Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Артикуляциялық жаттығулардың маңызы
Материал туралы қысқаша түсінік
Тілге арналған артикуляциялық жаттығулардың пайдасы
Тіл қарым-қатынас құралы болғандықтан, бұл жағдайда тіл кемістіктері бар балаларда көптеген қиындықтар туындайды. Баланың миының даму процесі белгілі бір кезеңге жеткенде ғана дұрыс сөйлей бастайды. Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс жүргізуде әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануға болады. Тіл кемістігі бар балаларға артикуляциялық жаттығулар, тіл ұстарту жаттығулары, жаңылтпаштар, саусақ ойындарын айтқызу өте тиімді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Мухамбетова Фарида Бекмуратовна, мұғалім-логопед
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Зейін адамның психикалық әрекетінің белгілі бір нәрсеге бағытталып шоғырлануы. Зейінсіз есте сақтау, ойлау, қабылдау мүмкін емес.
Логопед, дефектолог
Барлығы
Басқа
Зейін адамның психикалық әрекетінің белгілі бір нәрсеге бағытталып шоғырлануы. Зейінсіз есте сақтау, ойлау, қабылдау мүмкін емес.
Логопед, дефектолог
Барлығы
Басқа
Фонемаларды дұрыс айтылуын алғашқы қалыптастыру қою кезеңінде негізгі үш тәсіл қолданылады. Бірінші тәсіл, еліктеуге негізделген. Бала естуді, көруді, тактильді – тербелісті, бұлшық ет түйсігін пайдалана отырып фонеманың дыбысталуы мен артикуляциясын қабылдайды, сапалы түрде сөйлеу органдарының қажетті түрде қимылын, қажетті дыбыстарын қайталауға талаптанады.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері