Материалдар ● «Адам және биосфера: географиялық ортадағы антропогендік өзгерістердің биологиялық салдары» әдістемелік құрал
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
«Адам және биосфера: географиялық ортадағы антропогендік өзгерістердің биологиялық салдары» әдістемелік құрал
Материал туралы қысқаша түсінік
«Адам және биосфера: географиялық ортадағы антропогендік өзгерістердің биологиялық салдары»әдістемелік құрал
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
«Функционалдық сауаттылықты дамыту мақсатында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың тиімді моделі (Қазақ тілі - Математика - Әдебиеттік оқу)»әдістемелік құралы
Бастауыш сынып
Басқа
Басқа
Аңдатпа
Бұл мақалада Қазақстан тарихын оқытуда дереккөздермен жұмыс істеудің ғылыми-әдістемелік маңызы қарастырылады. Жазба, заттай және ауызша деректерді кешенді салыстыра талдау – оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың басты тетігі екендігі ғылыми тұрғыда негізделеді. Әр дереккөз түрінің ерекшелігі, ақпарат беру мүмкіндігі, тарихи шындықты анықтаудағы рөлі талданып, деректермен жұмыс жүргізудің тиімді әдістері мен практикалық тәсілдері ұсынылады. Мақалада деректерді салыстыра талдаудың алгоритмі, сабақ барысында қолдануға болатын тапсырмалар үлгілері, визуалды және реконструктивті тәсілдер қарастырылып, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған ұсыныстар беріледі. Зерттеу нәтижелері Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын тереңдетуге, оқушылардың сыни ойлауын, тарихи талдау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Кілт сөздер: Қазақстан тарихы, деректану, жазба дерек, заттай дерек, ауызша дерек, салыстыра талдау, тарихи әдіснама, зерттеу дағдылары, археологиялық дерек, шежіре.
Қазақстан тарихы
Мақала
Басқа
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері