Сабақ жоспары 1 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Ққ дыбысы және әрпі
Нуртазаева Назерке Багдатовна
09 Желтоқсан 2025
18
0
Сөйлеу б/да дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтайды, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді. Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазу;
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сөйлеу әдебі. ашық сабақ
Азиева Анар Тлеубаевна
04 Маусым 2025
311
2
Сөйлеу әдебі. Ана тілі, 1-сынып
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Төрт түлікке арналған әндер мен күйлер
Тынымбаева Тазагуль Амирхановна
23 Сәуір 2025
526
2
Музыка пәні мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары
Музыка
Сабақ жоспары
1 сынып
Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері /Дәстүрлі мерекелер
Әкімбай Динара Алтынбекқызы
20 Сәуір 2025
424
2
1.1.3.5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай, жыл) ажырату; Жыл мезгілдері, айлар, апта күндерінің ретін білетін болады Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК Апта дәйексөзі:Жасампаздық—бәрімізге өнеге
Математика
Сабақ жоспары
1 сынып
Біз табиғатты қорғаудамыз
Нуралиева Гулмира Сарсенбековна
16 Қаңтар 2025
634
2
«А. Байтұрсынов атындағы №5 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: «Біз табиғатты қорғаудамыз» 1 «Ә» сынып жетекшісі Нуралиева Гулмира Бөлім: Бірлік және ынтымақ Педагогтің Т.А.Ә. Нуралиева Гулмира Күні: 02.12.2024ж Сынып: 1 «Ә» сынып Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар саны: Сабақтыңтақырыбы Біз табиғатты қорғаудамыз Сабақтыңмақсаты Табиғат аясындағы өз әрекеттеріне және қоршаған ортаға байланысты адам қылықтарына баға бере білуге дағдыландыру. Құндылықтарды дарыту Табиғат аясында өзін дұрыс ұстауды,экология ережелерін қайталап,табиғатқа аяушылық сезіммен қарауды үйрету; Сабақтыңбарысы Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтіңәрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 1Ұйымдастыру кезеңі 1.1 Сахналық көрініс. Музыкалық сүйемелдеумен балаларға саябақ,орман тоғайлар бейнеленген слайдтарды көрсетті. Сол сәтте орманшы келеді.Балалар қонақты қарсы алады. -Бізге қонаққа келген кім,қалай ойлайсыңдар? Орманшы балаларды орманға қонаққа шақырады. Саяхатқа барамыз, Орманға бет аламыз. Қараңдаршы,айнала Қандай ғажап,тамаша! 1Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді ҚБ «Жұлдызша» Тақырыптық суреттер Сілтеме де суреттер Сабақ тың ортасы 2.1Қойылым Орманға жақсы ниетпен келдіңдер ме,әлде жаман ойларың бар ма? –деп орманшы балалардан сұрайды.Орманда өзін дұрыс ұстау ережелері туралы балалардың білімдерін тексеретінін хабарлайды.Әртүрлі жағдайларды оқып,дұрыс жауаптары үшін балаларға жаңғақ сыйлайды. 1-жағдай Сендер орман ішінен саңырауқұлақ көрдіңдер,бұл шынайы ақ саңырауқұлақ па,әлде тек соған ұқсайтын саңырауқұлақ па,білмейсіңдер,қандай іс-әрекет қолданасыңдар? 1.Тұрған орнында қалдырамын. 2.Кесіп алып,өзіммен бірге алып кетемін. Орманшының сұрағына жауап береді. 3.Ата-анамнан немесе достарымнан сұраймын. 4.Дәмін татып көруге әрекеттенемін. 2-жағдай Сен орманға жидек теру үшін бардың. 1.Бәрін қатарынан жұла беремін. 2.Піскен жидектерді ғана бір-бірден теремін. 3.Жидектерді көп-көптен бұтағымен қоса жұламын. 3-жағдай Орманда серуендегеннен кейін,көп қоқыс қалдықтары қалғанын байқаған кездегі сендердің іс-әрекеттерің. 1.Жерге көміп тастаймыз. 2.Үйге алып кетіп,қоқыс жәшігіне лақтырамыз. 3.Қағаздарды өртейміз. 4.Онсыз да қоқыс көп деп,бәрін өз орнында қалдырамыз. Балалардың іс-әрекеттерді дұрыс болған жағдайда суреттегі шеңберлерді қызыл түспен,бұрыс жағдайда жасыл түспен бояу керектігін түсіндіріп,жұмыс дәптеріндегі тапсырманы өз бетімен орындауды тапсырады. Сергіту сәті. Қане,қатар тұрайық, Бойымызды жазайық, Қаздарға біз ұқсайық, Мойнымызды созайық, Секірейік,шулайық, Қояндарға ұқсайық, Армансыз бір секіріп, Көзден ғайып болайық. Орманшы балаларға «Ормандағы жабайы» атты тиін оқиғасын баяндап береді. -Өлең сендерге қандай әсер қалдырды? -Бала неліктен тиінге ұнамады? Орманның әр жерінде орманшының тыйым салу белгілері ілінген.Орманшы балаларды бір белгіден бір белгіге жетелеп,білімдерін тексереді. Өздерінің пікірлерін білдіріп,әртүрлі жағдайларда өзін дұрыс ұстау әрекеттерін атайды, сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауаптарды таңдайды,түсіндіреді. Өз беттерімен тапсырманы орындайды. Орындау барысында өз ойларымен бөліседі. Өлең мазмұнына с қимылдар жасайды. 1.Ағаштардың қабықтарын зақымдама. 2.Саябақтарда,орманда,көгалда гүлдерді жұлма. 3.Піскен жидектерді жинағанда,бұтақтарын бүлдірме. 4.Саңырауқұлақтарды таптама. 5.Ормандағы өрмекшінің торын бұзба,өрмекшіні өлтірме. 6.Көбелектерді,инеліктерді,бақа да жәндіктерді аулама. 7.Ұяларды бұзба! 8.Жабайы аңдарға жақындама. 9.Орманда,саябақта тыныштық сақта. 10.Қураған шөптерді өртеме. 11.Орманға,саябаққа,өзен бойына қоқыс қалдықтарын тастама. Орманшы балаларды мақтап,тиіннің атынан жаңғақ толған себетті сыйға тартады. Көздерін жұмуды ұсынады: «Дөңгелейміз,айналамыз, Бақшамызға ораламыз» Балалар, біз табиғат туралы өлең шумақтар білеміз! Амирхан: Табиғатты қорғау үшін бәріміз, Күресейік, бір - бір ағаш егейік. Текке отырмай, жасымыз бен кәріміз, Таза ауа үшін терімізді төгейік. Айару: Сүйейік табиғатты аялайық, Біз одан жақсылықты аямайық. Анадай табиғаттың аясында, Жадырап жас балаша дем алайық! Мирас: Табиғатым - аманатым Табиғатым, тіршілігім, ырысым, Сенсіз менің тарылады тынысым. Биік - биік тауларыңа қарасам, Алшаң басып, түзеледі жүрісім. Айқаракөз: Сенсің менің тазалығым, тұнығым, Сенсіз менің үзіледі үмітім, Сен бар жерде жыр тұнады көңілге, Сен бар кезде құлшынамын өмірге. Әлихан: О, адамзат аялашы, қорғашы, Өзің туып, өзің өскен ортаны. Келе жатыр талай сәби өмірге, Ең болмаса соның жайын ойлашы. Айнамкөз: Мен қазақпын жылқы мінез қайсарлы, Жақсы, жаман айыратын байсалды. Туған жерім, табиғатым деп бүгін, Асау тайың бар әлемге жар салды. Айсұлтан: Ей, ағасы, іні менен бауырлар, Мен айтатын сөздеріме құлақ сал, Табиғат пен адам егіз емес пе, Өкінерсің кетсе егер келмеске. Айлин: Бар байлығым қоршап тұрған даламда, Бау - бақшалы әсем гүлді қаламда. Қолда барда алтыныңды қадір тұт, Қолдан шығып кеткенен соң қайғы жұт. Бақтыбай: Менің ойым көк аспанды бауларда, Заңғар - заңғар көк майсалы тауларда. Өзіңді - өзің ұстап беріп жауларға, Көр соқырым бір күніңе алданба. Айнұр: Қатты болса сөзім егер кеше гөр, Көк майсалы бауларыңды кеше бер. Өз бақытың, өз қолыңда тұрғанда, Белді буып бекем шешім шеше көр. Елдос: О, адамзат аман жүргің келсе егер, Қарап тұрма несібең ғой қара жер. Табиғаттың тазалығын сақтағын, Азаматтық борышыңды ақтағын. Айару: Тал отырғыз, көгалдандыр еліңді, Үлес қосып, нәр берсейші жеріңе. "Мал қалғанша, тал қалсыншы" деген ғой Соны түсін аманат бұл атадан. Әмірбек: Ата - баба елі үшін аттанған, Сол кездерде бізге сеніп сақтаған. Ұрпақтардан - ұрпақтарға мұра етіп, Қазақ жерін қарашықтай сақтаған. Жалғасбек: Ата - баба рухына бас иіп, Сөз етемін, бақ табам. Үміт артқан жас ұрпақтың өкілі, Мен екенмін, бүгінгі күн мақтанам. Нұрсұлтан: Жаса, жайна уланбасын жер әлем, Бастамашыл ағаларым көреген. Туған жерім, табиғаты деп бүгін, Мен інің - ем жолдарыңды демеген. Мақсат: Сеніміңді ақ жүрекпен ақтаймын, Туған жерім, топырағын баптаймын. Сеніміне ата - баба дақ салмай, Табиғатты таза етіп, әлемімді сақтаймын. Әли: Мен ұлыңмын аманатқа берікпін, Бабалардан ұлылықты көріп шын. Жар саламын бар әлемге айқайлап, Туған жерім Қазақстан көріктім! Қорытынды. Табиғат-тіршіліксің тұнып тұрған! Сен-күнсің! Көтерілген күліп қырдан. Сен-көлсің! Сен-орман! Сен-бұлақсың! Адамды сұлулыққа құнықтырған! Адамзат-болашақта бейбіт,таза ғаламшарда өмір сүруі тиіс. Демек ғаламшардың қауіпсіздігі-біздердің қолымызда! Бағалау критериі Табиғат аясындағы өз әрекеттеріне жауап бере алады; Дескриптор: Қоршаған ортаны күтіп, өсімдіктерге зиян келтірмеуге міндетті Дескриптор Дескриптор: Қоқыс жатқан аймақты тазалап, табиғатқа қамқорлық жасайды ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Жұлдызша» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Сурет тер Тірек-сызба лар Кесте ҚБ парағы Сабақ тың соңы Сабақты қорытындылау Кері байланыс Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады Кері байла ныс
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Әліппе пәнінен тиімді сабақ жоспары
Балтабай Назерке Қайратқызы
04 Желтоқсан 2024
465
2
Әліппе пәнінен тиімді қысқа мерзімді сабақ жоспары. Тақырыпты меңгеруге тиімді әдіс тәсілдер көрсетілген
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сынып сағаты ""Жол жүру ережесін білесің бе?""
Берентаева Э.Қ.
20 Қазан 2024
1509
2
Оқушыларды жол ережесімен таныстыра отырып, жол қауіпсіздігін сақтаудың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру. Тәртіпке, сақ болуға, көшеде өздерін дұрыс ұстап жүруге тәрбиелеу
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Бұрыш. Математика пәні. 1-сынып
Мералиева Гульмира Еспенбетқызы
14 Қырқүйек 2024
392
2
Математика пәнінен 1-сыныпқа қысқа мерзімді жоспар.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
"Ой мен ойын" математикалық ойын
Кушимова Айгерим
15 Мамыр 2024
651
2
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, тапқырлақтары мен шапшаңдықтарын, өз ойларын еркін де, шешен сөздермен дәлелдеуге үйрету.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
"Ой мен ойын" математикалық ойын
Кушимова А,Б,
15 Мамыр 2024
644
2
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, тапқырлақтары мен шапшаңдықтарын, өз ойларын еркін де, шешен сөздермен дәлелдеуге үйрету.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
ҚМЖ "10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту/Күзгі кеппешөп "
Алимбекова Гульмира Жекебаевна
13 Мамыр 2024
527
2
Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау
Математика
Сабақ жоспары
1 сынып
Жаман жолдас. Сөз және оның мағынасы
Алиева Гульнур Айдархановна
22 Сәуір 2024
643
2
Бөлім: Сөз және оның мағынасы Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Жаман жолдас. Сөз және оның мағынасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш, жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі) ажырату; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу Сабақтың мақсаты Мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (әңгіме, ертегі) ажыратады. Мұғалімнің қолдауымен мағынасы қарама-қарсы сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Ана тілі пәні "Сөйлеу әдебі. Не деу керек?"
