Завучтарға Авторлық бағдарлама бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бұл әдістемелік құрал бастауыш сыныптағы тәртіптік қиындықтардың алдын алу, оқу-тәрбие үдерісінде кездесетін мінез-құлық ауытқуларын дер кезінде анықтау және оларды тиімді түзету жолдарын жүйелеуге арналған. Қазіргі мектептің басты міндеттерінің бірі – әрбір баланың қауіпсіз, қолайлы, қолдаушы ортада дамуына жағдай жасау. Әсіресе бастауыш буын оқушылары эмоциялық тұрақсыздыққа, әлеуметтік бейімделу қиындықтарына, өзін-өзі бақылаудың жеткіліксіздігіне жиі ұшырайтындықтан, олардың мінез-құлқын басқару, қолдау және түзету жұмысы педагог пен ата-ананың үйлесімді әрекетін талап етеді.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бұл әдістемелік құрал бастауыш сыныптағы тәртіптік қиындықтардың алдын алу, оқу-тәрбие үдерісінде кездесетін мінез-құлық ауытқуларын дер кезінде анықтау және оларды тиімді түзету жолдарын жүйелеуге арналған. Қазіргі мектептің басты міндеттерінің бірі – әрбір баланың қауіпсіз, қолайлы, қолдаушы ортада дамуына жағдай жасау. Әсіресе бастауыш буын оқушылары эмоциялық тұрақсыздыққа, әлеуметтік бейімделу қиындықтарына, өзін-өзі бақылаудың жеткіліксіздігіне жиі ұшырайтындықтан, олардың мінез-құлқын басқару, қолдау және түзету жұмысы педагог пен ата-ананың үйлесімді әрекетін талап етеді.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Бұл әдістемлік көмекші құралда (педагогикалық идеяда) жалпы білім беретін мектепті басқарудағы менеджмент әдістемелігінің теориялық негіздері, құрылымдық компоненттері және практикалық қолданылу тетіктері жан-жақты талданады. Әдістемелік, менеджмент ғылымының классикалық және қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сүйене отырып, білім беру ұйымдарын басқарудың жүйелік, қызметтік және тұлғалық-бағдарланған тәсілдерін қарастырады. Мектепішілік менеджменттің негізгі функциялары – стратегиялық жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру, көшбасшылық, мотивация, бақылау және бағалау үдерістерінің мазмұны мен өзара байланысы ғылыми тұрғыдан түсіндіріледі.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
Әдістемелік көмекші құралдың көкейкестілігі мен практикалық мәнділігі «Сынып жетекшісінің жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы» тақырыбын анықтауға мүмкіндік берді.
Мақсаты: жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудегі сынып жетекшісінің жұмысының тиімді жолдарын айқындау.
Зерттеу объектісі: жалпы білім беретін орта мектептегі /мектеп-лицейі/ кәсіптік бағдар жұмысы.
міндеттері:
- кәсіптік бағдар беру теориясы мен практикасын қарастыру;
- кәсіптік бағдар беру жұмысында сынып жетекшісінің мүмкіншіліктерін анықтау;
- жоғары сынып оқушыларына сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысының формалары мен әдістерін қарастырып, олардың тиімділігін тәжірибелік түрде тексеру, нәтижелерін өңдеп, жалпылап, негізгі қорытындылар мен нұсқауларды келтіру.
Әдіснамалық негізі- тәрбиенің қоғамға қажеттілігі және оның даму бағытының басты шарты болуымен, адамның биологиялық табиғаты мен ішкі мүмкіндіктері арқылы жеке тұлға ретінде дамуы, жеке тұлға болмысын түсінуге бағытталған іс-әрекет туралы ілімі.
Зерттеу көздері- кәсіптік бағдар жұмысына байланысты философтардың, тарихшылардың, психологтардың және педагогтардың еңбектері, оқыту және тәрбиелеу үрдісіне байланысты ғалымдардың, әдіскерлердің зерттеу жұмыстары, мемлекеттік ресми құжаттары (заңдар, қаулылар, баяндамалар т.б.), Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігінің және тәрбиелеуге байланысты құжаттары (тұжырымдамалар, бағдарламалар т.б.).
Әдістемелік көмекші құралды жазу барысында қойылған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру үшін төмендегідей зерттеу әдістері қолданылды: философиялық, псиологиялық, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерге теориялық талдау жасау, оқыту мен тәрбиелеу үрдісін бақылау, оқушыларға анкета жргізу, мұғалімдермен пікір алысу, тәжірибелік жұмыс жүргізу.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
Кіріспе
Мектепте әдістемелік жұмысты ұйымдастыру төмендегі мәселелерді қамтиды: әдістемелік зерттеу, жаңа әлеуметтік сұранысты ескере отырып жұмыстардың бүгінгі жағдайын сараптау, қызметтің нақты мақсаты мен міндеттерін қоя білу, жұмыс мазмұнын, түрлері мен әдістерін, мақсатқа жету жолдарын, мұғалімге диагностикалық зерттеудің нәтижелері негізінде нақты әдістемелік көмек беру, оқушының қызығушылығын арттыру, жұмыстардың орындалуын тексеру, бағалаудың және сараптаудың нәтижелерін жоспарлай білу т. с. с.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
жас мамандарға
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
1