Балабақша Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Жануарлар — Жер бетіндегі тіршіліктің сан алуан әрі маңызды бөлігі.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Адамның табысты әрі бақытты өмір сүруі үшін ең алдымен дұрыс әдеттер мен тәртіптің болуы маңызды.
Балабақша
Ашық сабақ
Барлығы
Өсімдіктер — тірі ағзалардың ерекше бір тобы. Олар Жер бетінде ең алғаш пайда болған тіршілік иелерінің бірі және бүгінде де экожүйенің маңызды бөлігі болып саналады.
Балабақша
Мақала
Барлығы
Методическое пособие
«РОЛЬ ДИДАКТИЧЕСКОГО МАТЕРИАЛА ДЛЯ РАЗВИТИЯ СТАРШИХ ДОШКОЛЬНИКОВ»
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Балабақша – баланың алғашқы білім мен тәрбие алатын маңызды ортасы. Бұл жерде балалар тек ойнап қана қоймай, қоршаған ортамен танысып, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Осы орайда, балабақша тәлімгері (помощник воспитателя) маңызды рөл атқарады. Ол тәрбиешінің негізгі көмекшісі бола отырып, балалардың күнделікті дамуына, тәрбиесі мен қауіпсіздігіне жауап береді.
Балабақша
Мақала
Барлығы
Бағдаршам жайында мектеп жасына дейінгі және бастауыш сынып балаларға арналған өлең
Балабақша
Өлең, ертегі, әңгімелер
Барлығы
Заман ағын су сияқты,бір орында тұрмайды. Ал, бұл заманның балалары судан да жылдам, ақпаратты тез қабылдайды. Бала- мөлдір су. Сіз сол суды лайлап алмауыңыз үшін көп еңбек етуіңіз қажет. Цифрлық сауаттылық шарықтап тұрған шағында бала жүрегіне жол табу бүгінгі күннің психолог мамандарына оңай емес әрине. Бала жүрегіне жол табушы, педагогикалық білімі терең кемеңгер болып қалу үшін де бұл күнде үлкен жауапкершілік пен сабырлылық керек. Біздің жұмыс барысында, тәжірибемізде әр түрлі диагнозбен балалар кездеседі. Әр бала жеке көзқарасты талап етеді.Жеке көзқарас бұл әжептеуір үлкен жұмыс. Әрине бұл жерде сізге тек сабыр жолдас бола алады. «Сабыр - бақыт кілті» деп халық даналығында айтылғандай ата -аналардың қылықтарына төзімділік таныта отырып өз біліміңізді шыңдау арқылы ғана бала жүрегіне жол таба аласыз. Ол үшін әрине сізге білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне негізделген оқыту мен оқу әдістерімен жұмыс жасап қана қоймайсыз. Жан- жақты ізденесіз, талпынасыз. Бұл білім кезеңі психологтың дамыту жұмыстарына мән беру және оны жоспарлау арқылы өткізу, балаға түсінікті ойындарға қатысты сұрақтарды өз алдына шешу жолы болып табылады. Балалармен жұмыс өте қызықты болғанымен, өз қиындығы жетерлік. Баланы жәй нәрсемен қызықтыру мүмкін емес.
Балабақша
Эссе
Барлығы
Адам бала кезінен қалыптасады. Мектепке дейінгі жастан бастап баланың болашақ түлға, өз елінің азаматы ретінде негізі қаланады. Тіл - баланың жеке түлға ретінде қалыптасуы барысында ой - өрісін, ақыл - парасатын, адамгершілігін, эстетикалық сезімін жетілдіру міндеттерін жүзеге асырудың ең басты құралы. Ал сол тілді дамытуда ойынның орны ерекше. Мектепке дейінгі балаларды оқыту - тәрбиелеу жүмысында балалардың тілін дамыту, сөздік қорларын молайту, ауызша сөйлеуге үйрете отырып, үйренген сөздерін күнделікті өмірде еркін қолдану, одан әрі күнделікті іс - әрекет кезіндегі тілдік қарым - қатынаста қолдана білуге жаттықтыруда, сонымен қатар, айналасындағы заттарды таныстырып, атын атай білуде, қасиеті мен сапасын, түр - түсін және пішінін ажырата білуде, өмірдегі, қоршаған ортадағы түрлі құбылыстар жайындағы ұғым, түсініктерін дамыта отырып, белсенді түрде тілдік қарым - қатынас жасауда - ойын технологиясының маңызы зор.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Мақсаты: 1.Балалардың сан және санау,геометриялық пішіндер,кеңістікті бағдарлау бойынша жыл бойына өткен білімдерін бекіту.
2. логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
3.ойындар арқылы математикалық іс-әрекеттерге деген қызығушылықтарын арттыру,шапшаңдыққа,тапқырлыққа үйрету.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Мақсаты: Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық құндылықтарды балалардың бойына сіңіре отырып логикалық тапсырмалар беру арқылы, балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық және танымдық қабілеттерін арттыру, Логикалық ойындарды үйрету. Ұжымдық жұмыс жасауға баулу, достық қарым –қатынас орнату.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Мақсаты: Жолда жүру ережесін есте сақтауға, балаларға жол белгілерін неше түрі бар, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі қандай екенін үйрету. Жол ережесін есте сақтау қабілетін, қызығушылықтарын арттыру, барлығымызға ортақ қойылған тәртіпті бұзбауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: көше ережесін сақтау тақырыбына салынған әр түрлі суреттер, бағдаршам, жол белгілері.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
ерекше білім қажет ететін балалар жайлы түсінік берілген
Балабақша
Барлығы
Барлығы
тәрбиеші жайлы толық түсінік берілу керек.
Балабақша
Барлығы
Барлығы
ойын арқылы дамыту балабакшада
Балабақша
Барлығы
Барлығы
цифрлық сауаттылықтың дамуы жайлы
Балабақша
Барлығы
Барлығы
Бүлдіршіндерге еліміздің тарихы туралы түсінік беру. Рәміздерімізді қастерлеуге үйрету . Өз Отанын сүюге, халқымыздың әдет – ғұрпы, салт – дәстүрін сақтап, әрі қарай жалғастыруға . Ұлтжандылыққа, достыққа, саналылыққа тәрбиелеу .
Балабақша
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
: Бүлдіршіндерге еліміздің тарихы туралы түсінік беру. Рәміздерімізді қастерлеуге үйрету . Өз Отанын сүюге, халқымыздың әдет – ғұрпы, салт – дәстүрін сақтап, әрі қарай жалғастыруға . Ұлтжандылыққа, достыққа, саналылыққа тәрбиелеу .
Балабақша
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Қазақ әліпбиінің атасы Ахмет Байтұрсынұлы
Балабақша
Мақала
Барлығы
Балаларға наурыз туралы түсінік беріп,аналарды құрметтеуге тәрбиелеу.
Балабақша
Мереке, тілек
Барлығы
«Фольклор» – ағылшын сөзі, «халық даналығы» деген ұғымды береді. Алайда, бұрынғы КСРО-дан басқа өркениетті елдерге «фольклор» кең мағынада түсіндіріледі. Оған халық музыкасын, халық биін, халық өнерін, халық театрын, халық әдебиетін, халық қолөнерін, ырымдармен ғұрыптарды, салттар мен нанымдарды жатқызады. Сол себепті ол елдерде «фольклор» сөзімен қатар көбінесе «этнография» сөзін қолданады, ғылымын «этнология» дейді. «Фольклор» терминімен тек халық әдебиетін, дәлірек айтқанда, халықтың ауызша туып, ауызша орындалатын шығармашылығын атау орныққан.
Мектепке дейінгі ұйымдарда халық ауыз әдебиеті үлгілерін кеңінен пайдалану бұл дегеніміз - баланың ой өрісін дамыту. Балаларға халық ауыз әдебиетін қалай үйрету керек екені туралы айтылады.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Барлығы
1
2
...
32