Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қолдың ұсақ маторикасына шығармашылық жұмыс Мақтамен жұмыс "Панда" аюы
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушылармен жұмыс жасағанда көп көмегі тиеді
Материалды ашып қарау
Құрманалиева Гульмира«Үміт» мектеп-интернаты ТәрбиешіЖамбыл облысыТалас ауданыҚаратау қаласы Ашық тәрбие сағатыСабақтың тақырыбы: «Қазақстан тұрақтылық пен татулық мекені»Сабақтың мақсаты:
  • Білімділік: Оқушыларға ұлттар достығы туралы түсінік беру.Біздің елімізде тұрып жатқан басқа да халықтардың олзық дәстүрлерін, мәдениетін, өзіндік үлгі-өнегесін оқушылардың бойына сіңіру.
  • Дамытушылық: Оқушылардың еркін сөйлеп, пікірін жеткізуге, сабаққа деген қызығушылығын дамыта отырып, танымдық белсенділіктерін арттыру.
  • Тәрбиелік:оқушылардың көпұлтты Қазақстан халқының татулықпен, бірлікпен өмір сүріп жатқаны туралы танымдық ойларын дамытып, өзге ұлт өкілдерін құрметтей білуге тәрбиелеу. Патриоттық сезімін ояту.


  • Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан Республикасының картасы, суреттер, слайд.Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын, әңгімелеу.Сабақтың түрі: ашық тәрбие сағатыСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
  • Сәлемдесу.
  • Қазақстан Республикасының Гимн орындау.
  • ІІ. Ұйымдастыру бөлімі.Сәлеметсіздер ме, балалар! Ашық тәрбие сағатымызды бастамас бұрын мен сендерге ой салмақпын: Қазақстан Республикасының картасына бір сәт көз салып, біздің кең байтақ жеріміз, еліміз туралы не ой туындайды? Сол туралы ой жүгіртейікші. /балалар ойын тыңдау/
  • Отанымыздың тыныштығы үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Елімізге не тілейсіндер?Тілектерінді, пікірлерінді стикерге жазып, картаға жабыстыруларыңызды ұсынамын. Жабыстырар алдында не жазғандарынды оқып берсеңдер жақсы болар еді.
  • ІІІ Жаңа сабақ:«Көп ұлтты болуымыз- біздің байлығымыз, мақтанышымыз....Тату елге тыныштық орнайды, бейбіт елде ғана береке болады.»Нұрсұлтан Назарбаев.Елбасымыздың сөзімен бастап, сөздің мағынасын талқылап берулерінді сұранамын./балалар ойын тыңдау/Олай болса, балалар бүгінгі ашық сағатының тақырыбы не жайлы болмақ?/тақырыпты хабарлау/-Жалпы қазақ халқының көсііп жатқан кең байтақ даласыбар. Осындай байлықтың қызығын көру үшін бізге тыныштық ауадай қажет. Қазыбек би атамыз айтқандай «Біз қазақ достықты жақтаған елміз, дәм тұзды ақтаған елміз»«Білемін»:-Балалар, жалпы ҚР көпұлттылығы туралы не білесіңдер? Сол туралы ой бөлісіңдерші / балалады тыңдау/Тарихқа көз жүгірьер болсақ, тағдыр тауқыметімен қаншама ұлыс өкілдері қасиетті қазақ жерін пана тұтқаны белгілі. Сындарлы кезеңдерді бастан өткерген қазақ халқы өз атамекенінде көпұлтты мемлекетке айналды. . Қашанда татулық пен ынтымақты ту еткен еліміз үшін өзге ұлт өкілдерімен достық қарым қатынаста болып, біртұтастықта өмір сүру маңызды. Ұлт көшбасшысы Нұрсұлтан Әбішұлы халықты ұлтына бөліп жармай, біртұтас Қазақстан қоғамын қалыптастыруды мақсат тұтып, 1992 жылы алғаш рет Ассамблея құру туралы идеясын қалың көпшілікке жариялады.идея ірі мақсатқа ұласып, 1995 жылдың 1 наурызында Қазақстан Халқы Ассамблеясы құрылды. Биыл ұлтаралық татулық пен қатынасты , біртұтас қоғам құру мен түсіністікті басты шарты еткен Ассамблеяға-21 жыл. Осы жылдар ішінде теңдессіз идеясы әлем үшін үлгі болып, жеке дара «Қазақстандық бренд» ретінде танылды.«Білгім келеді»Осы көпұлтты мемлекеттің аспаны ашық, елі тыныш болу үшін не қажет?Қазақстан жеріне осы көп ұлт өкілдері қайдан келді? – деген сұрақтар туындамай ма сендерде? Мүмкін басқа да сұрақтарын бар шығар. Қане, қандай сұрақ қойғыларын келеді, бүгінгі сабағымызда не білгілерін келеді? /оқушылардың сұрақтарын тыңдау/Бүгінгі сұрақта осы сұрақтарға жауап тауып көремізШирату жаттығуы: «Қағаз ұшақ»Қазір біз бір жаттығу жасаймыз. Ойын десек те болады. Бәрін қағаз ұшақ жасауды білесіңдер. Екі топқа бөлініп. Шуылдамай екі-екіден бір ғана қолды пайдаланып, ұшақ жасау керек. Әрине алдымен өзара топ ішінде жасау жолын келісіп, талқылап алсаңдар болады. /жаттығуды орындау/Ой қозғау.Бұл жаттығуды орындау барысында қандай қиындықтар болды. Жаттығуды дұрыс орындау үшін, ұшақ ойдағыдай болып шығу үшін не керек болды? /келісім, ауызбіршілік, бірлік/Мақал –мәтел айту.Олай болса осы отырған топтарыңмен бірлік туралы мақалдар айтайықшы. Топ бір мақалдан айту керек, екіншісі бірінің айтқаның қайталамауы тиіс.
  • Бірлік түбі –береке.
  • Татулық-табылмас байлық.
  • Тәрбиеші сөзі:«Бірлік берекеге, береке-мерекеге жеткізеді»,- деп дана халқымыз айтқандай, Қазақстандағы татулық пен ынтымақты ту еткен ата-бабамыздан, дәстүрімізден келе жатқан құбылыс.Біз басқа ұлттарды, басқа мәдениетті жатсынбайтын ашық этнос ретінде қалыптастық. Бұл қазақ халқының ұлттық менталитетінен түсінігінен көрініс табады, қазақ халқына тән қандай ұлттық мінез-құлықтарды атай аласындар? /қонақжайлылық, бауырмашылдық, ізеттілік, қайырымдылық, мейірімділік, имандылық,иманжүзділік/-Осы мінез-құлық қандайұлттық салт-дәстүрден көрініс табады?-Асар жасау, той жасау, барлық адамның жиналып келіп қуанышты бөлісуі, сол сияқты қайғыны да бөлісе алуы.-Қуанышты бөліссе көбейеді, қайғыны бөліссе азаяды.-Балалар осы көп ұлт өкілдері қазақ жеріне келу тарихын кім біледі?Тәрбиешінің сөзі /слайдпен/Слайд.Тарихи дерек.



    Слайд. Бейнефильм көру, «Достық пен татулық мекені»Бейнефильмді талқылау: Не көрдіңдер? Не түсіндіңдер?Дейін-кейін ширату жаттығуы.
  • Балалар, сабақты бір ойынмен аяқтағым келіп отыр. Бәрің ортаға шығып бірі біріңнің алақанына өз алақандарынды жоғара қаратып қойыңдар. Енді сол алақандарына тәрбие сағатына дейінгі ойларыңды, ал оң алақандарына тәрбие сағатынана кейінгі ойларыңды салыңдар.
  • Бүгінгі сабақтан жақсы әсер алдыңдар деген ойдамын сабаққа қатысқандарына көп-көп рахмет сау болыңдар.
  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бейбіт Нұртілеу Нұржанұлы
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-20
    Категория:
    Коррекциялық мектеп
    Бағыты:
    Оқушылар жұмысы
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582164385