Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ 6 сынып "Кәнекей табайық"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдер ашық сабақта қолдануға болады
Материалды ашып қарау
пән: ИнформатикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Ақпарат және оны өңдеу»Мектеп: «Қ. А. Яссауи атындағы22 жом» кмм 
Күні: 2.10.2017 жМұғалімнің аты-жөні: Ходжаева М
СЫНЫП: 5 «А»Қатысқандар саны: 17Қатыспағандар саны: 1
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)5.2.1.1 Әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


 Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы  білімі қалыптасады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.


Кейбір оқушылар:


Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерін талдайды.
Бағалау критерийіАқпарат түрін формасына қарай анықтайды.
ДескрипторларАқпараттың түрлерін біледі.Ақпараттың берілу формаларын жазады.
Тілдік мақсатПәндік лексика мен терминология: ақпарат-информация -information,


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақтар:Ақпарат дегеніміз не?Ақпараттың қандай түрлері бар?Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Құндылықтарға баулуЖауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады
Пәнаралық байланысБейнелеу өнері, дүниетану
Алдыңғы білімАқпараттармен жұмыс жасау
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық дайындық Үй тапсырмасын сұрау.  Сәлемдесу«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің  қасындағы оқушылардың жақсы  жақтарын айтады.«Интернет», «Ақпарат», «Ақпаратты қорғау»  үғымдары бейнеленген суреттер арқылы оқушыларды топқа  бөлуЖұмыс үстелінде «Үй жұмысы» атымен сақталған файл тұр. Қанат файлға құпия сөз қоямын деп шешті.   суреттер
    Дескриптор  - құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады; - құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін анықтайды.   
Сабақтың ортасы«Миға шабуыл»                       ДескрипторСуретте бойынша тақырыпты ашуАтау туралы үш сұрақҚАЙДА? Бұл терминдерді бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?ҚАЛАЙ? Өз тәжірибеңде бұл атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласың ба?ҚАНДАЙ? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?«Бірге ойлаймыз»Білу кезеңі: 1. Ақпарат деген не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3. Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады? 4. Адам  ақпаратты қайда және қалай сақтайды? 5. Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі?Түсіну кезеңі:Неліктен ақпаратты сезім мүшелері арқылы қабылдаймыз?Практикалық жұмыс:№1 тапсырма. Суретке қарай отырып ақпараттың түрлерін анықтаңыз:Ақпараттың берілу формаларын жазадыА4 парағы БейнефильмBilimland.kzсайтынан              Таратпа кеспе қағаздары.  Жеке жұмыс 
 №2 тапсырма. Ақпараттың түрлерін, атауын, көрінісін есіңе түсір.

 
     
Сабақтың соңы 1.1 Тапсырма.  «Конверттегі тапсырма » әдісі. Кестені дәптерге көшіріп, ақпараттардың түрі мен тасымалдаушыларын көрсете отырып, кестені толтырыңыз1-кесте – «Ақпарат түрлері»   «Шабадан,еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі бойынша кері байланыс







Үйге тапсырма:5.2.1.1  Біздің айналамыздағы ақпарат.
 Таратпа кеспе қағаздары.             Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.
Ақпараттық ресурстар Информатика  5-сынып оқулық Информатика әдістемелік құралы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. 
Саралау оқушыларғақалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар  арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне қарай орындатамын;Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Басбармақ әдісі арқылы бағалаймын Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыКабинет қауіпсіздік ережесін сақтауКөзге арналған жаттығулар,Арақашықтықты сақтауДұрыс отыра білу
Сабақ бойынша рефлексияБұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңызӨз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


 
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Таратпа материалдар тиімді қолданғандығым.2: Бағалау критерийіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: «Бағалау терезесі» арқылы кері байланыс жасау.2: «Конверттегі тапсырма» әдісіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






































































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ходжаева Мадина Сетдигуловна
Жарияланған уақыты:
2019-03-05
Категория:
Информатика
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1551787248
2222
333
444
555
666
7
888
999