Кушимова Айгерим
21 Сәуір 2024
512
3
1"А"сыныбы. Ана тілі сабағы.Сабақтың тақырыбы: Сөйлеу әдебі. Не деу керек? Сабақтың мақсаты: коммуникативтік қатынаста сөз әдебін дұрыс қолдану. Сабақта оқытудың түрлі әдістерін "Балмұздақ таяқшалары", "Шам", "Мозаика" әдістерін қолдана отырып топтық, жұптық жұмыстар жүргізді. Сабақта оқытудың айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары жүзеге асырылды. Сабақ барысында ЕБҚ және ЕҚБ балалармен жұмыс жүргізілді. Сабақ соңында сабақты "Еркін микрофон" әдісі арқылы қорытып, оқуды яғни, оқушылардың жауаптары бағаланды. Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс бере отырып, оқытуды бағалады. Сабақ өз мақсатына жетті.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Школьные друзья / Слова с буквой Р р
Турдубай Наргиза Азаматовна
19 Сәуір 2024
348
2
Школьные друзья / Слова с буквой Р р
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Ана тілі Қб бағалауға арналған тапсырмалар
Смагулова Айымгул Сериковна
17 Сәуір 2024
362
12
Ана тілі сабағынан тапсырмалар
Басқа
Сабақ жоспары
1 сынып
Сөз және оның мағынасы. Жаман жолдас
Райымбекова Акмарал Динмуханбеткизи
17 Сәуір 2024
519
2
Сөз және оның мағынасы. Жаман жолдас
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сөз және оның мағынасы. Қазым, қазым, қаңқылда.
Азбергенова Айгерім Әріпбайқызы
17 Сәуір 2024
407
2
Сөз және оның мағынасы. Қазым, қазым, қаңқылда.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Конспект занятия. Звуки [л] [л']. Буква Лл
Жақсан Мейрамгуль Толгатовна
11 Сәуір 2024
367
2
Конспект занятия. Звуки [л] [л']. Буква Лл
Логопед, дефектолог
Сабақ жоспары
1 сынып
Робот жайлы не білеміз? 1-сынып
Тілекқабылова Раушангүл Рафихқызы
04 Сәуір 2024
319
2
Қазіргі таңда оқушылардың роботқа деген қызығушылығы басым.Әсіресе 1-4 сыныптар арасында.Керемет тақырыптар.
Информатика
Сабақ жоспары
1 сынып
"Не деу керек? Сөйлеу әдебі"
Жайтақова Л.Т.
02 Сәуір 2024
510
2
Сабақтың тақырыбы: Сөйлеу әдебі. Не деу керек? Сабақтың мақсаты: коммуникативтік қатынаста сөз әдебін дұрыс қолдану. Сабақта оқытудың түрлі әдістерін "Балмұздақ таяқшалары", "Шам", "Мозаика" әдістерін қолдана отырып топтық, жұптық жұмыстар жүргізді. Сабақта оқытудың айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары жүзеге асырылды. Сабақ барысында ЕБҚ және ЕҚБ балалармен жұмыс жүргізілді. Сабақ соңында сабақты "Еркін микрофон" әдісі арқылы қорытып, оқуды яғни, оқушылардың жауаптары бағаланды. Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс бере отырып, оқытуды бағалады. Сабақ өз мақсатына жетті.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып