Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Мен және менің достарым»
Материал жайлы қысқаша түсінік: . Өзімнің есімін, тегін атай білуге жаттықтыру. 2. Топтағы балаларды атымен атауды үйрету; «ұл» , «қыз» ұғымдары туралы түсініктерін бекіту. 3. Адамдармен өзара түсінісіп,қарым – қатынас жасай білуге үйрету.
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: ӘлеуметтікБөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: «Мен және менің достарым»Мақсаты: 1. Өзімнің есімін, тегін атай білуге жаттықтыру.2. Топтағы балаларды атымен атауды үйрету; «ұл» , «қыз» ұғымдары туралы түсініктерін бекіту.3. Адамдармен өзара түсінісіп,қарым – қатынас жасай білуге үйрету.Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер: ойыншық тышқан, доп, балалардың суреттері,үйлестірмелі материалдар. Сөздік жұмыс: достық, ынтымақ.Билингвальді компонент: дос- друг, ұл-мальчик, қыз – девочка.

Оқу іс-әрекетініңкезеңдері Тәрбиешінің басқару іс - әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Мотивациялық – қозғаушылық
-Қандай ғажайып таң! Бәріміз шаттық шеңберіне тұрып, бір – бірімізге игі тілектерімізді айтайық.-Бізге қонаққа келіп тұр. Кім болды екен? (Тышқан жылап кіріп келеді.) Тәрбиеші тышқанның даусына салып: -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Менің көңіл күйім түсіп кетті, өйткені менің достарым жоқ. Қарап тұрсам, сендер өте көңілдісіңдер, сендер көпсіңдер. Мен достардың қандай болатынын да білмеймін. -Балаллар, алдымен танысып алайық. Шеңбер бойымен өз есімдеріңді атап шықсаңдар жақсы болар еді.



Шаттық шеңберіне тұрады, бір – біріне игі тілектерін білдіреді, тышқанға әрқайсысы аттарын айтады.


Ұйымдастырушылық - ізденістік



  • Білімді өзектендіру:
  • -Тышқанға көмектесіп, достың қандай болатынын және достық туралы айтып берейік.-Сендердің достарын бар ма?-Достық дегенді қалай түсіңесіңдер?2.Билингвальды компонент: дос – друг, ұл – мальчик, қыз – девочка.3. Достық тақырыбында әңгіме өткізу.-Достық (дружба) – адамдардың бір – бірімен жақсы ниетпен араласуы, бірге ойнауы. Балалар, нағыз достың қандай болатынын білесіңдер ме?Ынтымақ (содружество) – адамдар арасыңдағы ұйымшылдық, бірлік.
    Сұрақтарға жауап беріп, өз білімдерімен бөліседі.





    Қайталайды.



    Тапсырманы орындайды.
    Ұйымдастырушылық - ізденістік4. Үлестірмелі материалмен жұмыс. Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді, қалай орындағандарын қадағалайды. Жеке жұмыс жүргізеді. «Иә немесе жоқ» ойыны. Шарты: тәрбиеші сөлемдерді айтады, балалар келісетіндерін «иә», «жоқ» деген жауаптармен білдіреді.-Ұзақ дос боламыз.-Достықты біз бағалаймыз.-Бірге ойнаймыз.-Бір – бірімізге көмек көрсетеміз.-Достарды ренжітеміз.-Досымның қолындағы ойыншығын тарпып аламын.

    5. Саусаққа арналған жаттығу: ДостықҚыздар менен ұлдарДос қой біздің топта. Ұсынса біреу қолын, Ешқашан бас тартпа.

    6. «Досың туралы айт» жаттығуы

    -Досының есімі кім?-Сенің досың ұл ма, әлде қыз бала ма?-Досың ызақор ма, әлде мейрімді ме?








    Сұрақтарға жауап бере отырыпғ ойынға қатысады.

    -Иә.-Иә.-Иә.-Иә.-Жоқ.-Жоқ.

    Саусаққа арналған жаттығуды орындайды. Мәтін мазмұнына сәйкес қимыл – қозғалыс жасайды.





    Өз достарын сипаттайды.

    Менің досымның аты –Айша-Ол-қыз балаОл – мейрімді.


    Рефлексиялық- тұзетушілік
    Тышқан: балалар, сендерге көп рақмет. Менің кетуім керек. Енді мен дос табатыныма сенімдімін, өйткені мен дос және достықтың не екенін түсіндім.Балалармен қоштасады.

    Тәрбиешімен бірге сабақты қорытындылайды.

    Тышқанмен қоштасады.


    Күтілетін нәтежелер:Жасайды:заттарды сипаттап айтуға және басқа да ойыншықтардың неден жасалғанын ажыратуға тапсырмаларды;Түсінеді: металл және ағаштан жасалатын ойыншық түрлері туралы мәліметтерді тыңдап;Қолданады:заттардың қандай материалдардан жасалғанын анықтап, оларды топтастыра білу дағдыларын.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Султанова Маншук Алтынбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-28
    Категория:
    Әлеуметтану
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566976064
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999