Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Дене шынықтыру бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Күш және шыдамдылықты жақсартуға қозғалыс іс-әрекеттері.
490 тг
Султанмуратов Зоирхон Бахадирович
25 Шілде 2024
15
0
ағзасында өзгерістер,физикалық жүктемеде жүрек қызметі тұралы түсінің беру. Жүгіруге деген құлшыныс және қабілет әр адамға табиғат арқылы берілген. Жүгіру денсаулық пен өмірді сақтау үшін эволюциямен қамтамасыз етілген негізгі механизмдердің бірі болып саналады. Ежелгі адамдардың өзі тұрақты жүгірудің адамдарға көптеген пайдалы әсер беретінін жақсы білген. Бұл спорттың ағзаға әсерін қалай арттыруға болады және жүгірудің пайдасы қандай? Бұл жайлы төменде әңгімелейтін боламыз.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
7 сынып
Қауіпсіздікережесі. Саптық жаттығуларды оқып үйрену
490 тг
Шымкент қаласы Ахмет Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектептің дене шынықтыру пәні мұғалімі Султанмуратов Зоирхон Бахадирович
25 Шілде 2024
18
0
Талқылауға арналған сұрақтар: Саптатұруүшінқандайденеқасиетікерек? Қандай саптық жаттығуларды білесіңдер? Пәрмендегеніміз не? Неліктенекенінайтааласыңдарма? Гимнастика сөзіқандаймағынабереді? Гимнастикаңқандайтүрлеріната? Сапатақалайтұрады? Гимнастика шығу тарихы Гимнастика деген атау гректің «жаттығу», «жалаңаш» деген сөздерінен шыққан. Гимнастикалық жаттығулардың шығу тарихы. Көне заманнан бастап қасиетті билер орындау аясында, әрқашан акробатикалық нөмірлер еденде орындалатын. Дегенмен, 19 ғасырда ғана гимнастика тез дами бастады. Тек осы ғасырдың соңында ғана әйелдер шыға бастады. Гимнастика – арнайы жаттығулар жүйесінен тұратын, адам денсаулығын нығайту және оның денесінің үйлесімді дамуы үшін қолданылатын дене шынықтыру мен әдістемелік тәсілдер. Қазақстанда гимнастиканың (грекше gymnastіke, gymnazіo – жаттығу жасаймын, жаттықтырамын) акробатика, көркем гимнастика және спорттық гимнастика сынды түрлері жақсы дамыған. Гимнасшылардың халықаралық одағы (FІG) 1897 ж. ұйымдастырылған. Қазақстан оған 1994 жылдан мүше болып тіркелген.Гимнастика сабағының қауіпсіздік ережесі -Гимнастикалық жабдықта белгілі бір уақытта бірнеше адамның жаттығу орындауына болмайды. -Тіреліп секіру кезінде спортшының жүгіретін жолында және секіріп түсетін жерінде тұрыға болмайды.-Спорт жабдықтарында жаттығуды орындайтын жерге секіріп түскенде міндетті түрде екі аяқты бүгіп түсіу керек.-Арқан бойымен төмен түскенде екі аяқпен демеп, екі қолмен кезек ұстап асықпай түсу керек.-Қандай да болмасын құрал-жабдықта орындалатын жаттығуларды мұғалімнің рұқсатынсыз жасауға болмайды.-Гимнастикалық таяқшасы немесе секіртпемен жаттығу орындағанда жақын тұрған әріптесіне титгізіп алмауды мұқият қадағалауы керек.-Спорт құралдарында мұғалімінің немесе әріптесіңнің көмегінсіз күрделі жаттығулар орындауға болмайды.-Спорт құралдарында жаттығуды орындамас бұрын міндетті түрде олардың жарамдығы тексеріледі. Тексерілмеген спорт жабдықтарында жаттығулар орындауға болмайды.- Спорт құралдарында жаттығу орындаған кезде әріптесіне көмек көрсету және сақтандыруды әр оқушы хабардар болу білуі керек
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
7 сынып
Қауіпсіздікережесі. Саптық жаттығуларды оқып үйрену
490 тг
Шымкент қаласы Ахмет Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі Султанмуратов Зоирхон Бахадирович
25 Шілде 2024
18
0
Талқылауға арналған сұрақтар: Саптатұруүшінқандайденеқасиетікерек? Қандай саптық жаттығуларды білесіңдер? Пәрмендегеніміз не? Неліктенекенінайтааласыңдарма? Гимнастика сөзіқандаймағынабереді? Гимнастикаңқандайтүрлеріната? Сапатақалайтұрады? Гимнастика шығу тарихы Гимнастика деген атау гректің «жаттығу», «жалаңаш» деген сөздерінен шыққан. Гимнастикалық жаттығулардың шығу тарихы. Көне заманнан бастап қасиетті билер орындау аясында, әрқашан акробатикалық нөмірлер еденде орындалатын. Дегенмен, 19 ғасырда ғана гимнастика тез дами бастады. Тек осы ғасырдың соңында ғана әйелдер шыға бастады. Гимнастика – арнайы жаттығулар жүйесінен тұратын, адам денсаулығын нығайту және оның денесінің үйлесімді дамуы үшін қолданылатын дене шынықтыру мен әдістемелік тәсілдер. Қазақстанда гимнастиканың (грекше gymnastіke, gymnazіo – жаттығу жасаймын, жаттықтырамын) акробатика, көркем гимнастика және спорттық гимнастика сынды түрлері жақсы дамыған. Гимнасшылардың халықаралық одағы (FІG) 1897 ж. ұйымдастырылған. Қазақстан оған 1994 жылдан мүше болып тіркелген.Гимнастика сабағының қауіпсіздік ережесі -Гимнастикалық жабдықта белгілі бір уақытта бірнеше адамның жаттығу орындауына болмайды. -Тіреліп секіру кезінде спортшының жүгіретін жолында және секіріп түсетін жерінде тұрыға болмайды.-Спорт жабдықтарында жаттығуды орындайтын жерге секіріп түскенде міндетті түрде екі аяқты бүгіп түсіу керек.-Арқан бойымен төмен түскенде екі аяқпен демеп, екі қолмен кезек ұстап асықпай түсу керек.-Қандай да болмасын құрал-жабдықта орындалатын жаттығуларды мұғалімнің рұқсатынсыз жасауға болмайды.-Гимнастикалық таяқшасы немесе секіртпемен жаттығу орындағанда жақын тұрған әріптесіне титгізіп алмауды мұқият қадағалауы керек.-Спорт құралдарында мұғалімінің немесе әріптесіңнің көмегінсіз күрделі жаттығулар орындауға болмайды.-Спорт құралдарында жаттығуды орындамас бұрын міндетті түрде олардың жарамдығы тексеріледі. Тексерілмеген спорт жабдықтарында жаттығулар орындауға болмайды.- Спорт құралдарында жаттығу орындаған кезде әріптесіне көмек көрсету және сақтандыруды әр оқушы хабардар болу білуі керек
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
7 сынып
Ашық сабақ Баскетбол Допты екі қадам жасап себетке тастау әдісі
490 тг
Нұрмаханова Жанат Баймаханқызы
13 Шілде 2024
45
0
Бұл сабақ жоспарын пайдаланып сабақты тиімді өткізуге болады
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
9 сынып
Спорт денсаулықты сақтау және өзін-өзі бақылау құралы ретінде: өзіңе сәйкес физикалық белсенділікті қалай таңдау керек
490 тг
Әшімжан Нұрайым Бауржанқызы
10 Шілде 2024
40
0
Спорт адам денсаулығы үшін ең маңызды іс-әрекеттердің бірі.Денсаулықты сақтап,салауатты өмір салтын ұстануда спортпен айналысу қажет.Осы тұста өзңе керек бағытты қалай таңдау керек?-деген ойға жауап
Дене шынықтыру
Мақала
11 сынып
Статья "Выносливость как физическое качество и методика ее развития"
490 тг
Сатубалдин Абзал Каримтаевич
01 Шілде 2024
43
0
Статья как развивать выносливость у уч.ся на уроках физ воспитания
Дене шынықтыру
Мақала
5 сынып
Дене тәрбиесі сабақтарында оқытудың жаңа технологияларын енгізудің тиімді жақтары
490 тг
Темирбек Еламан
13 Маусым 2024
79
1
Дене тәрбиесі сабақтарында оқытудың жаңа технологияларын енгізудің тиімді жақтары Мақала
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Тоғызқұмалақ ойынының ережелері.
