Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ақпараттың қасиеттері 9 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге таптырмас құрал
Материалды ашып қарау
ҚМЖ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.1А бөлім – Ақпаратпен жұмыс
Мектеп:

Күні:12.03.2019
Мұғалімнің аты-жөні: Жанбырова Г.Ж

Сынып: 9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы
Ақпараттың қасиеттері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.1.1 ақпараттыың қасиеттерін анықтау (өзектілігі, нақтылығы, анықтығы, құндылығы және т.б.)


Сабақ мақсаты
Ақпарат қасиеттері туралы тұжырым жасау;
Ақпарат қасиеттеріне мысал келтіру ;

Бағалау критерийлері
Берілген ақпараттан ақпараттың қасиетін дүрыс ажыратып, реттеп орналастырады.
Ақпараттың қасиетіне байланысты ұғымдарды 3 тілде баламасын біледі.
Ақпарат қасиеттерін тұжырымдайды;
Ақпарат қасиеттерін мысал келтіреді;

Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Топтық жұмыс және есепті шешу жолын сипаттау барысында ұғымдарды дұрыс пайдаланады
Пәндік лексика және терминалогия
Ақпарат –Информация- Information
Объективті ақпарат-Объективная информация- Objective information
Дәл ақпарат-Точная информация- Accurate information
Ақпарттың құндылығы-Ценная информация- Valuable information
Ақпараттың өзектілігі-Актуальная информация- Actual information
Ақпараттың дұрыстығы-Достоверная информация- Correct information
Ақпараттың түсініктілігі-Понятная информация- Clear information


Құндылықтарды дарыту
Жеке тапсырмаларды орындау барысында бастамашы, креативті және шығармашыл тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған дағдылық құндылықтар жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар
Ағылшын тілі, орыс тілі терминалогия

Бастапқы білім
Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолданады

Сабақ барысы


Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы
0-5 мин

Психологиялық хал-ахуал тудыру.
Сыныпты Мозайка әдісімен 2 топқа бөлу.




Миға шабуыл әдісі
Сыныпқа сұрақ
Сендерге кез-келген ақпарат көмектесе ала ма?
Нақты ақпаратқа неге біреулер бірден жауап берсе, басқалар бұл ақпаратқа бей-жай қарайды деп ойланып көрдіңдер ме?
Ойланып, дұрыс жауабын анықтаңыздар. Төмендегі жауаптың қайсысы нақты жауап?
Ақтау қаласына бару үшін пойызға отыру керек.
Ақтау қаласына бару үшін 16.03.19 күні , сағат 19-00де 362 рейске және 4-ші орынға билетті сатып алып, жолсерікке көрсетіп, пойыздағы белгіленген орынға отыру керек.


Презентация

Информатика 9 сынып оқулығы


Сабақтың ортасы
6-20 мин





Топтық жұмыс
Әр топқа таратпа материалға сүйене отырып, ақпараттың қасиеттерін сұрыптап, Газета жасау ұсынылады. Әр топ өзінің газетасын келесі топтың алдында қорғайды.

Дескрипторы:
-берілген ақпараттан ақпараттың қасиетін дүрыс ажыратып, реттеп орналастырады.
ҚБ: бірін-бірі бағалайды;
СТ: Оқушылардың жаңа тақырыптан алған білімдерін бекіту үшін, алған білімдерін практикада қолдана білуге жаттықтырады. Берілген тапсырмалар бір-бірімен байланыстырады.

Презентация
Таратпа материал

Өздік жұмыс
21-36 мин
Тапсырмлар Ө, Ж
Оқушыларға тапсырма таратылып беріледі. Алдымен жекелей орындалу қадағаланып, соңынан нәтижемен бөлісу қажет.
А.Тапсырма. Кестені берілген ұғымдарға сәйкес келетін сөздермен толтырыңыз.
Қазақ тілінде
Орыс тілінде
Ағылшын тілі

Ақпарат

Information


Ценная информация




Actual information

Ақпараттың дұрыстығы




Понятная информация


Дескрипторы:
-ақпараттың қасиетіне байланысты ұғымдарды 3 тілде баламасын біледі.
Б.Тапсырма
Ақпараттың қасиеттері берілген. Ақпарттың қасиеттеріне сәйкес тұжырым жасап, бос бағандарды толтыр.

Ақпараттың қасиеттері
Сөйлемді тұжырымдау

Анық емес бірақ өзекті ақпарат


Өзекті емес, бірақ нақты ақпарат


Анық, бірақ пайдасыз ақпарат


Өзекті, бірақ түсініксіз ақпарат


Құнды, бірақ анық емес ақпарат


Нақты, бірақ өзекті емес ақпарат





Дескрипторы:
-ақпараттың қасиеттеріне сәйкес тұжырым жасай алады.

В тапсырма. Ақпапат қасиеттерін өзекті(өзекті емес), дәл (дәл емес), нақты(нақты емес), құнды(құнды емес), қанағаттандыратын белгілі бір жағдайларда кездесетін ақпараттарға мысалдар келтіріп, кестені толтырыңдар.
Өзекті

Өзекті емес


Нақты

Нақты емес


Анық

Анық емес


Құнды

Құнды емес



Дескрипторы:
-ақпарат қасиеттеріне мысал келтіре алады.
ҚБ: бірін-бірі бағалайды;
СТ: оқушылар тақырып бойынша меңгерген білімдерін жетілдіріп, тереңдетумен қатар, ой қорытуға арналған, дағды қалыптастыратын, әртүрлі әдіс-тәсілдермен орындалатын тапсырмалар орындайды.

Презентация
Тапсырмалар

Информатика 9 сынып оқулығы




Сабақтың соңы
37-40 мин
Рефлексия.
БББ әдісі бойынша кестені толтырады

Білемін
Білдім
Білгім келеді










Презентация


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Сабақ барысында оқушылар әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға көмек көрсетеді.
Барлық оқушы кем дегенде 1 тапсырманы өз бетімен орындай алады
Кейбір оқушылар күрделі тапсырмаларды орындай алады
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын талқылайды, бағалайды.

Дағдылар: Білу және түсіну, сыни ойлау
Сабақ барысында көзге жаттығу жасалады.
Топтық жұмыс барысында бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп отырады.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Әбдіхалықова Фариза Алпамышқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-14
Категория:
Информатика
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560488237
2222
333
444
555
666
7
888
999