Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
Ватан меҳри олий қадрият
Материал туралы қысқаша түсінік
«Даусынан таны әдісі»
(М.К.) Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында ой қозғау, тыңдалым ,айтылым дағдысын қалыптастыру.
Теңге монеталары (10,20,50,100) бар қалтаны алып тиындардың шылдырын есту үшін сілкілеймін,оқушыларға ширату жаттығуларын жүргіземін.
-Ненің дыбысын естідіңдер?
-Егер ақша болса дыбысы естілеме?
-Монета мен теңгенің айырмашылығы неде?
-Теңгені не үшін қолданамыз?
-заттарды сатып алу үшін нені білуіміз керек?
3-топқа біріктіру
1-топ Баға
2-топ Сан
3-топ Құн
1-тапсырма
(Ж) «Ой қозғау» әдісінің мақсаты әр түрлі әдістерді қолдану арқылы оқушыны тұжырымды,сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, әртүрлі амалдар қолданып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Тапсырма: «Баға», «сан», «құн» ұғымдарын еске түсіру.Тауардың бағасын,санын,құнын анықтау.,
Тауар Б С Қ
Қарындаш 5 тг 6 дана ? тг
Сызғыш ? тг 3 дана 27 тг
Өшіргіш 8 тг ? дана 24 тг
Дескриптор:
-Заттың құнын,санын, бағасын анықтайды.
-Бірнеше заттың құнын төлеу жолдарын есептейді. .
Қалыптастырушы бағалау. «Плюс-минус -қызықты»
( + оң әсер еткен факті, – түсініксіз ,қызықты-не қызықты болды)
2-тапсырма. Модельдеу мақсаты:
(Т) «Кейс -стади» әдісі басшылыққа ала отырып есептің бір ғана шешімі болғанымен оған жетудің тәсілдерін білу, ақпаратты іздестіру және оны таңдауға байланысты өздігінен жұмыс істеу дағдысын дамыту
Тапсырма:Сурет бойынша өрнек құрастыр есептің шешуін тап.
Дескриптор:
1.Сурет бойынш өрнек құрастырады.
2. Есептің шешуін екі амалды өрнек түрінде жазады.
3.Монеталарды қолдана отырып қажетті сомманы жинақтайды.
Графикалық кері байланыс: Теңгелер суреті
3-тапсырма:Жұмыс қарқыны бойынша саралау тәсілі
(Т) Концептуалды кесте әдісін пайдалану арқылы логикалық ойлауды, әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын қалай меңгергенін қамтамасыз ету,сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту
А) 500 теңгені қандай монеталармен ұсақтауға болады жазып көрсет?
В) Бағасы 500 теңге тұратын 2 оқулықтың құнын тап?
С) Құны 1000 теңге болатын 2 оқулық есептер құрастырып, төлемдер жасау
Дескриптор:
1. 500 теңгені монеталармен ұсақтайды.
2. Оқулықтың құнын табады
3. Есептер құрастырады, төлемдер жасайды
Қалыптастырушы бағалау.Өзін –өзі бағалау: Концептуалды кесте
Оқушы Монета ұсақтайды Құнын табады Есеп құрастырады Төлем жасайды
Сергіту сәті: «Сағаттық тіл »
4-тапсырма
(Ж) « Ыстық орындық »әдісі .Оқытуда оқушы белсенділігін арттырады,мүмкіндіктерін,қабілеттерің,қызығушылықтарын оятады және де сұрақ қою дағдысы қалыптасады,сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі.
Ашық сұрақтар
1.Қазақстанның ақшасы не деп аталады?
2.Азық –түлік сатып алуға бізге не керек?
3.Қымбат емес заттарды сатып алу үшін не қолданамыз?
4.Теңге қай жылы қолданысқа енгізілді?
5.Заттың құнын қалай табамыз?
6.Заттың бағасын қалай табамыз?
Дескриптор:
1.Қандай ақша жұмсалатынын анықтайды
2.Теңгенің қажет екенін біледі
3.Заттың құнын табады.
Қалыптастырушы бағалау:«Тілектер қатары»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз