Осы аптаның үздік көрнекіліктері
«Оқу орынбасарларының әдістемелік жұмыстарын ұйымдастыру» Шығармашылық жұмыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріспе
Мектепте әдістемелік жұмысты ұйымдастыру төмендегі мәселелерді қамтиды: әдістемелік зерттеу, жаңа әлеуметтік сұранысты ескере отырып жұмыстардың бүгінгі жағдайын сараптау, қызметтің нақты мақсаты мен міндеттерін қоя білу, жұмыс мазмұнын, түрлері мен әдістерін, мақсатқа жету жолдарын, мұғалімге диагностикалық зерттеудің нәтижелері негізінде нақты әдістемелік көмек беру, оқушының қызығушылығын арттыру, жұмыстардың орындалуын тексеру, бағалаудың және сараптаудың нәтижелерін жоспарлай білу т. с. с.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Нуржигитов Мыктыбек Серикбайулы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Кіріспе
Қазіргі таңда тәуелсіздік талабына сай білім беру жүйесін сапалық деңгейге көтеруге, оқу технологияларын жан-жақты меңгеруге үлкен мән беруде. Мектепте дәстүрлі білім берумен шектелмейді, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруда жаңа технология ( компьютер, интернет, диаграммалар, логикалық тірек сызбалар, ойындар т.б ) көптеп өз нәтижелерін беруде. Сабақта дәстүрден тыс жаңа технологиямен инновациялық әдістерін , элементтерін пайдалана отырып түрлендіре өту қажет. Себебі үнемі қалыптасқан формада өткізу, әсіресе бастауыш сыныптарда оқушы әрекетіне қозғау сала бермейді. Мұның өзі оқушының білім мен білігін, талабы мен талғамын ұштауда, өзіндік ізденісін қалыптастыруда , жаңа оқыту технологияларының алар орнын айқындай түседі.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Пәні: математика
Сынып: 1 Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова
Сабақ тақырыбы: Қисық сызық. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар.
Осы сабақтағы қол жеткішілетін оқумақсаты: 1.3.2.1түзу,қисық,үзік,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды /қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі. : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Кейбір оқушылар: түзу, қисық,үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Пәні: математика
Сынып: 1 Мұғалім: Айгүл Төрегелдіқызы Лебекова
Сабақ тақырыбы: Қисық сызық. Тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар.
Осы сабақтағы қол жеткішілетін оқумақсаты: 1.3.2.1түзу,қисық,үзік,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды /қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: сурет арқылы тура, қисық, үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі. : қарапайым жазық фигураларға (үшбұрыш, төртбұрыш) мысал келтіре алады
Кейбір оқушылар: түзу, қисық,үзік, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеп дәлелдейді.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері