Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Түстер политрасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балдарға
Материалды ашып қарау
Қазақ тілі мен әдебиеті Сыныбы: 5 Күні: ..................Оқушының аты –жөні: .....................................................................................«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалауОқу мақсатыОқиға желісі бойынша мәтін үзінділерінің ретін табу. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, аудармасын жазу.5.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану

Жазылым. 1- тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, оқиға желісі бойынша мәтін үзінділерінің ретін тап.

Ә) Көп ұзамай Ахаң ауыл тұрғындарымен бас қосқан жерде үнемі баласы туралы әңгімелейтін болды.

  • Өзі ұғымтал,- дейді мақтанып. - Аса зерек. Бірақ биыл мектепке бермеймін. Тілі жаттықсын...


  • Тіпті бөтендігі жоқ,- дейді қуанып. Алғашқы күндері үркек еді. Қазір мені мен шешесін қойшы, осы бәріңе, бүкіл ауылға бойы үйреніп қалды.


  • Г) Бар баласын соғысқа аттандырып, қара қағаз алып, шаңырағым шайқалып, отым өшеді деп отырған Ахметтің Зекен үміт шырағын жақты. Өзіндегі бар мейірімін, ұлттық қасиетін осы Зекен бірден өзінің туған үйіне тап келгендей сезінді. Бөтенсінбей, сіңіп кетті. Әке мен анасының ыстық құшағы, жұмсақ алақаны, махаббаты Зекенді қазақ ұлы етіп жіберді. Б) Зигфрид кекшілдігі жоқ, жайдары бала боп шықты. Көбіне жалғыз ойнайды. Әкесінің тымағын киіп алып, көк шыбықты ат қып мініп алып, күні бойы үй маңында асыр салады. Ептеп қазақша сөйлей бастағаннан бері ауыл балаларымен арадағы алалық азайды. Кейбір балалар өзі іздеп келіп ойнайтын болды. Зигфрид кім келсе де жақсы қарсы алады. Бар-жоқты адал бөлісіп жейді.А) Ахмет ақсақал балаларды бастарынан сипап өтті де, шетте тұрған неміс баласының қолынан ұстады. Ертеңіне Ахмет көрші ауылдан Сейітбек қожаны алып келіп, баласын сүндетке отырғызды. Кешке бүкіл ауылды баласының тойына шақырды. Жылы төсекте жатып ұйқыға кеткен Зигфрид Вагнер таңертең Зекен Ахметұлы Бегімбетов болып оянды.В) Үш-төрт аптаның ішінде аяғын күс басқан қара сирақ, қара торы бала болды да шықты. Шашы ұстарамен алынған тақыр басы да қарақұйқа. Бірақ түр-тұлғасы әлі де бөлек. Тұнық көкпеңбек көзі, ақшыл сары кірпігі мен қасының өзінен бұл баланың бөтен расаның өкілі екені айқын танылатын.

    1

    2

    3

    4

    5





    2-тапсырма. Берілген сөздердің аудармасын жазыңдар.
    встретил с распростертыми объятиями

    соскучился

    обнял, прижал к себе, приютил

    Песня, который слушают и любить народ

    Аплодировали, почитали



    Тыңдалым. 3-тапсырмаҚазақстан халықтарының бірлігі мен ынтымақтастығы күні мейрамы 1996 жылдан бастап тойланады. Бүгінде 17 миллионға жуық халқы бар Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан 100-ден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алды. Олардың салт-дәстүрі, тілі мен мәдениеті жоғалмас үшін қолайлы жағдай жасады. Қазақстандағы көптеген ұлт өкілдерінің біздің елімізге келу тарихы «Жерұйық» фильмінде жақсы көрсетілген. «Жерұйық» фильмі тарихи оқиғаға негізделген. Фильмде өз Отанынан қуғындалып, Қазақстанға жер аударылып келген кәріс, неміс, түрік, шешен, күрд және тағы басқа ұлттардың ауыр жағдайы бейнеленеді. Арып-ашып келген адамдарды қазақ халқы бауырына тартады, ажалдан аман алып қалады. Қазіргі кезде барлық ұлт өкілдері бір атаның балаларындай ынтымақта, бірлікте өмір сүріп келеді.Олар Қазақстанды өз Отаны санайды. Қазақстан Републикасының Президентінің жарлығымен 1995 1 наурызда Қазақстан халқы ассамблеясы құрылды. Ассамблеяның 350-ге жуық мүшесі бар.1НАУРЫЗ – өзге ұлт өкілдерінің қазақ халқына алғыс айту күні. Бұл күнді ҚР президенті арнайы белгіледі. Байлықтың ең үлкені – халықтар достығы. Біз осы достықты нығайтып, бір-бірімізді құрметтеп, еліміздің ертеңі үшін қызмет етуіміз керек.

    1. Елімізде тұрып жатқан өзге ұлт өкілдері неліктен Қазақстанды өз Отаны санайды?

    2. Қазақ халқы өзге ұлт өкілдеріне неге қолайлы жағдай жасады?

    Бағалаукритерийі№ тапсырмаДескрипторбалл




    Білім алушы

    Берілген мәтін үзінділерінің ретін жазады.. 1Оқиға желісі бойынша мәтін үзінділерінің ретін жазады. Әр дұрыс жауап 1 ұпай.5
    Тақырып бойынша үйренген сөздерін аудармасын жазады.2Тақырып бойынша өткен сөрдердің аудармасын жазады.Әр дұрыс жауап бір ұпай5
    Мазмұнғабағытталғансұрақтарғажауапбереді

    3сұрақтарға мәтін мазұны бойынша 1сөйлеммен жауап береді;1-сөйлем2-сөйлем2
    барлығы



    12




    Ақтау қаласы, «IT лицей» КММОрындаған: «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі Каукаева У.Т.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Калынбаева Анаргуль Мырзабаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-15
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Оқушылар жұмысы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560621870
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999