Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Артикуляциялық жаттығулар"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал дефектологтарга арналған
Материалды ашып қарау
Талдықорған қаласындағы есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп-интернаты КММ Сурдопедагог: Мырзаханова К.К



Артикуляциялық жаттығулар Сабақтың тақырыбы: Артикуляциялық жаттығуларСабақтың мақсаты:Білімділік: артикуляциялық жаттығулар арқылы «л-р» дыбысын сөзде, буында дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын дамытуТүзетушілік: ойын тапсырмалары арқылы ойлау, танымдық процесстерін дамыту,ұсақ моторикасын дамыту-түзетуТәрбиелілік: қызығушылық ояту, зейінді, белсенді болуға тәрбелеуСабақ түрі: топтықКөрнекілік құралдар: «Л-Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар, айна, слайд.Сабақ барысы:I.Ұйымдастыру кезеңі-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу:II.Негізгі бөлім-Балалар бүгінгі сабағымыз ертегі түрінде өтеді, ертегінің тақырыбы: «Қоянның туған күні».-Сендер білесіңдер ме, биыл қандай жыл?-мешін жылы және бүгін қоянның туған күні екен. Мешін қоянның туған күніне достарымен барғысы кеп тұр екен.Достарына бару үшін мешін бізден көмек сұрайды. Ол үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек.

1-тапсырма. «Л-Р» дыбысының артикуляциясы«Л» дыбысы дұрыс шығуы үшін тістердің арасы ашық тұруы керек, ал тіл ұшы тістің түбіне немесе қызыл иегіне барып тіреледі.«Р» дыбысының артикуляциясы- тісіміздің арасы ашық , тіл ұшы альвеолаға көтеріледі, вибрация жүреді, ауыздан салқын жел соғу кере-Мешін кімге келді?-Пілге-Мешін пілдің мұрнына отырып алтыбақан тебеді.«Алтыбақан» жаттығуы-Піл мен мешін жолға шығады. Олар жолды білмейді. Сондықтан көмектесейік. Ол үшін келесі тапсырмаларды орындаймыз.2-тапсырма. «Л,р» дыбысын дұрыс, анық айт.

-Түлкі оларды күліп қарсы алады.«Жымию»-Түлкі, піл, мешін үшеуі жолға шығады. Жолда жазуларды кездестіреді, олар оқи алмайды. Қане, балалар сендер оқып беріңдерші!

3-тапсырма. «Мен бастаймын, сен аяқта»-Буындарға «л,р» әріптерін қойып, оқимыз.Ба ШаШа СұЖа ҚаМа БоТа То4. «Төртінші артық»-лақ, арыстан, қоян, қасқыр -лаққа кездеседі.III.Сергіту сәті

IV.Артикуляциялық жаттығулар

-Барлық таспырмаларды орындадық. Мешін, піл, түлкі, лақ орманда қоянның үйін іздейді, жолдан саңырауқұлақ тереді.Олар асығыс сағатқа қарайды.«Саңырауқұлақ», «Сағат» жаттығуыҚоянның үйіне келеді. Үйінің есігі ашылып тұр. Үйде қоян оларды күтіп жүр. Бәрі дастарханға отырып, дәмді тосаппен шай ішеді. «Дәмді тосап» жаттығуы. Осылай бәрі қоянды құттықтайды. V.Бекіту-Ертегі ұнады ма?-Қандай кейіпкерлер кездесті?-Қандай жаттығулар жасадық?

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мырзаханова Камшат Каматаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-12
Категория:
Коррекциялық мектеп
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1560358155
333
444
555
666
7
888
999