Логопед, дефектолог Мектепке дейінгі бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін «Марблс» тастарын қолданыңыз
Логопед, дефектолог
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі
Сөйлеу тілінің картасы
(мектеп жасына дейінгі балалар)
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Түзете - дамыту бағдарламасы балабақшада
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Жеке дамыту бағдарламасы
Сөйлеуге еліктеушілігін арттыру
Сөзді түсінуін дамыту.
Сөйлеу тынысын дамыту.
Есту арқылы қабылдауын және зейінін дамыту.
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Тілге арналған артикуляциялық жаттығулардың пайдасы
Тіл қарым-қатынас құралы болғандықтан, бұл жағдайда тіл кемістіктері бар балаларда көптеген қиындықтар туындайды. Баланың миының даму процесі белгілі бір кезеңге жеткенде ғана дұрыс сөйлей бастайды. Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс жүргізуде әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануға болады. Тіл кемістігі бар балаларға артикуляциялық жаттығулар, тіл ұстарту жаттығулары, жаңылтпаштар, саусақ ойындарын айтқызу өте тиімді.
Логопед, дефектолог
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі
Устаз-логопед қандай болу керек
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі
Балалар айналадағы әлемді ойын, еңбек, серуен, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде тәрбиешімен, ересектермен, құрдастарымен қарым-қатынас кезінде танып біледі. Осындай жетістіктерге жету үшін тәрбиеші алдында тұрған ертеңгі мектеп оқушысы деп қарап, баланың мінез кұлқын, сана-сезімінің жетілу дәрежесін таным үрдістерінің (түйсігі, қабылдауы, ес, ойлау, сөйлеу, зейінінің) дұрыс бағытта қалыптасып, дамуын қадағалап әpi дамытып отыру керек.
Балалардың таным мүшелерін және де шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында танымдық-шығармашылық ойындар қолданудың маңызы зор.
Ойын дегеніміз — жас ерекшелікке қарамайтын, адамның көңіл-күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс. Ойын-төзімділікті, алғырттықты, тапқырлықты, ұқыптылықты, ізденіпаздықты, іскерлікті, дүниетаным өрісінің көлемділігінің, көп білуді, сондай-ақ, басқа да толып жатқан сапалылық қасиеттердің қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық, тиімді әдістерінің бipi. Сондықтан ойынды сабақтан тыс уақытты пайдалану — үлкен нәтиже бepepi анық. Ойынға зер салып, ой жүгіртіп қарар болсақ, содан үлкен мәнді де мағыналы істер туындап өрбитінін байқаймыз. Себебі, бар өнердің бастауы деп білеміз. Ойын — тек жас адамның дене күш қуатын молайтып, оны шапшандыққа, дәлдіке т.б ғана тәрбиелеп қоймайды, оның ақыл-ойының толысуына, жан дүниенің қалыптасуына, eceйіп өcyiнe де пайдасын тигізеді. Ойын баланың алдынан өмірдің eciгiн ашып, оның шығармашылық, қабілетін оятып, танымдық қасиеттерін дамытады .
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен, табиғат пен таныстыруда танымдық-шығармашылық ойындар өте маңызды орын алады. Танымдық-шығармашылық ойындар мектеп жасына дейінгі балалардың таным мүшелерін (есту, көру, ойлау, сөйлеу), сонымен бірге, шығармашылық қабілетін дамытуда таптырмас ойын болып табылады.
Танымдық-шығармашылық ойындарды ойлап тауып, оны ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде тиімді пайдалану тәрбиешінің шеберлігіне байланысты. Мектеп жасына дейінгі мекемелерде балаларды жан-жақты дамытуда қатып қалған әдіс-тәсіл жоқ.
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыруда көбіне танымдық ойындар қолданылады. Танымдық ойындар баршамызға белгілі таным мүшелерін дамытуда, қоршаған ортаны, айналадағы дүниені таныстыруда мақсатты түрде пайдаланылады.
Танымдық шығармашылық ойындар балаларға қоршаған ортаның, табиғат құбылыстарының өзгерістерін, оның қалай пайда болатынын қызықты да естен шықпайтындай етіп қабылдайды. Мектеп жасына дейінгі балаларға алғаш ойналған ойын керемет бір ғажап дүние сияқты болып көрінеді. Себебі бұл кездегі балалар өздері алғаш көрген жаңа дүниені, затты ешқашан ұмытпайды.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі
Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету; олардың төлдерін тануға үйрету.
Үй жануарларына байланысты тақпақ,сұрақ- жауап арқылы тіл байлығын дамыту;олардың бізге тигізер пайдасын айту, күтіп баптауға , қорғап қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Тақырып: " 2 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың түзетулік сөйлеу бұзылыстарына ақпаратты - коммуникациялық технологиясын Eduquest программасы бойынша дамыту - мына тақырып бойынша есте сақтау, көруін, сөз қорын дамыту
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Дене мүшелері туралы түсінік беру
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Конспект занятий
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Конспект занятий на тему Семья
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау әрекетін дамыту жолдары
Мектепке дейінгі жасындағы баланы оқытып тәрбиелеуде қарапайым математикалық түсініктерін оқытумен олардың логикалық ойлауын дамытуының сабақтастықты қамтамасыз ету мәселесі өте өткір қойылып отыр.
Мектепке дейінгі жастағы балалардың логикалық ойлау қабілеттерін, қиялын жүйелі ойлауға, шығармашылық қабілеттерін түрлі әдістер арқылы дамытуға түрлі әрекеттер жасау керек.
Логопед, дефектолог
Ата-аналармен жұмыс
Мектепке дейінгі
Дидактикалық ойын дегеніміз—балалардың ынта-ықыласын күшейтетін, оқу қызыметінің қиын процесін жеңілдететін, дамуды тездетуге көмектесетін, оқу қызмет барысында таным қызметін күшейту мен көтермелеудің қуатты қайнар көзі болатын оқыту әдісінің бір түрі.
Дидактикалық ойын арқылы балалардың білім алуға, оқуға қызықтыра отырып, тұлғалы дамуын қалыптастыруға болады. Мазмұны бойынша барлық дидактикалық ойындар балабақша бүлдіршіндерінің ақыл-ой белсенділігін қалыптастырудың маңызды құралы бола отырып, олардың бағдарлама материалының негізгі тақырыптары бойынша алған білімдерін тереңдете түсуді, пысықтауды көздейді. Бұл дидактикалық ойындар балабақша бүлдіршіндердің оқу қызыметінде жұмысын түрлендіре түседі. Себебі оқу, еңбек, іс-әрекеттерімен бірге балалардың өмір сүруіне маңызды бір түрі.
Логопед, дефектолог
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі
психикалық даму тежелуі бар балалармен логопед мұғалімінің жұмыс жасау ерекшелігі жайлы мақала
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі
логопед маманддарға кажет
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
логопед пен дефектолог мамандары үшін
Логопед, дефектолог
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
артикуляция туралы
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі
артикуляциялық жаттығулар
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі
1
2
...
5