Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Уақытты қалай анықтаймыз.
Материал жайлы қысқаша түсінік: мат
Материалды ашып қарау


Пән: Көркем еңбекОрта мерзімді жоспар бөлімі: УақытСынып: 3 a -сыныпМектеп: И.Сүйеубаев атындағы 8 орта мектепМұғалімнің аты-жөні: Бержанова А СҚатысқандар саны: 23Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыУақытты қалай анықтаймыз?Сызықтық перспективаПерспективалы сурет салып үйренеміз
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар жасай алады:Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.Оқушылардың көбі жасай алады:Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.Оқушылардың кейбірі жасай алады:Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.
Бағалау критерийлеріБерілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.Тақырыпқа байланысты қосымша тапсырмаларды орындай алады.
Құндылықтарды дарытуОқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстарДүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім1-тоқсанда еңбектен алған білімдерін пайдаға асырады.
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЖаңа топ құру«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңберіПедагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады. Жыл мезгілдері4 жыл мезгілдерінің суреттері жасырын қойылады, Әр оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді. Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау










    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Сабақтың ортасыШирату тапсырмасы.Оқушылар сызықтық перспектива заңын білуарқылы кеңістікті дұрыс қабылдап, композицияжасайды. Күнтізбе жасап, сыныпты безендіруге,бөлмені әшекейлеуге, достарына сыйлық әзірлеугеболады. Алған білімдері оқушылардың ой-өрістерінкеңейтіп, ал біліктері жаңа шығармашылықжұмыстар жасауға мүмкіндік береді.МатериалдытүсіндіруБұл тақырыптың алғашқы бөлігі сызықтықперспектива құбылысын меңгеруге арналады. Бұғанбаса назар аудару керек, өйткені алда оқушыларпейзаж салады, егер бұған дейін пейзаждардысызықтық перспективаны ескермей салса, ендіонымен жақын танысу керек. Бұл оқушыларғажұмыстарын жетілдіріп, натурамен жұмыс істеуүшін алғашқы қадам болмақ. Оқушылар заттардыңалыстаған сайын көлемі өзгеретініне көздері жетуікерек, ол үшін оқулық бойынша бірігіп тәжірибежүргізіп көреді. Одан соң заттардың алыстағансайын өзгеріске ұшырайтынын тақтада сызба тү-рінде көрсетеді. Одан әрі оқушылармен біргесуретшілердің бірнеше пейзаж жұмысын талдап,олардың түс үйлесіміне назар аударады. Суретшітүс арқылы жыл мезгілдері мен пейзаждың көңілкүйін қалай беретініне көңіл қояды. Композицияғақандай пішім таңдайтынын, сондай-ақ пейзаждасызықтық перспективаны қалай бергеніне көңілбөледі.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер»Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.Оқушылар сызықтық перспектива ережелерінанықтағаннан кейін, №1 жұмыс дәптерінің 22–25-беттеріндегі тапсырмаларды орындайды. Соданкейін ғана пейзаж салуға кірісуге болады. Алдыменоқушыларды топтарға бөледі, олар жылмезгілдеріне сәйкес қандай пейзаждардыбейнелейтіндерін шешіп алады (жеребе тастауғаболады), әр топта қыс, көктем, жаз бен күзгеарналған үш сурет болғаны дұрыс. Одан әріпейзаждың пішімі мен өлшемін, ортақ күнтізбеніқалай әшекейлейтіндерін анықтайды, пішімдерібірдей болуын қадағалау керек. Жұмыстардыәртүрлі тәсілмен орындаған жөн, алайда сызықтықперспектива міндетті түрде болуы керек.№ 1 жұмыс дәптері,22–25-беттер, түстіқарындаштар менфломастерлер.Жұқа түрлі түстіқатырма қағаз, са-лынған не суреткетүсірілген пейзажсуреттері, қайшы,қылқалам, желім.Қағазға шығарыл-ған айлардың күн-тізбесі.109Жұмыстың екінші бөлігі күнтізбе жасауғаарналады. Оқушылар топтарға бөлініп, оларкүнтізбеге ілетін пейзаждарды таңдайды. Егеролардың саны 12-ден асса, оларды жылмезгілдеріне сәйкес бөліп, ең жақсыларын таңдапалады. Оқушылар әкелген пейзаж фотосуреттерінде пайдалануға болады. Жұқа қатырма қағазпарағын қиып, оларға суреттерді белгілі бір мезгіл-дің күнтізбесіне орын қалдырып орналастырукерек. Суреттер мен күнтізбені ұқыптапжелімдейді. Күнтізбені айларына қарап жинайды(тескішпен тесіп, таспа не жіппен байлайды).Мұғалім жеке-дара кеңес береді, жасағанжұмыстарын түзетіп, көмектеседі.Дескриптор:Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмалары.





    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Белсенді оқу тапсырмалары

    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану







    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
  • Суретші неліктен жанды табиғатты зерттейді?
  • Суретші жанды табиғатта нелерді бейнелейді?
  • Оны қандай жолдармен бейнелейді?
  • Өзің ненің сурретін салғанды ұнатасың?
  • (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)«Бағдаршам» кері байланыс.




















    Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Муканова Тансулу Замадуновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-20
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560992217
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999