Материалдар ● Урок по теме:Сравнительная характеристика основных систем органов человека и животных 9класс
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Урок по теме:Сравнительная характеристика основных систем органов человека и животных 9класс
Материал туралы қысқаша түсінік
Урок может использоваться на дополнительных уроках биологии,как образец.
Тип урока: обобщающее – репродуктивный: закрепление ранее изученного материала.Цели:закрепить знания,умения учащихся по теме;развивать навыки самостоятельной работы;
Повысить уровень готовности к уроку при выполнении самостоятельной работы.
Этапы урока:организационный,мотивационный,актуализация,закрепление.В уроке особое внимание уделяется углубленному изучению всех систем и систем органов,так как это актуально при сдаче итоговой аттестации и ЕНТ.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Токсанова Асемгуль Сериковна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Урок поможет учителям биологии в качестве образца.К учащимся предъявляются следующие цели:раскрыть содержание понятия полиплоидия; сформировать знания о успехах селекции, о отдаленной гибридизации, значении селекции ,развивать умения оценивать значимость селекции ,воспитывать умения устанавливать взаимосвязь между методами селекции.
Повысить уровень готовности к уроку при выполнении самостоятельной работы.
Тип урока: изучения нового материала, закрепление ранее изученного материала.
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
Сабақ жоспарын факультативтік сабақтарда қолдануға болады.Студенттерге қойылатын талаптар: Студенттер ақпаратпен жұмыс істей білуі, ең маңыздысын таңдауы, әңгіме жасауы керек.Сабақ кіріспе кезеңнен, жаңа тақырыпты, практикалық жұмысты зерттеуден тұрады
Ғылыми көзқарас қалыптастыру, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру.Үлкен көлемдегі материалдарды тиімді зерттеу үшін студенттер топтарға жұмысқа шақырылады,сабақ аяғында синквейн құрастырады.Жәндіктердің алуантүрлілігінің себептері туралы қорытынды жасайды.
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Сабақ мұғалімге жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс істеуге мысал ретінде көмектеседі. қатысты сөздік және терминология:
жүйке жүйесі, нейрон, рецептор, стимулятор, эффектор, сенсорлы нейрон, қозғалтқыш нейрон, ортақ нейрон, синапс, нейротрансмиттер, орталық жүйке жүйесі, ми, жұлын майы, сұр заттар, ақ заттар, көтеру және төмендеу жолдары, ми асты аралық канал, ми асқазан сұйықтығы , алдыңғы және артқы тамырлар, жүйке импульсі.Құрастыру мәндері:Ынтымақтастық, құрметтеу (НС топтарындағы функцияларды зерделеу арқылы), Денсаулық (НС рефлексиялық принципін зерттеу арқылы)
Өмір бойы оқыту (үйлестіру және реттеу туралы идеяларды дамыту арқылы)
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері