиеттерін қалай сипаттауға болады? 4.CheckBox компонентінің қызметін қалай сипаттаған болар едің? 5.Memo компоненттін пайдалануда оның қандай қасиеттерін қарастырасың? 6.Image компонентінің қызметі қандай?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Программа құрудың кіріктірілген ортасының компоненттері
990 тг
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
3491
38
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу Топқа бөлу: Сурет қиындылыры арқылы 2-топқа бөлу. 1-топ: Bit Btn және Image компоненттері. 2-топ: RadioGroup компоненті. Психологиялық ахуал: 5-Мемлекеттің сәлемдесі арқылы сәлемдеседі. Өткен сабақты пысықтау. Прогаммалық қамтамасыз етудің жіктелуі. «Галерея» әдісі. 1.Операциялық жүйе 2.Қолданбалы программалар 3. Программалық жүйелік жасақтама. «Ой қозғау» 1-тапсырма Бұл компоненттерді қайда қолданамыз? Бұл компоненттің қызметтері қандай? Екі топ топта талқылып, жұмыстарын қорғайды. Топтар бірін – бірі бағалайды. Дескрипторлар: -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерінің қызметімен танысады. -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерінің қызметін біледі. -Жоба жасауда қолдана алады. Жаңа сабақты түсіндіру. Lazarus программалау ортасында сабақты толықтырып кетемін №2 тапсырма 1,2 саны арқылы жұптас. -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерін программалау ортасына кірістір. Дескрипторлар: -Lazarus программалау ортасына кмпоненттерді кірістіреді. - әр компоненттің қасиетіне қарай тәуелді тәуелсіз ауыстырып қосқыштар кірістіреді -суреттер кірістіріп, суреттеді мәтінен жоғары, төмен, оңға, солға жылжытып қояды. №3 тапсырма (Жеке жұмыс) «Кездейсоқ сандар» жобасын құру. Дескрипторлар: -жобаға кездейсоқ сандардың аралығын енгізетін Edit1, Edit2 жолағын енгізеді. -Button батырмасын, Memo компонентін кірістіреді. - Button батырмасына программа енгізеді, Memo компонентіне ScrollbarssAutoBertikal қасиеттерін орнатады. Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу Топқа бөлу: Сурет қиындылыры арқылы 2-топқа бөлу. 1-топ: Bit Btn және Image компоненттері. 2-топ: RadioGroup компоненті. Психологиялық ахуал: 5-Мемлекеттің сәлемдесі арқылы сәлемдеседі. Өткен сабақты пысықтау. Прогаммалық қамтамасыз етудің жіктелуі. «Галерея» әдісі. 1.Операциялық жүйе 2.Қолданбалы программалар 3. Программалық жүйелік жасақтама. «Ой қозғау» 1-тапсырма Бұл компоненттерді қайда қолданамыз? Бұл компоненттің қызметтері қандай? Екі топ топта талқылып, жұ
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл