Семинарлар 3 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
«Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады?»
Садывакасова Умит Кырымовна
24 Сәуір 2024
597
3
Ата – аналарға арналған коучинг жиналыс
Сынып жетекшісі
Семинарлар
3 сынып
Сабақ жоспары Дене шынықтыру
Қасымжанов Біржан Серікжанұлы
15 Желтоқсан 2019
851
2
-
Дене шынықтыру
Семинарлар
3 сынып
Қағаз ақша
Толепбергенова Амангуль Шаймарденовна
21 Тамыз 2019
854
2
Бастауыш сынып мұғалімдеріне өте қажет.Себебі,қысқа мерзімді жоспарды саралап құрай білуге басшылық жасайды.шығармашылықпен жұмыс жасай білуге дағдыландырады.Оқулықтан тыс тапсырмаларды өздері де құрай білуге үйренеді.Ортақ тақырыппен байланыстыра отырып қалыптастырушы бағалау жүргізуге,кері байланысты сауатты жүргізуге бағытталған шеберлік сыныбым басқа да мұғалімдерге қажет деп ойлаймын.Жаңартылған оқу мазмұнын дәріптеу мақсатында облыстық семинарда өткізген "шеберлік сынып" үлгісін жіберіп отырмын
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Days of the week
Эсенова Светлана Калпакбаевна
12 Ақпан 2019
752
2
жас мамандарға
Шет тілі
Семинарлар
3 сынып
Көңіл күйі әртүрлі портрет
Байдосова Назира Абдуалықызы
31 Қаңтар 2019
890
2
Барлық оқушылар: • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Музыка, қазақ тілі,тарих. Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Сабақта қолданылатын стратегиялар
Абитаева Риза Досымбековна
22 Қаңтар 2019
772
2
мұғалімге көмек ретінде
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Ашық сабақ Өнер алды қызыл тіл 3 сынып
Сембиева Акмарал Жакановна
16 Қаңтар 2019
628
2
Жаңа бағдарламамен берілген сабақ әдістемелік көмек алуға өте ыңғайлы
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
У дыбысының дауысты дауыссыз болып айтылуы 3 сынып
Байшапанова Салема Абдулаевна
08 Қаңтар 2019
1201
2
сабақ жоспарыммен бөлісу
Қазақ тілі
Семинарлар
3 сынып
У дыбысының дауысты дауыссыз болып айтылуы 3 сынып
Байшапанова Салема Абдулаевна
08 Қаңтар 2019
896
2
сабақ жоспарыммен бөлісу
Қазақ тілі
Семинарлар
3 сынып
Статья "Техники формативного оценивания на уроках в начальной школе"
Топанова Елена Бисинбаевна
08 Қаңтар 2019
1329
3
Статья "Техники формативного оценивания на уроках в начальной школе"
Аттестаттау материалдары
Семинарлар
3 сынып
критериалды бағалау 3 сынып №10 орта мектеп Тараз қаласы
Бостанова Алмаш Максутовна
24 Желтоқсан 2018
919
4
критериалды бағалау Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құрады. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну, қолдану, өз жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы. Критериалды бағалау- оқушының оқу жетістігін бағалау. Бұл бүгінгі оқыту жүйесінде өзекті талаптардың бірі болып отыр. Енді осы бағалауды қалайша қолданып келеміз.Бастапқыда кезеңде нақты түсіне алмағанымыз рас. Әйтсе де, сабақ жоспарын жоспарланған сәтте оны оқыту мақсатына сай жүзеге асыруға жұмыстана бастадық. Күнделікті кұрылған сабақтарда қолданылған стратегиялар нәтижесінде оқушының оқу жетістігі мен оқыту үшін бағалауды қолдану мүмкіндігіне жеттік. Бұл — сабақта күтілетін нәтижеге бағыттайтын баспалдақ. Оқуды тиімді бағалау — білім беру мен оқытудағы ең негізгі кезең. Өйткені, ол оқыту барысында оқушыны алға ілгерлеу қадамдарын айқын жасауына және нәтижеге жетуіне ықпал ететін күш. Бүгінгі саналы ұрпақты жаңа тәсілдермен оқыта отырып, бағалау немесе өздеріне бағалату мұғалім үшін де, оқушылар үшін де жауаптылықты қажет етеді. Күнделікті сабақта білім алушылар топтық жұмыста өздерін бағалай алады. Олар әр жұмыстың өзінше критерийі барын түсіне келе, оны салыстыра отырып, шынайы бағаға талаптана алады. Бұдан мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс нығайып, сабақтың деңгейі артады. Бағалау парақшасына зейін қоя отырып, оны қолдануға бейімделе бастайды. Әр оқушы өзін көшбасшы ретінде қатарға қоя алады. Бұл да еркіндік, бұл да жаңаға ұмтылыс. Негізінде, баға қою — оқушыны оқуға міндеттейтіні белгілі. Кейде бұл кері әсер беретін тұстары да болады. Жақсы оқитын оқушы нашар баға алмауы керек секілді ой туындайтынын ескерсек, бағаны қоюда оны қалай тиімді қолдануға болады? Қандай жағдайда оқушының оқуға қызығушылығын туғызуға және білімді меңгертуге болады? Осы тұста бүгінгі білім додасында бағалаудың қандай түрлері бар және оларды қалай пайдалануға болады деген сау
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Four walls
Zhumash Erlan Nurmahanbetyli
21 Желтоқсан 2018
584
6
3.R5 understand the main points of simple sentences on familiar topics by using contextual clues • 3.R4 begin to use with support a simple picture dictionary • 3.S3 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects, activities and classroom routines • 3.L1 understand a range of short basic supported classroom instructions
Шет тілі
Семинарлар
3 сынып
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бастауыш мектептің бағдарламасы және оқыту әдістемесі
Амренова Айгерим Айтахметовна
20 Желтоқсан 2018
1491
10
Қазіргі заман талабына сай болашақ ұрпақтың оқып білім алуын еліміз бірінші орынға қойып отыр. Білім беру мен білім алудағы атқарылатын қарқынды жұмыс ұстаздарың еншісінде екені айтпаса да белгілі. Осы орайда ұлы педагог Ушинскийдің «Бала – балқытылған алтын» деген қанатты сөз бірден ойға түседі. Балаға қалай бағыт берсең, солай өседі. Сондықтан баланың бойында жақсы қасиеттердің болуына, олардың жан- жақты дамуын, рухани бай тұлға қалыптастыра білуіміз керек. Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушы бойында өзіне деген сенімділік пен жауапкершіліктерді дамыту болып табылады
Жаңартылған бағдарлама
Семинарлар
3 сынып
Өткенді пысықтау
Абдрашова Зауре Ермекбаевна
07 Желтоқсан 2018
702
2
Мұғалімдерге көмек
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Cеминар
Абдрашова Зауре Ермекбаевна
07 Желтоқсан 2018
797
3
Мұғалімдерге көмек
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында сатылай кешенді талдау технологиясын қолданудың тиімділігі
Ермаханов Бекжан
26 Қараша 2018
1069
4
әдіс тәсілдер алмасу үшін
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
Қызықты грамматика
Ермаханов Бекжан
26 Қараша 2018
1578
16
әдіс алмасу
Бастауыш сынып
Семинарлар
3 сынып
логикалық математика
Махашева Аякоз
22 Қараша 2018
1614
6
әдіс алмасу
Математика
Семинарлар
3 сынып
Баяндама: Ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Серик Куляш
30 Қырқүйек 2018
552
3
оқушылардын сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Қазақ тілі
Семинарлар
3 сынып