Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
БЖБ ТЖБ бойынша тапсырмалар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бөлім бойынша және тоқсандық бойынша тапсырмалар әзірлемесі мұңалімдер сабақта қолдануға болады
Материалды ашып қарау
А Бөлімі

6- сынып. Дүниежүзі тарихы ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРБөлім: VIII тарау «Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлім бойынша жиынтық бағалау






Тақырыбы:Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ?Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде ?Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті ?
Оқу мақсаты:6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) 6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт- бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау
Бағалау критерийіБілім алушы:
  • «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіреді
  • Картадан XV-XVI ғғ. Саяхатшылардың негізгі бағыт- бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды
  • Ойлау дағдыларының деңгейіБілу және түсінуҚолдану
    Орындау уақыты:20 минут





    Тапсырма 1. «Отаршылдық саясат» ұғымының мәнін сипаттап, 2 мысал кетіріңіз (3)
    «Отаршылдық саясат» ұғымының мәні:-



    1. мысал-2. мысал-







    2. Кескін картаға XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі 4 бағыттарын белгілеңіз (4) Суретке сілтеме: https://www.google.kz/search?q=карта+на+христофор

    3. Кестесін толтырыңыз Адамдардың әлем туралы түсінігін өзгертудегі Ұлы географиялық ағартушылардың құнды мәлімет қалдырған ықпалының 3 себептерін жазыңыз (3)
    1-себебі2-себебі3- себебі










    Бағалау критерийіТапсырма № Дескрипторлар

    Балл




    Білім алушы

    1. «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіреді

    1«Отаршылдық саясат» ұғымын анықтайды1





    1-мысал келтіреді1




    2-мысал келтіреді1
    2. Картадан XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт- бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды













    2-3
    Картадан 1-бағытын белгілейді1




    Картадан 2-бағытын белгілейді1




    Картадан 3-бағытын белгілейді1




    Картадан 4-бағытын белгілейді1




    1- себебін анықтағыз;1




    2- себебін анықтағыз;1




    3- себебін анықтағыз;1








    Жалпы балл



    11






    Б Бөлімі

    6-сынып. Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

    Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минутБалл саны – 20

    Тапсырмалар түрлері:КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар;ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Жиынтық бағалаудың құрылымыТоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 тапсырмадан тұрады: 1 көп таңдауы бар тапсырмалар, 1 қысқа жауап беруді қажет ететін тапсырмалардан тұрады. 1-тапсырмалар жиынтығы нақты деректерді, ақпарат пен сипаттауларды қолдану дағдыларын тексеруге арналған, 1-тапсырмада кестемен жұмысКөп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар тақырыпқа қатысты кеңейтілген жауап жазуы қажет.Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Махмет Салтанат
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-23
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Оқушылар жұмысы
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548215663
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999