Олимпиада тапсырмалары Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
тесттер жинағы оқып үйрену бағыты,озық ой
Информатика
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Пиза тапсырмалары. Тау самалы сауықтыру орталығына байланысты құрастырылған пиза есептері. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру,өмірмен байланыстыра отырып, күнделікіті кездесетін жағдаяттарды шешуге үйрету.
Алгебра
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
қазақ тілі және әдебиетінен орыс сыныптарға бақылау сұрақтары және тапсырмалары
Қазақ тілі
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
5—8 сынып арналған олимпиада тапсырмалары
Қазақстан тарихы
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Оқыту орыс тілінде жүретін сыныптарға арналған
Қазақ тілі
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
«Жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Балабақша
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
9-11 сынып оқушыларына арналған тапсырмалар
Қазақстан тарихы
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
цукенг сисиисиси вапролд цукенгшщз фывапролдж чсмитьб цукенгшщ фывапролд ячсмить цукенгш ывапрол чсмит
Математика
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Ұстаздар мен оқушыларға керек
Математика
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Задания даются для проведения смотра знаний для 1 и 2 тура.
Бастауыш сынып
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Математика пәнінен олимпиада жоспары
Алгебра
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
После традиционного вечера встречи с бывшими выпускниками школы в стенгазете появилась заметка о трех бывших учениках школы. В этой заметке было написано, что Иван, Борис и Андрей стали учителями. Теперь они преподают разные дисциплины: один – математику, второй – физику, третий – химию. Живут они тоже в разных городах: Минске, Витебске и Харькове. В заметке было еще написано, что первоначальные их планы осуществились не полностью: Иван работает не в Минске, Андрей – не в Витебске; житель Минска преподает не математику, Андрей преподает не физику. Повезло только жителю Витебска: он преподает любимую им химию. Кто есть кто?
Ответ.
• Иван – химик - Витебск
• Борис - физик - Минск
• Андрей - математик – Харьков
10. Арташ, Отар, Гурам и Сурен занимаются в разных спортивных секциях. Один из них играет в баскетбол, другой – в волейбол, третий – в футбол, четвертый – в теннис. У них различные увлечения: один из них любит кино, другой – театр, третий – эстраду, а четвертый – цирк. Арташ не играет ни в волейбол, ни в баскетбол. Отар играет в футбол и любит театр. Сурен не играет в волейбол. Тот из ребят, кто играет в волейбол, любит ходить в кино, а тот, кто играет в баскетбол, не любит цирк. Какое у каждого из них увлечение, и каким видом спорта занимается каждый?
Информатика
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
география пәнінің мұғалімдері үшін
География
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Оқушыларға керек
Алгебра
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Мақсаты: жаттығулар жасату арқылы қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Түрі: тренинг
Жаттығу. «Менің көңіл-күйімнің түсі»
Тренинг басында қатысушыларға түрлі-түсті қағаздар жапсырылған парақ беріледі. Қатысушылар өздеріне ұнаған түске қол қояды. Тренинг соңында дәл осындай түрлі-түсті парақ тағы да беріледі және тренингке неше адамның қандай көңіл-күймен келгендігі және тренинг соңында қандай күйде екендігі анықталады.
Жаттығу. «Менің атым және қасиетім»
Қатысушылар шеңбер болып отырады, бір-біріне допты немесе ойыншық беріп, өздерінің атын айтады және өздерінде бар қасиеттерді есімінде, тегінде және әкесінің атының бастапқы әріптерінен басталатын қасиеттерді айтады. Бұл жаттығуды «Қарлы жентек» әдісімен орындауға болады: әрбір келесі қатысушы бұған дейін айтылғандарды қайталайды және өзінің аты мен қасиетін қосады.
Жүргізуші жаттығуды қорытындылай отырып, қатысушылардың қасиеттерінің бір-біріне ұқсамайтындығын айтып, дегенмен барлығы бірге жұмыс істейтіндігін атап көрсетеді.
Жаттығу. «Менің мекен-жайым»
Қатысушылар өздерінің мекен-жайын бірдей айтады, әркім өзінің мекен-жайын басқалардың барлығы еститіндей етіп даусын шығарып айтуы керек, содан кейін жүргізуші бөлменің соңында отырған адамның мекен-жайын қайталауын сұрайды.
Тест. «Сіз стресті бағындыра аласыз ба?»
Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ», «кейде» деп жауап беріңіз.
Иә/ Кейде/ Жоқ
1.Мен өзімді бақытты сезінемін
0 1 2
2. Мен өзімді бақытты ете аламын.
0 1 2
3. Мені шарасыздық сезімі мазалайды.
2 1 0
4. Мен стрестік ситуацияларда дәрі-дәрмек пен алкогольдің көмегінсіз өз-өзіме келе аламын.
0 1 2
5. Егер мен өте қатты стресс алсам, міндетті түрде маманның көмегіне жүгінер едім.
0 1 2
6. Мен қайғыруға бейіммін.
2 1 0
7. Менің кейде басқа біреу болғым келеді.
2 1 0
8. Мен кейде басқа жерде болғым келеді.
Психология
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Әдістемелік құрал
Информатика
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Тесты по культуре речи
Русский язык
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Оқушыларға жұмыс.
Бастауыш сынып
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
мұғалімдер мен оқушыларға
Алгебра
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
Балаларға қосымша материал
Бастауыш сынып
Олимпиада тапсырмалары
Барлығы
1
2