1 сынып оқушыларының зейінін жақсатруға арналған тренингтер. 990 тг
Тишмаганбетова Фариза Диханбаевна
«Түстер» жаттығуы
Жүргізуші: балалар мен сендерге қазір қызыл, көк, сары немесе жасыл түстерді көрсетемін. Қай балаға жасыл түс кездессе, ол жасыл түсті 3 заттың атын атау керек. Айтқан затты қайталап айтуға болмайды. Мысалы, жасыл түсті алған оқушы жапырақ деп айтуға болады.
«Зейінді бол!» жаттығуы
Жүргізуші: Балалар қазір мен сендерге сөздер оқимын, сол сөздердің ішінен сендер жануарлардың атын естігенде қол шапалақтауларың керек, ал құстың аттарын естігенде аяқтарыңмен топырлатасыңдар, балықтардың атауларын айтқанда, балық ұқсап жүзулерің керек.Қарақат, алабұға, алма, түлкі, сандық, көгершін, сауысқан, шортан, жолбарыс, теледидар, қарға, аю, гүл, тотықұс, кит, акула, бауырсақ, қоян, ақ шағала, шабақ, арыстан, қарлығаш.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
1 сынып
1 сынып оқушыларының зейінін жақсатруға арналған тренингтер. 990 тг
Серикбаева Айгуль Айткеновна
«Түстер» жаттығуы
Жүргізуші: балалар мен сендерге қазір қызыл, көк, сары немесе жасыл түстерді көрсетемін. Қай балаға жасыл түс кездессе, ол жасыл түсті 3 заттың атын атау керек. Айтқан затты қайталап айтуға болмайды. Мысалы, жасыл түсті алған оқушы жапырақ деп айтуға болады.
«Зейінді бол!» жаттығуы
Жүргізуші: Балалар қазір мен сендерге сөздер оқимын, сол сөздердің ішінен сендер жануарлардың атын естігенде қол шапалақтауларың керек, ал құстың аттарын естігенде аяқтарыңмен топырлатасыңдар, балықтардың атауларын айтқанда, балық ұқсап жүзулерің керек.Қарақат, алабұға, алма, түлкі, сандық, көгершін, сауысқан, шортан, жолбарыс, теледидар, қарға, аю, гүл, тотықұс, кит, акула, бауырсақ, қоян, ақ шағала, шабақ, арыстан, қарлығаш.
1. "Шатасқан сызықтар" әдістемесі
Зейін тұрақтылығын бағалау
Балаға 10 шатасқан сызық бейнеленген сурет ұсыныңыз(1 сурет). Әр сызықтың басында (сол жағында) және соңында (оң жағында) өзінің нөмірі бар.Бірақ та бұл нөмірлер сай келмейді.
Баланы әр сызықтың басынан соңына дейін мұқият қадағалауын сұраңыз. Бұл жағдайда қалам, қарындаш немесе саусақ қолдануға болмайды.Бала сызықтың сол жағындағы, сосын оң жағындағы нөмірді дауыстап айтады.
Барлық тапсырманы орындауға жұмсалған уақытты, жіберілген қателерді, жаңылыстарды және т.б. белгілеп отырыңыз. 6-7 жасар балалардың көпшілігі бұл тапсырманы 1-2 минут ішінде мүлде қатесіз орындай алады.
1-сурет
Қабылдауды зерттеу әдістемесі
1. "Не аяқталып салынбаған?" әдістемесі
Қабылдаудың тұтастығын бағалау
Балаға таныс заттар бейнеленген суреттерді ұсыныңыз. Оның әрбір суретке мұқият қарауын және жетіспей тұрған бөлігін атауын сұраңыз (2 сурет. не аяқталып салынбағанын айту).
Психология
Ойындар, Сценарийлер
1 сынып
«Ойлайық та, ойнайық!» 990 тг
Туганбаева Шолпан Абдикапаровна
Балалардың танымдық үрдістерін дамыта отырып, ақыл-ойын, жылдам логикалық ойлауын, қиялын, ептілігін, есте сақтау қабілетін дамыту. Баланың бойындағы мүмкіндігімен қабілетін анықтау, балалардың сөздік қорын молайту, жағымды психологиялық ахуал орнату.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі
Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынасқа арналған психологиялық тренинг 990 тг
Жетписова Айнур Бейсенгалиевна
Мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынстың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.
Көрнекіліктері: Тақырып, қағаздар, шам, теледидар, сиқырлы таяқша, альбом, газет, шар.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
9 сынып
Бала психологиясын дамытудағы ертегінің рөлі. 990 тг
Мамраева Айткуль Тайгозаевна
Ертегінің баланың сана-сезімін оятып, қиялын қанағаттандыратынын, және жаманнан аулақ болуға, адамгершілікке, мандылыққа тәрбиелетінін айту және ертегінің балалармен қарым-қатынас жасаудың тиімді құралы екенін ұғындыру. Ертегілерде мейірімділік пен зұлымдықтың, олардың арасындағы қарама-қайшылықтардың, қорқыныш пен әділетсіздіктің болатыны туралы және қиын жолдардан шығу жайлы айтылатынын түсіндіру.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі
Қарым -қатынас жарастығы 990 тг
Кажикова Гульсум Тулеутемировна
Мақсаты: Мұғалімдер арасындағы қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл- күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін еркін сезінуге көмектесу. Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоцианолды жігер беру, бірі-бірі кеңірек танып білуге, көңіл күйлерін көтеру.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Басқа
Көңілі көтеріңкі ұстаздың еңбегі де жемісті 990 тг
Абуева Меруерт Серикбаевна
Тіл арқылы байланысу, қарым-қатынас жасау- адамға ғана арналған басты байлық,, ұлы сыйлық. Бірақ осы байлықты жақсылыққа ғана емес, жамандыққа да қолданатынымыз жасырын емес. Кейде «аңдамай сөйлеп, ауырмай өлеміз». «Жақсы сөз бұлттан шыққан күндей боп, көңілді жадыратады».
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Басқа