Сабақ жоспары 11 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мемлекеттің қазіргі кезеңдегі білім мен ғылымға қатысты саясатына баға беру
бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
11 сынып
Оқушыларға резеңкелер мен каучуктарды таныстыру және олардың түрлерімен, олардың алыну процестері, қасиеттері жайлы мәлімет беріп және олармен жұмыс істеу жайлы толық түсіндіру
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
11 сыныптарға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары 34 сағат, министрліктің бұйрығына сәйкес жасалған.
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
11 сынып
ұмыс істеу принципі:
1. Робот сенсорлар арқылы кеңістікті сканерлейді.
2. Бағдарлама жол бағытын есептейді (мысалы, “зигзаг” түрінде жүру).
3. Қозғалтқыштар дөңгелектер мен щеткаларды айналдырады.
4. Сорғыш жүйе шаңды ішке тартып, контейнерге жинайды.
5. Тазалау аяқталған соң робот өздігінен зарядтау бекетіне оралады.
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
карбон қышқылдары тақырыбына арналған ҚМЖ. Карбон қышұылдарының қасиеттері , презентациялар көрсетілген
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Информатика спецификация ЕНТСпецификация теста ЕНТ по предмету "Информатика" определяет структуру и содержание экзаменационного теста. В одном варианте теста по информатике содержится 40 заданий. Из них 25 заданий с выбором одного правильного ответа и 5 заданий на основе одного контекста, также с выбором одного правильного ответа
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
Бөліктеп интегралдау тәсілі сабақ жоспары
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Шар және сфера туралы түсінік тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Геометрия
Сабақ жоспары
11 сынып
Логарифмдік теңсіздіктер Мәндес теңсіздікке келтіру әдісі» аялдамасы тапсырмалары:
Теңсіздікті шешіңіз: 〖log〗_(1/3) (x^2-2x)>-1
жауабы:х∈(-1;0)∪(2;3)
Теңсіздікті шешіңіз:(0,6)^х∙(〖25/9)〗^(х^2-12)<(〖27/125)〗^3
жауабы: x∈ ( - 5/2;3)
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
11.8.1.3 - - Стефан-Больцман, Винн заңдарын және Планк формуласын ультракүлгін апаттын негіздеу және абсолют қара дененің жылулық сәулеленуін сипаттау үшін қолдану
Физика
Сабақ жоспары
11 сынып
11.8.1.2 - электромагниттік сәулелену, олардың табиғатта пайда болуы мен затпен өзара әрекеттесуін ажырату
Физика
Сабақ жоспары
11 сынып
11.8.1.1 - сәулеленудің көздері мен түрлерін топтастыру
Физика
Сабақ жоспары
11 сынып
11.8.1.6 - жарықтың кванттық теориясы негізінде жарық қысымының табиғатын түсіндіру
Физика
Сабақ жоспары
11 сынып
11.8.1.7 - фотосинтез және фотография үдерісін мысалға келтіре отырып, жарықтың химиялық әсерін сипаттау
Физика
Сабақ жоспары
11 сынып
Қазақ ағартушыларының қоғамдық -саяси өмірге көзқарастары жайлы.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
11 сынып
Оттекті органикалық қосылыстар, 11 сынып, қысқа мерзімді жоспар
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
11.1.1.8 - develop intercultural awareness through reading and discussion
11.2.4.1 - understand implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a growing range of unfamiliar topics
11.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of familiar and some unfamiliar general and curricular topics
Шет тілі
Сабақ жоспары
11 сынып
Пәні: Химия
Бөлім: Мектеп: А.Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Cабденова Айнур
Сынып: 11 Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы Полипептидтер құрылымын анықтау.
Практикалық жұмыс №8 «Денатурация және ақуыздардың түсті реакциялары»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 11.5.1.24 - гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің
құрамын анықтау;
11.5.1.25 - ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасау;
11.5.1.26 - ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасау
Сабақтың мақсаты • Аминқышқыл молекуласына сәйкес құрылымдарын айқындайды;
• Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтайды;
• Ақуыздарды, олардың құрамындағы аминқышқылдарын сапалы және сандық талдау жасайды;
• Ақуыздың денатурациялану ұғымын меңгереді;
• Қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін талқылайды.
Бағалау критерилері • Гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтайды
• Ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасайды;
• Ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасайды
Ойлау дағдыларын деңгейі Білу, түсіну және қолдану
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
3 мин «Ұйымдастыру бөлімі»
1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.
Психологиялық жағымды ахуал туғызу,
түрлі-түсті стикерлер пайдалану. Оқушылар тақтаға ілінген түрлі-түсті стикерлерді таңдайды,стикердің артында құпия сөздер бар,сол сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді.
1. Пептид
2. Полипептид
3. Кератин Мұғалімнің кері байланысы Суреттер бейнеленген қима қағаздар топтамасы
3 мин «Өткенді еске түсіру бөлімі» арқылы үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстырады.
Cурет пен тұжырымдарды зерделеңіз. Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші және төртінші реттік құрылымдарын сәйкестендіріңіздер:
Дескриптор: Білім алушы:
• Ақуыздың бірінші,екінші,үшінші реттік құрылымдарын ажыратады.
• Ақуыз қасиеттерін аминқышқылдарының құрамы мен құрылысын сипаттайды. Қосымша 1
2 мин «Аминқышқылдарын басқару бөлімі»
Аминқышқыл молекуласын А деп белгілеп, қосылыстар атауларын сәйкес құрылымдарымен сәйкестендіруге тапсырма беріледі.
Тапсырма 1
Аминқышқыл молекуласын А деп белгілеп, қосылыстар атауларын сәйкес құрылымдарымен сәйкестендір.
Дескриптор: Білім алушы:
• Аминқышқыл молекуласын құрылымдарымен сәйкестендір Қосымша 2
11.5.1.24 - гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтау;
Негізгі бөлім
5 мин «Тарихи бөлім» Жеке жұмыс.
Оқушыларға полипептидтердің құрылым формуласын ұсынып, бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтауды ұсынамын.Гидролиз өнімдері және дипептид, трипептид атаулары көрсетілген полипептидтер гидролизі үдерісін сипаттайды. N-шетіндегі, С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады.
Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизі:
І. Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтаңыз.
[Glu ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]
ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________
ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________
Дескриптор: Білім алушы:
•Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтайды;
•N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады;
•С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 3
ЕБҚ
5 мин Жеке жұмыс.
Оқыту формасы немесе қарапайым әдіс (сурет) қолданып полипептидтік тізбекті ретімен орналастыруды сураймын. Полипептидтік тізбекті ретімен орналастыр.
Gly – Thr – Phe – Ala – Ser – Ileu
ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________
ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________ Дескриптор: Білім алушы:
• Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір полипептидтік тізбекті ретімен орналастырыды ;
• N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады;
• С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 4
11.5.1.25 - ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасау;
10 мин «Ақуыз бөлімі» Ұжымдық жұмыс
Биологиялық сұйықтықтар мен ерітінділерде ақуыздың болуын дәлелдеу үшін, сонымен қатар әр түрлі табиғи ақуыздардың аминқышқыл құрамын анықтау үшін түсті реакциялар қолданылады. Олар ақуыздарды, олардың құрамындағы аминқышқылдарын сапалы және сандық талдау үшін қолданылады.
Оқушылар ақуыз денатурациясы мәтінін оқып танысады. Ой қозғау:
• Ақуыздардың түсті реаацияларын білудің қандай практикалық маңызы бар?
• Денатурация дегеніміз не?
• Дeнатурaция қай жaғдaйда бoлaды?
• Ақуыздарды анықтаудың қандай екі түсті реакциясын білесің?
• Жоғарыда көрсетілген әдістерді сипатта, ақуыздарды анықтау үшін практикалық жұмысты қалай өткізуге болады?
Реакция өту үшін қандай жағдай қажет? Өзара бағалауды топ оқушылары жүргізеді, өз жұмысы бойынша қорытынды жасайды АКТ
5 мин «Практикалық бөлім» Топтық жұмыс
Нәруыздардың сапалық реакцияларына практикалық жұмыс беріледі.Нұсқаулық бойынша жұмыс жүргізіп, таныстырып қорытынды жасайды.
Оқушыларды 6 топқа бөліп, практикалық жұмыстың нұсқаулығын тарату. Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, қажет топтарға қолдау көрсетеді
1-топ: Биуерт реакциясы
2-топ: Цистеин реакциясы
3-топ: Ксантопротеин реакциясы
4-топ: қыздырғандағы денатурация
5-топ:күкірт қышқылымен денатурация
6-топ:ауыр металл тұзымен (мыс (ІІ) сульфаты ерітіндісі) денатурация
Оқушылар жұмыстарын жасап болып әр топ өз жұмысын 2 минут қана уақыт ішінде таныстырады Қосымша 5
11.5.1.26 - ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасау
Функционалдық
cауаттылық тапсырмаcы
7 мин
«Аминқышқылдардың қасиеттері және қолданылуы бөлімі» Жұптық жұмыс.
Kератинді түзету туралы білімдерін шыңдап, бір тал шаш құрамында қанша кератин болатындығын, ол ақуыздың нешінші құрылымға ие екенін талдап, себебін түсіндіреді. Кератинді түзетудің артықшылықтары мен кемшіліктерін атайды.
Сипаты: Мәнмәтін
Мазмұны Жеке тұлғалық
Құзіреттілігі Құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру
Білімнің типі Процедуралық
Деңгейі Орташа
Тапсырманың түрі Ашық
Адамдар өз ерекшеліктерін айқындау үшін шаштарын не түзетеді, не бұйралайды.
Mұғалімнің кері байланысы Қосымша 6
2 мин Білімді қолдануға жазбаша тапсырма беріледі Қосылыстардың қайсысы ақуызды қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін анықта.
NaCl
H2SO4
CH3OH
NH4NO3
Pb(NO3)2 Дескриптор: Білім алушы:
• Қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін анықтайды
Сабақтың
соңы
3 мин «Эстафета бөлімі» Бұған үш минуттай уақыт бөлінеді. Мұғалім нөмірленген үш парақ дайындап, оларды әр топқа береді.
Оқушылар рефлексия орындаған тапсырмасы бойынша рефлексия жасайды.
Белгі бойынша оқушылар оқып-үйренгенін (оқиғаларды, фактілерді, олардың мерзімдерін) жазып, үндеместен бір-біріне жылжытып отырады (бір-бірін қайталамауы тиіс). Қай топ неғұрлым толық, нақты, анық жауап бергенін мұғалім анықтап, жеңімпаздарды белгілейді. Mұғалімнің кері байланысы
Қосымша 1
Cурет пен тұжырымдарды зерделеңіз. Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші және төртінші реттік құрылымдарын сәйкестендіріңіздер:
1 Бастапқы құрылым a A Бірнеше суббірліктен тұратын ақуыздарда әрбір суббірліктің арасында болатын, ковалентті емес байланыстармен байланысқан кеңістіктік қатынастар.
2 Екінші құрылым b B Көптеген белоктар аминқышқылдарының ұзын тізбегі емес, керісінше спираль немесе парақ түрінде бүктелген аймақтарға ие.
3 Үшіншілік құрылым c C Екінші құрылымның бүктелген аймақтары, өз кезегінде, бүктеліп, неғұрлым ықшам құрылымдарға жиналуы мүмкін. Бұл соңғы қатпар ақуызға өлшемді пішін береді.
4 Төрттік құрылым d D Бұл полипептидтік тізбекте әр түрлі амин қышқылдарының орналасу реттілігін айтады. Бұл реттілік аталған ақуызды кодтайтын ДНҚ тізбегімен берілген.
1 _____ , ______ 2 _____ , ______ 3 _____ , ______ 4 _____ , ______
Қосымша 2
Қосымша 3
Нәтижесінде бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтаңыз: аланин (Ala),
глутамин қышқылы (Glu), глицин (Gly), лейцин (Leu) және серин (Ser), сәйкесінше, 2:1:1:1:1 қатынасында. Бұл пептидтің ішінара гидролизі келесі үзінділерді түзеді:
Ala-Ala,
Gly-Ala,
Glu -Gly,
Ala-Ser-Leu.
І. Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтаңыз.
[Glu ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]
_________________________________________________________________________________________________
ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________
ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________
Дескриптор: Білім алушы:
• Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтайды;
• N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады;
• С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады.
Қосымша 4
ЕБҚ
І. Полипептидтік тізбекті ретімен орналастыр: Gly – Thr – Phe – Ala – Ser – Ileu
ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________
ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________
Дескриптор: Білім алушы:
• Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір полипептидтік тізбекті ретімен орналастырыды ;
• N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады;
• С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады.
Қосымша 5
Практикалық жұмыс
I.Нәруыздардың сапалық реакциялары.
1. Биурет реакциясы. Нәруыздың молекуласындағы пептидтік байланыстардың болуын сілті қатысында мыс (II) сульфатының аз мөлшерімен әсер еткен кезде күлгін түске боялуымен дәлелденеді.
2. Цистеин реакциясы. Құрамында күкірті барα-аминқышқылдарын анықтауға арналған реакция жұмыртқа белогының ертіндісінің натрий гидроксидінің 20% ерітіндісі және қорғасын (II) ацетатының ертіндісімен қайнатқан кезде сұр-қара тұнба түзілуі байқалады.
3. Құрамында ароматтық радикалдары бар a-аминқышқылдарын анықтауға арналған ксантопротеиндік реакция. Концентрленген азот қышқылын тауық / сиыр етіннің бір бөлігіне тамызған кезде сары бояу пайда болады.
II. Жұмыртқа белогының денатурациясы:
1. Қыздыру кезінде.
2. Күкірт қышқылының ертіндісімен әсер еткен кезде.
3. Ауыр металдардың тұздарымен (мыс (II)сульфатымен)әсер еткен кезде.
Нәруыздың қайтымды және қайтымсыз денатурациясы түсінігіне анықтама беріңіз.
Тәжірибе нәтижелері
№ Әдісі
нәтиже қорытынды
1 Биурет реакциясы
Бірдей көлемдегі ақуыз ерітіндісі мен натрий гидроксиді ерітіндісі бар сынауыққа мыс (II) сульфатынан бірнеше тамшы тамызыңыз.
2 Ксантопротеин реакциясы
Сынауықтағы 2мл ақуыз ерітндісіне бір тамшы концентрлі азот қышқылынан тамызыңыз
3 Цистеин реакциясы
Ақуыз жанғанда өзіне тән «мүйіз иісі» иіс бөледі. Мұны жібек кіпті жағу арқылы немесе құс қауырсынын жағып Ақуыз құрамындағы бұл элементті келесі әдіспен дәлелдеуге болады.
Ақуыз ерітіндісіне бурдей көлемде сілті қосып қыздырады да бірнеше тамшы қорғасын ацетаты ерітіндісінен тамызады.
4 Денатурация
ақуыз ерітіндісін жанарғыда қыздырыңыз
5 ақуыз ерітіндісіне бірнеше тамшы мыс купоросы немесе қорғасын ацетаты ерітіндісінен тамызыңыз
6 ақуыз ерітіндісіне бірнеше тамшы күкірт қышқылы ерітіндісінен тамызыңыз
Функционалдық сауаттылық Қосымша 6
Сипаты: Мәнмәтін
Мазмұны Жеке тұлғалық
Құзіреттілігі Құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру
Білімнің типі Процедуралық
Деңгейі Орташа
Тапсырманың түрі Ашық
Шаштың 90 пайызы кератиннің тығыз ақуызынан тұрады. Егер шашыңыз бұйра болса, оны бір күні түзеткіңіз келеді. Сол кезде көмекке келетін арнайы салондық процедуралар бар. Тіпті, шашыңызға химиялық бұйра салсаңыз да, оны қайтадан түзетіп бере алады.
1. Сондай процедуралардың бірі – шашты кератинді түзету. Ендеше, кератинді түзету туралы не білеміз? _________________________________________________________________________________________________
2. Бір тал шашта қанша кератин болады? ________________________________________________________________
3. Нешінші ақуыздық құрылымға ие? __________________________________________________________________
себебін түсіндір: __________________________________________________________________________________
4. Кератинді түзетудің:
қ/с Артықшылықтары Кемшіліктері
1 Шашыңыз жылтырап, жұмсақ бола түседі Шаш түзететін құрал құрамының кей компоненттеріне аллергиялық реакция болуы мүмкін
2 Шаш үлгіңіз қатты желдің өзінде бастапқы күйін сақтайды Уақыт өте шаштың ұштары сына бастайды
3 Шаштың электрленуін ұмытасыз. Шаштың көлемі жоғалады
4 Шашыңыз тез таралады Егер шашыңыз көп түсетін болса, кератинді түзету жасауға болмайды.
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім Мобильді қосымшалар
Педагогтың аты-жөні Бакыбаев Курмангази Турсынбаевич
Күні: 13.01.2025ж.
Сынып 11 Ә Қатысушалыр саны Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы: Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.1.4.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасыныың интерфейсін құру
Сабақтың мақсаты: - Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажыратады
- Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтайды
- MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалайды.
Бағалау критерийлері - Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажырата алады
- Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтай алады
- MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалай алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Досыңа тілек» әдісі
Өткен тақырыпты пысықтау:
1. Қандай жағдайда FreeDEXpano программасын, ал қандай жағдайда freeDEXpano GUI программасын қолданған дұрыс.
2. freeDEXpano GUI программасының артықшылықтары мен кемшіліктерін ата
3. freeDEXpano мен freeDEXpano GUI программаларын салыстыр.
Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты ашу
Презентациядан суреттер беріледі, суреттер бойынша сұрақтар қойылады.
Сабақтың тақырыбы: Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
10.1.4.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасыныың интерфейсін құру
Бағалау критерийлері:
- Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажырата алады
- Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтай алады
- MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалай алады. 1.Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа көңілді қатысады
Дескриптор:
-талдау жасайды
-сұраққа жауап береді
Сұрақтарға жауап береді
Тақырыпты ашады
танысады
Мұғалімнің кері байланысы. Ауызша бағалау, мадақтау
Дәптер, оқулық
Сабақтың ортасы Жаңа сабақты түсіндіру
1-тапсырма:
Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшалардың танымал 10 конструкторының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар.
Ресурс Мүмкіндіктер Құны
2-тапсырма:
Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшаларды әзірлеудің ең танымал шоғырландырылған ортасының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар.
Ресурс Мүмкіндіктер Құны
3-тапсырма:
MIT App Inventor функционалдық ортасын бағала. Бұл ортада қандай компоненттер бар? Осы компоненттердің негізінде қандай қосымшаларды құруға болады? Жазыңдар.
Дескриптор.
-ресурстарды анықтайды
-мүмкіндіктерін жазады
-құнын жазады
Дескриптор.
-ресурстарды анықтайды
-мүмкіндіктерін жазады
-құнын жазады
Дескриптор.
-бағалайды
-компоненттерді анықтайды
Стикерлер арқылы өзін-өзі бағалау
Стикерлер арқылы бірін-бірі бағалау
Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау
Жұмыс дәптері
Оқулық
Оқулық, дәптер
Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау:
сұрақ-жауап:
1. «Мобильді қосымшалардың конструкторы» дегеніміз не?
2. Конструктор мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасынан несімен ерекшеленеді?
Кері байланыс:
«++, ?» арқылы кері байланыс жүргізу. Дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс жасайды
Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау
Оқулық
Үйге тапсырма 1. MIT App Inventor-дың көмегімен қосымшаға қолданушы интерфейсінің қандай компоненттерін орналастыруға болады?
2. Screen, Батырма, Жазба, Мәтін компоненттері үшін «Компоненттер мен олардың қасиеттері» кестесін толтыр. Кестеде компоненттің 5 негізгі қасиеті мен мүмкін мәндерін көрсет. Жазып алады Күнделік
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
Жаңа сабақты түсіндіру
1-тапсырма:
Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшалардың танымал 10 конструкторының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар.
Ресурс Мүмкіндіктер Құны
2-тапсырма:
Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшаларды әзірлеудің ең танымал шоғырландырылған ортасының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар.
Ресурс Мүмкіндіктер Құны
3-тапсырма:
MIT App Inventor функционалдық ортасын бағала. Бұл ортада қандай компоненттер бар? Осы компоненттердің негізінде қандай қосымшаларды құруға болады? Жазыңдар.
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
1
2
...
35