Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Заттарды салыстыру"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балаларға салыстыру ұғымын түсіндіру
Материалды ашып қарау
Шағын орталық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісіӨткізу күні: 06.11.2018 жТәрбиеші: Сеилова А.А Білім беру саласы: ТанымПән: ҚМҰҚӨтпелі тақырып: Дұрыс тамақтану. ДәрумендерТоп: Ересек тобыТақырып: «Салыстыру»Мақсаттары: Тәрбиелік:. Артық, кем таңбаларымен таныстыруДамытушылық: Балалалардың ойлау қабілеттерін арттырып дамыту.Оқыту: Балаларға сандарды салыстыруға үйрету..Педогогикалық технологиялар: Қуанышты сәт, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сергіту сәті, жұмбақ шешу, таңғаларлық сәт, қорыту.  Ресурстармен қамтамасыз ету:  Ағаш қуыршақтар, үлкен - кіші алмалар муляжы, үй макеті, қолдан жасалған алма ағашы және алмалар, құстар, себеттер.Билингвалдық компонент: Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: Ұйымдастырушылық кезеңі: Балалар сендер қандай әдемісіңдер, тобымызда әдемі, күнімізде әдемі. Осы әдемілігімізді сезініп, көңілімізді көтеріп ән айтайықшы.Күн күлімдеп әлемдеКүлімдейді әдеміТөбемізде қарлығашАйналады әдеміӘніміз осындайСәніміз осындайНЕгізгі бөлімЖарайсыңдар балалар орнымызға жайғасайық.Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті. Олардың ұқсастығы сондай кейде ажырата алмай қаласыңдар.Бірақ қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен жас ерекшеліктері әр - түрлі.Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.- Ең үлкені Әлия- Ал одан кішісі Сәния- Сәниядан кішісі Ғалия- Ғалиядан да кішісі Жания- Ең кішкентайы Мира екен.Қане бәріміз қуыршақтардың атын қайталап шығайық.Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім? Рет - ретімен қуыршақтарды көрсетіп, атын атау.Жарайсыңдар балалар!Қуыршақтарымыз бізге бос келмепті, жолда келе жатып алмаҚуыршақтарымыз бізге бос келмепті, жолда келе жатып алма теріпті. Міне, қараңдаршы қандай әдемі алмалар.- Алмалардың түстері бірдей ма?- Түстері қандай?- Ал көлемдері бірдей ма?- Қандай алма үлкен?- Ал қандай алма кіші?- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.- Балалар біздің қуыршақтарымыздың айтып жүретін бір әні бар екен, сол әнді біз бәріміз айтып берейік.Сергіту сәті.Біз қуыршақпызМіне біздің қолымызАл бізде, ал біздеТаза бет орамалБалаларға тапсырма:Балалар сендерге қуыршақтар тағы да көп алма теріп берсе екен дейді. Қане, қуыршақтарға алма теріп береміз ба?Олай болса, сендердің алдарыңда алма ағашында көп алмалар өсіп тұр, сол алмаларды теріп себетімізге салып толтырайық.(Балалар алмаларды себеттеріне жинайды.)Балалар жұмысын бақылап, кімнің қай түсті алманы көп немесе аз жинағанын сұрап анықтау.Жарайсыңдар балалар! Алмаларды көп терген екенсіңдер.Бүгін біздің ұйымдастырылған оқу іс - әрекетімізге келген қуыршақтарға ризашылығымызды білдірейік.Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.Қорытынды:Ең үлкен қуыршаққа қандайорамал сыйлаймыз?Әр қуыршаққа өзіне сәйкесорамалдар беріледі.Балаларды мадақтау!Есік қағылып, сырттан қолында бір қорабы бар тәрбиеші кіреді.Балалар біздің қуыршақтарымыз сендерге және де бір сыйлық ала келген.



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сеилова Айгерим Амангельдыевна
Жарияланған уақыты:
2019-03-12
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Конспект
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1552388330
333
444
555
666
7
888
999