Басқа Сабақ жоспары 6 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақстан йеридики мөжүзиләр
Адхамова Айгуль Аршамовна
21 Қырқүйек 2021
490
3
Дәрис режиси
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Ядикарлиқларда өтмүш намайә
Адхамова Айгуль Аршамовна
21 Қырқүйек 2021
487
2
Дәрис режиси
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Мениң Вәтиним - Қазақстан
Адхамова Айгуль Аршамовна
21 Қырқүйек 2021
809
2
Уйғур тили пәнидин дәрис режиси
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
479
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
438
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
601
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
411
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
432
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Сөз таптары .Сын есім
Анарметова Мухаббат Мирахматовна
10 Желтоқсан 2020
487
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
442
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
643
9
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
375
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Шамшиметова Маърифат Сабиржановна
10 Желтоқсан 2020
332
2
жоспар
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Ватан меҳри олий қадрият
Талиббаева Мавжуда Шадмановна
25 Қазан 2020
460
2
«Даусынан таны әдісі» (М.К.) Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында ой қозғау, тыңдалым ,айтылым дағдысын қалыптастыру. Теңге монеталары (10,20,50,100) бар қалтаны алып тиындардың шылдырын есту үшін сілкілеймін,оқушыларға ширату жаттығуларын жүргіземін. -Ненің дыбысын естідіңдер? -Егер ақша болса дыбысы естілеме? -Монета мен теңгенің айырмашылығы неде? -Теңгені не үшін қолданамыз? -заттарды сатып алу үшін нені білуіміз керек? 3-топқа біріктіру 1-топ Баға 2-топ Сан 3-топ Құн 1-тапсырма (Ж) «Ой қозғау» әдісінің мақсаты әр түрлі әдістерді қолдану арқылы оқушыны тұжырымды,сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, әртүрлі амалдар қолданып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. Тапсырма: «Баға», «сан», «құн» ұғымдарын еске түсіру.Тауардың бағасын,санын,құнын анықтау., Тауар Б С Қ Қарындаш 5 тг 6 дана ? тг Сызғыш ? тг 3 дана 27 тг Өшіргіш 8 тг ? дана 24 тг Дескриптор: -Заттың құнын,санын, бағасын анықтайды. -Бірнеше заттың құнын төлеу жолдарын есептейді. . Қалыптастырушы бағалау. «Плюс-минус -қызықты» ( + оң әсер еткен факті, – түсініксіз ,қызықты-не қызықты болды) 2-тапсырма. Модельдеу мақсаты: (Т) «Кейс -стади» әдісі басшылыққа ала отырып есептің бір ғана шешімі болғанымен оған жетудің тәсілдерін білу, ақпаратты іздестіру және оны таңдауға байланысты өздігінен жұмыс істеу дағдысын дамыту Тапсырма:Сурет бойынша өрнек құрастыр есептің шешуін тап. Дескриптор: 1.Сурет бойынш өрнек құрастырады. 2. Есептің шешуін екі амалды өрнек түрінде жазады. 3.Монеталарды қолдана отырып қажетті сомманы жинақтайды. Графикалық кері байланыс: Теңгелер суреті 3-тапсырма:Жұмыс қарқыны бойынша саралау тәсілі (Т) Концептуалды кесте әдісін пайдалану арқылы логикалық ойлауды, әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын қалай меңгергенін қамтамасыз ету,сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту А) 500 теңгені қандай монеталармен ұсақтауға болады жазып көрсет? В) Бағасы 500 теңге тұратын 2 оқулықтың құнын тап? С) Құны 1000 теңге болатын 2 оқулық есептер құрастырып, төлемдер жасау Дескриптор: 1. 500 теңгені монеталармен ұсақтайды. 2. Оқулықтың құнын табады 3. Есептер құрастырады, төлемдер жасайды Қалыптастырушы бағалау.Өзін –өзі бағалау: Концептуалды кесте Оқушы Монета ұсақтайды Құнын табады Есеп құрастырады Төлем жасайды Сергіту сәті: «Сағаттық тіл » 4-тапсырма (Ж) « Ыстық орындық »әдісі .Оқытуда оқушы белсенділігін арттырады,мүмкіндіктерін,қабілеттерің,қызығушылықтарын оятады және де сұрақ қою дағдысы қалыптасады,сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі. Ашық сұрақтар 1.Қазақстанның ақшасы не деп аталады? 2.Азық –түлік сатып алуға бізге не керек? 3.Қымбат емес заттарды сатып алу үшін не қолданамыз? 4.Теңге қай жылы қолданысқа енгізілді? 5.Заттың құнын қалай табамыз? 6.Заттың бағасын қалай табамыз? Дескриптор: 1.Қандай ақша жұмсалатынын анықтайды 2.Теңгенің қажет екенін біледі 3.Заттың құнын табады. Қалыптастырушы бағалау:«Тілектер қатары»
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып
Шығармашылық жұмыстар. Көрме ұйымдастыру
Ахтаева Динара Бекжигитовна
07 Ақпан 2019
1365
6
Шығармашылық жұмыстар. Көрме ұйымдастыру
Басқа
Сабақ жоспары
6 сынып