Сурет Сабақ жоспары 3 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
КСП по художественному труду "Морской пейзаж" 3класс
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
2-кезең. «Суреттер әлеміне саяхат» әдісі арқылы оқушылардың «перспектива» тақырыбына орындаған жұмыстарына талдау жасау. Әр оқушы өз салған суреттерін қорғайды.
3-кезең. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бейнелеу өнерінің жанрларын әріптермен
құрастыру және оның орыс тілінде, ағылшын тіліндегі баламаларын айту.
Оқушыларды бейнелеу өнерінің жанрлары бойынша топтастыру.
І топ – Натюрморт
ІІ топ - Мүсін
ІІІ топ - Перспектива
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
2-кезең. «Суреттер әлеміне саяхат» әдісі арқылы оқушылардың «перспектива» тақырыбына орындаған жұмыстарына талдау жасау. Әр оқушы өз салған суреттерін қорғайды.
3-кезең. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бейнелеу өнерінің жанрларын әріптермен
құрастыру және оның орыс тілінде, ағылшын тіліндегі баламаларын айту.
Оқушыларды бейнелеу өнерінің жанрлары бойынша топтастыру.
І топ – Натюрморт
ІІ топ - Мүсін
ІІІ топ - Перспектива
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
ІІ Үй тапсырмасын бекіту.
1-кезең. «Бинго» ойыны (Өткен сабақтардан не білеміз?)
1. Перспектива дегеніміз не?
2. Перспектива қандай түрлерге бөлінеді?
3. Перспективаны алғаш үйретуде үлес қосқандар кімдер?
4. Сурет салуда перспективаның маңызы қандай?
5. Көкжиек сызығының деңгейі неге байланысты?
6. Перспективаның негізгі білу керек заңдылықтары қандай?
7. Ауа перспективасының заңдылықтары?
2-кезең. «Суреттер әлеміне саяхат» әдісі арқылы оқушылардың «перспектива» тақырыбына орындаған жұмыстарына талдау жасау. Әр оқушы өз салған суреттерін қорғайды.
3-кезең. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бейнелеу өнерінің жанрларын әріптермен
құрастыру және оның орыс тілінде, ағылшын тіліндегі баламаларын айту.
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
ІІ Үй тапсырмасын бекіту.
1-кезең. «Бинго» ойыны (Өткен сабақтардан не білеміз?)
1. Перспектива дегеніміз не?
2. Перспектива қандай түрлерге бөлінеді?
3. Перспективаны алғаш үйретуде үлес қосқандар кімдер?
4. Сурет салуда перспективаның маңызы қандай?
5. Көкжиек сызығының деңгейі неге байланысты?
6. Перспективаның негізгі білу керек заңдылықтары қандай?
7. Ауа перспективасының заңдылықтары?
2-кезең. «Суреттер әлеміне саяхат» әдісі арқылы оқушылардың «перспектива» тақырыбына орындаған жұмыстарына талдау жасау. Әр оқушы өз салған суреттерін қорғайды.
3-кезең. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бейнелеу өнерінің жанрларын әріптермен
құрастыру және оның орыс тілінде, ағылшын тіліндегі баламаларын айту.
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
қушыларға живопись өнерінің пейзаж жанры туралы білімдерін
тереңдету және оның түрлерімен танытстыру. Кескіндемелік дағдылар
мен біліктерін қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың туған жердің табиғатын аялауға, елін, жерін сүюге, оны
қорғауға, жанашырлыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Бояу түстері арқылы салынған суреттер бойынша оқушының ой-өрісін,
қиялын дамыту, шығармашылық қабілеттерін өрістету, сурет салуға
икемділік дағдыларын қалыптастыру.
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
мат
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
Жалпы бейнелеу өнері, көркем еңбек және сызу пәндері мұғалімдеріне арналған материал
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
Бұл сабақ әңгіме түрінде өтеді. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады. Оқушылар олардың көпшілігімен таныс, мұғалім балалардың танымын
«өнер» түсінігімен кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар
арқылы тілдесетінін түсінуі керек: (бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен
(музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет). Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар:
музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз. Балалар
бейнелеу өнерінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсірсін. Бірнеше әсерлегіш құралдан тұратын өнер түрлері да бар. Мысалы, адам театрға балетке бара жатса, ол көрермен әрі тыңдарман, оған бидің әсем ырғақтары да, музыка дыбысы да, декорация, костюм де, сөзбен жазылған, либретто деп
аталатын сюжет те әсер етеді. Бірнеше түрден тұратын өнер түрлері синтетикалық деп аталады. Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк).
Одан әрі бейнелеу өнеріне ауысады. Мұнда да оқушыларға бәрі таныс (олар кескіндеменің, графиканың, сәндік-қолданбалы өнер мен мүсін өнерінің не екенін біледі), алайда олар «бейнелеу өнерінің түрлері» бойынша жалпы түсініктерін
байланыстырған жоқ, енді олар бейнелеу өнерінің бір түрін екіншісінен қалай ажыратуға болатынын түсінуі керек.
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
Өнер деген не? Бейнелеу өнерінің түрлеріне тоқталамыз
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
сабақ жоспары
Сурет
Сабақ жоспары
3 сынып
1
2