490 тг
Мулькубаев Нурлан Дуйсебекович
11 Маусым 2024
70
0
Тоғызқұмалақ ойынының ережелері және спорттық ойын ой сана сайысы.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
Барлығы
Акробатикалық жаттығулар орындау
490 тг
Талхатов Омонбек Рахманбекович
05 Маусым 2024
102
0
Түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
5 сынып
Қазақ ұлттық ойындары
490 тг
Тулеева Мейрамкул Конысбаевна
04 Маусым 2024
103
0
Бөлім Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К Күні 22.12.2023ж Сынып 7 А Қатысушылар саны 20 Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қазақ ұлттық ойындары. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу. 7.2.3.1 - қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу 7.3.5.1 - басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу Сабақтың мақсаты Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу Бағалау критериі Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді • Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады • Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайды Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Басы Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жүрек қағысын(пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды. Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды Қол шапалақ Ортасы Топқа бөлу: Оқушылар реттік нөмірі бойынша 3 топқа бөлінеді. Әрбір сурет бойынша қандай ұлттық ойындар көрсетілген жөнінде және қауіпсіздік ережесін айтып береді. 1-топ: 2-топ: 3-топ: Оқушылар «Соқыр теке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөлеміз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды Оқушылар «Белбеусок» ойынын ойнайды. Сыныпты 5-6 оқушыдан топтарға бөлеміз және оларды радиусы шамамен 6-8 метр болатын шеңберге отырады. Жүргізуші шеңберді айнала белбеумен жүреді және оны отырған оқушының артына қояды. Отырған оқушы тұрып, белбеуді қолына алып, шеңбер сыртындағы жүргізушіні қуа бастайды. Оқушылар жеңімпаз болу үшін белбеуі бар жүргізушіге қол тигізуі тиіс. Егер олар мұны жүргізуші бос орынға жеткенге дейін істей алмаса, онда олар жеңіледі. Қуғыннан соң оқушылар шеңбердегі әрбір оқушы «жүргізуші» болғанға дейін рөлдерімен ауысады. Кері байланыс: оқушылар бір –бірінің жұмысына кері байланыс береді. Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады. . Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді • Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады • Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайды Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау : «Бас бармақ» арқылы бағалайды ҚБ «От шашу» Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Мұғалім үшін секундомер (мүмкін болса әр жұпқа). Сабақтың соңы Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар: - Сабақта не түсініксіз болды? - Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті? - Не қосу қажет деп ойлайсың?Өзіңізге нені жетілдіру қажет? Үй тапсырмалары беріледі; Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады) Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. Рефлексия парағы
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері
490 тг
Борибеков Ергали Сейтбекович
01 Маусым 2024
110
0
Оқушылар бір-біріне төменгі сөреден жүгірудің әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Төменгі сөреден жүгіру әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Спринтерлік жүгірістің кезеңдерін атап өтіңіз. Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін?
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
10 сынып
Салауатты өмір салтын қалыптастыру
490 тг
Исакова Тазагул Рамадиновна
30 Мамыр 2024
65
0
Салауатты өмір салтын қалыптастыру арқылы денсаулықты сақтау
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Балалардың табысты оқытудағы ата-аналардың рөлі
490 тг
Жұмаш Шерхан Арманұлы
29 Мамыр 2024
157
0
Үштік одақ - оқушы, мұғалім, ата-ана
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Балалардың табысты оқытудағы ата-аналардың рөлі
490 тг
Жұмаш Щерхан Арманұлы
29 Мамыр 2024
92
0
Үштік одақ - оқушы, мұғалім, ата-ана
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Футбол секциясын жүргізу
490 тг
Күнболатов Ерасыл Ерболатұлы
28 Мамыр 2024
55
0
Мектепте футбол секциясын жүргізу
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Волейбол үйірмесін жүргізу
490 тг
Жұмаш Шерхан Арманұлы
28 Мамыр 2024
68
1
Ы.Алтынсарин атындағы BINOM SCHOOL мектеп-лцейінде волейбол үйірмесін жүргізу
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
ҚМЖ. Командалы қойынның орындалуын талдау
490 тг
Кожекбаев Алибек Жаркимбекович
28 Мамыр 2024
51
0
Командалы қойынның орындалуын талдау сабағы
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
10 сынып
Футбол ойының әдіс-тәсілдері
490 тг
Байдильдин Дөсет Чапаевич
26 Мамыр 2024
69
0
Футбол ойының әдіс-тәсілдері Футбол (ағылш. foot — аяқ, ball — доп) — спорттың командалық ойын түрлерінің бірі. Футбол – әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады.
Дене шынықтыру
Мақала
7 сынып
150 доп лақтыру әдістері
490 тг
Турсынбаев Абай Каиназарович
26 Мамыр 2024
80
0
Оқушыларды екі командаға бөліп кіші допты лақтыру тапсырмасын беру: 1) лақтырулар белгілі бір аймақта орындалады: 1-ші аймақ лақтыру сызығынан 12 метр арақашықтықта орналасқан, 2-шісі – 16 метр, 3-шісі – 20 метр; әр аймақ 1-2-3 сандарымен белгіленген, жеңімпаз команда әр қатысушының жинаған ұпайларының жалпы сомасымен анықталады; 2) лақтырулар бірнеше шеңберде әртүрлі сандық көрсеткішпен (3-2-1) белгіленген қалқан-нысанаға бағытталып орындалады, нысанаға дейін арақашықтық 8-10 метр, биіктігі 2,5 – 3 метр, команда орындары жинақталған ұпайлар соммасымен анықталады.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
Барлығы
100 метірге қашықтыққа жүгіру ӨҚН. Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты
490 тг
Асилов Марат Алмуратович
26 Мамыр 2024
80
0
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету. 1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл