Осы аптаның үздік көрнекіліктері
«Кәсіптік бағдар берудің әдістері мен формалары»
Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмекші құралдың көкейкестілігі мен практикалық мәнділігі «Сынып жетекшісінің жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы» тақырыбын анықтауға мүмкіндік берді.
Мақсаты: жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудегі сынып жетекшісінің жұмысының тиімді жолдарын айқындау.
Зерттеу объектісі: жалпы білім беретін орта мектептегі /мектеп-лицейі/ кәсіптік бағдар жұмысы.
міндеттері:
- кәсіптік бағдар беру теориясы мен практикасын қарастыру;
- кәсіптік бағдар беру жұмысында сынып жетекшісінің мүмкіншіліктерін анықтау;
- жоғары сынып оқушыларына сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысының формалары мен әдістерін қарастырып, олардың тиімділігін тәжірибелік түрде тексеру, нәтижелерін өңдеп, жалпылап, негізгі қорытындылар мен нұсқауларды келтіру.
Әдіснамалық негізі- тәрбиенің қоғамға қажеттілігі және оның даму бағытының басты шарты болуымен, адамның биологиялық табиғаты мен ішкі мүмкіндіктері арқылы жеке тұлға ретінде дамуы, жеке тұлға болмысын түсінуге бағытталған іс-әрекет туралы ілімі.
Зерттеу көздері- кәсіптік бағдар жұмысына байланысты философтардың, тарихшылардың, психологтардың және педагогтардың еңбектері, оқыту және тәрбиелеу үрдісіне байланысты ғалымдардың, әдіскерлердің зерттеу жұмыстары, мемлекеттік ресми құжаттары (заңдар, қаулылар, баяндамалар т.б.), Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігінің және тәрбиелеуге байланысты құжаттары (тұжырымдамалар, бағдарламалар т.б.).
Әдістемелік көмекші құралды жазу барысында қойылған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру үшін төмендегідей зерттеу әдістері қолданылды: философиялық, псиологиялық, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерге теориялық талдау жасау, оқыту мен тәрбиелеу үрдісін бақылау, оқушыларға анкета жргізу, мұғалімдермен пікір алысу, тәжірибелік жұмыс жүргізу.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Ниязкулова Динара Омиркуловна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Шәкірттер қазақ тілін толық әдеби нормада меңгеріп, орыс тілі мен ағылшын тілін еркін білу қажет. Ал ғалымдардың зерттеуінше, бала жас кезінде тілді қиналмай әрі еркін меңгереді екен. Осы ретте Білім және Ғылым министрлігінің ағылшын тілін бастауыш сыныптан бастап үйретуге назар аударуы – дұрыс талап. Бүлдіршін жаста меңгерілген білімнің іргетасы берік әрі мықты болмақ. Ал осы берік әрі мықты білімді санаға себелеп, жанға ұялататын, әрине, мұғалім.Ағылшын тілі пәні мұғалімдері қазіргі кезде ағылшын тілін оқыту сапасын жақсарту мақсатында тіл үйрету саласында әлемдік озық тәжірибелерді, жаңа технологиялар мен әдістерді барынша қолдануда. Осыған орай оқушылардың белсенді өзіндік жұмысын қамтамасыз ету үшін оқушылардың бір мәселені бірігіп шешуде өз бетінше белсенді, танымдық шығармашылық әрекетін қамтамасыз ететін интерактивті тәсілге баса назар аударуда. Ағылшын тілі сабағында оқушылардың тілін дамыту, білім - білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеуге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру мақсатында жүргізілетін жұмыстарда бұл әдіс сабақтың әр кезеңінде де қолдану тиімді.
Шет тілі
Мақала
Басқа
Оқу – іс әрекетінің негізгі саласы еңбек процесін нәтижелі орындауға қажеттігі білімді, дағды мен икемді жүйелі түрде меңгеру.
Мектеп жасындағы балалардың негізгі әрекеті – оқу. Оқу арқылы балаға қоғам өзінің ғасырлар бойы жиналған асыл мұрасын, дағды, тәжірибесін береді. Сонымен бірге жаңа буын оқу арқылы өзінен бұрынғылардың практикалық әрекетке дайындайды. Білім жүйесін меңгеру арқылы ғана адам ой және дене еңбегінің тетіктерін жақсы түсінеді. Оларды жан- жақты білуге мүмкіндік алады. Білім меңгеру- ұзақ уақытты керек ететін күрделі процесс.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын меңгермейінше жан-жақты сауатты маман болу мүмкін емес. Жаңа технологияны жүзеге асыру, тиімділігіне қарай пайдалану үшін, әр мұғалім өзінің алдында отырған оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мақсат - мүддесіне байланысты, өзінің шеберлігіне байланысты таңдап алады. Жаңа технологияны жүзеге асыруда мұғалім белсенділігі, шығармашылық ізденісі, өз мамандығына деген сүйіспеншілігі, алдындағы шәкірттерін бағалауы ерекше орын алады. Жаңа технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік және көптеген адами қабілеттің қалыптасуына игі әсерін тигізеді. Өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері