Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Баяндама Бағдарлы сынып оқушыларының білім мен біліктілігін арттыру жолдары
Материал жайлы қысқаша түсінік: 6 сынып оқушыларына Бағдарлы оқыту салаларымен таныстырып ,қызығушылығын ояту
Материалды ашып қарау
Бейсембай Сахариев атындағы Бақты орта мектеп-бақша КММ-сі






Баяндама тақырыбы:

Бағдарлы сынып оқушыларының білім мен біліктілігін арттыру жолдары


Баяндамашы бейнелеу өнері
және сызу пәні мұғалімі:

Қойлыбаев Қасен Каримович












2018 жыл
Бағдарлы сынып оқушыларының білім мен біліктілігін арттыру жолдары

ХХІ- ғасырдың бет-бейнесі біліммен өлшенбек. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп,адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш тек білімге ғана тән. Қай елдің болмасын өсіп-өркендеуі өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына тікелей байланысты.
Қазақстан Республикасының білім туралы Заңында: Білім беру жүйесінің басты міндеті-ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологиясы мен инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу- деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттерін көздейді.
Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісінде елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі,білім беру парагдимасы өзгерді, білім беру мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас,жаңаша қарым-қатынас пайда болды. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі.
Ғылым мен техниканың жеделдамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны кұшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілет талантын дамыту білім беру мекемелерінің басты міндеті болып отыр. Ол бүгінгі білім беру кеңістігіндегі ауадай қажет жаңару оқытушының қажымас ізденімпаздығы мен шығармашылық жемісімен келмек.Сондықтан да әрбір оқушының қабілетне қарай білім беруді,оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеуді жүзеге асыратын жаңартылған педагогикалық технологияны меңгеруге үлкен бет бұрыс жасаудың жолы оқушыларды бағдарлы оқыту саласын қолға алу. Өйткені мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқу үрдісін ұйымдастыру және педагогикалық технологияның жүйелі енгізу, қазіргі оқушы , ертеңгі студент және жас маман өмірде өз жолын табуына бірден –бір бағыт-бағдар беретін жол-ол оқушыларды бағдарлы оқыту.
Қазіргі таңда оқытушылар инновациялық және интерактивтік әдістемелерін сабақ барысында пайдалана отырып, сабақтың сапалы әрі қызықты өтуіне ықпалын тигізуде.
Педагогикалық технология-оқытушы мен оқушының іс-әрекеттерінің біріккен жүйесі арқылы іске асатын, ақпаратты білім беру нәтижесі және рефлексия негізінде білім алуға бағытталған, әр үлгідегі педагогикалық жүйе.
Педагогикалық жүйенің құрылымдары:
Оқу және тәрбиелеу мақсатында нақты жүйелі дидактикалық педагогикалық зерттеу жүргізу.
Оқушы меңгеруге тиісті ақпарат мазмұнын толықтыра отырып жүйелеу.
Қажетті дидактикалық,техникалық оқу құралдарын дұрыс қолдануын қадағалау.
Тәрбиелеу және диагностикалық оқыту жүйесін дамыту.
Оқушыларға жоғары деңгейде сапалы білім беру.
Ғылыми –педагогикалық әдебиеттерде ісжүзінде анықталып табылған оқыту үрдісінің нәтижесін көтеретін әдіс-тәсілдері, түрлері көбінесе жаңашыл инновация деп аталады.
Инновация ұғымы педагогикалық сөздік қорына ежелден енген екен.Ол кейбір ғалымдардың еңбектерінде жаңа, жаңалық енгізу деп көрсетілсе, кейбіреулері оны өзгеріс деген терминмен анықтайды. Біздің ойымызша,бұл түсініктер кең мағынадағы терминдермен білім беру жүйесіндегі кез-келген өзгерісті сипаттайды.
Қазіргі жас ұрпақтың сапалы да саналы білім алуының бірден-бір шарты-оқу орындарындағы білім беру процесінде жаңа инновациялық технологияларды енгізу екендігі сөзсіз түсінікті.Сондықтан ғылыми-техникалық прогресстен қалыспай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу-әрбір ұстаздың негізгі міндеті болып табылады.Біздің ойымызша,оқу орындарында инновациялық басқару жүйесін енгізіп,оны жүзеге асыру міндет.
Жаңа инновациялық технологияның негізгі басты міндеттері:
әрбір білім алушының білім алу, даму, басқа да іс-әрекеттерін мақсатты түрде ұйымдастыра білу.
Білім мен білігіне сай кедетін бағдар таңдапалатындай дәрежеде тәрбиелеу, оқытушылар соған бағыт беріп, ықпал ету.
Өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру,дамыту.
Аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.
Жаңа заман ағымына сай білім саласында жаңа технологияларды қолданудың маңызы зор. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасында орта білім берудің мақсаты-жылдам өзгеріп отыратын дүние жағдайында алынған терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге,өзін-өзі дамытуға және өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұлғасынан жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру деп нақты көрсетілген.Заман талабына сай білім беру-бұл оқушыларды адамгершілік, интеллектуалдық, мәдени дамудың жоғары деңгейі мен білімін қамтамасыз етуге бағытталған тәрбие беру мен оқытудың үздіксіз үрдісі десек, оның тиімділігі мен сапасын арттыру мұғалімнен оқу үдерісінің ғылыми теорияға негізделген және оқушының қабілеті мен бейіміне негізделген оқытудың таңдамалы, белсенді қарқынды әдістеріне көшуді талап етеді.
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасына сәйкес еліміздегі жалпы білім беретін мектептердің жоғары сыныптарында бейімдік-бағдарлы оқыту енгізілді.
Бағдарлы оқытудың мақсаты-жоғары сынып оқушыларының қабілеттері мен бейімділіктеріне байланысты мектеп бірігеннен кейін білімін жалғастыруға қажет білім алуларына жағдай жасау.
Азамат болып атқа қонғанша тілеуіңді ата-анаң тілейді,
Азамат атын алған соң тілеуіңді елің тілейді
деп дана халқымыз айтқандай бейімдік оқыту арнаулы бейімділігі мен қызығушылығын, танымдық қабілетін ескеруге бағытталған білім беру процесінің құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру түрі, жоғары сыныптағылардың оқуын даралау мен саралап жіктеудің педагогикалық жүйесі.
Оқушыларды бағдарлы оқыту жүйесін мектептегі жеке пәндермен әсіресе технология, өзін-өзі тану т.б, сыныптағы тәрбие сағаттарында бейімділік қабілеттеріне , қызығушылықтарына қарай мамандық таңдауда көмектер көрсетіліп, мамандық таңдау жолында бағыт-бағдар беріп отырылса, ертең таңдаған мамандықтың дұрыс таңдалғандығына қуанар еді.

Әуелде бір суық мұз-ақыл керек,
Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек.
Тоқтаулық, талапты, шыдамдылық,
Бұл қайраттан шығады, білсең керек.
Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста,
Сонда толық боласың елден ерек!

Абай.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Койлыбаев Касен Каримович
Жарияланған уақыты:
2019-01-18
Категория:
Технология
Бағыты:
Конспект
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1547787854
2222
333
444
555
666
7
888
999