Математика Мектепке дейінгі бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Реттік санауды үйрету
Тайжанова Бибизат Байдуллаевна
11 Наурыз 2025
334
2
Заттың санын салыстыруға үйрету; заттың көлеміне санның тәуелсіздігін түсіне білуге үйрету; 5саны көлемінде реттік санау дағдысын қалыптастыру, сандық және реттік санауды айыру, «қанша?», «нешінші?» сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрету; заттардың айырмашылығы мен ұқсастығын таба отырып, ені бойынша салыстыру және сол белгілері арқылы біріктіру; оқиғаның ізбе-ізділігі (тәулік бөліктері) анықтауға арналған логикалық тапсырмаларды орындау жолдарын үйрету.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Қосымша білім беру бағдарламасы
Тауданбек Жансерик
23 Мамыр 2024
177
2
Қосымша білім беру бағдарламасы қысқаша түсініктеме және күндізбелік тақырып бойынша.
Математика
Басқа
Мектепке дейінгі
Қызықты математика
Әкия Тұрсынгүл
23 Наурыз 2022
609
2
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Пішіндер мен түстерді қайталау. 1-5 ке дейінгі сандарды санау. Логикалық есептерді шешу. Ойлау қабілеттерін дамыту.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Программа вариативного компонента "Весёлые уроки"
Волохова Татьяна Викторовна
27 Қазан 2021
665
2
Вариативный компонент «Весёлые уроки» позволяет показать детям, как увлекателен, разнообразен, неисчерпаем мир слова. В процессе изучения дети могут увидеть «волшебство знакомых слов», понять, что обычные слова достойны изучения и внимания. Основной принцип вариативного компонента «Весёлые уроки» - тесная взаимосвязь задач обучения: уточнение и расширение представлений детей об окружающей действительности, развитие словаря и связной речи, формирование грамматического строя речи, воспитание звуковой культуры речи, формирование начальных навыков языкового анализа и синтеза, чтения и письма.
Математика
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Программа вариативного компонента "Весёлые уроки"
Волохова Татьяна Викторовна Воспитатель класса предшкольной подготовки Краснознаменской средней школы Мамлютского района Северо-Казахстанской области
27 Қазан 2021
830
3
Вариативный компонент «Весёлые уроки» позволяет показать детям, как увлекателен, разнообразен, неисчерпаем мир слова. В процессе изучения дети могут увидеть «волшебство знакомых слов», понять, что обычные слова достойны изучения и внимания. Основной принцип вариативного компонента «Весёлые уроки» - тесная взаимосвязь задач обучения: уточнение и расширение представлений детей об окружающей действительности, развитие словаря и связной речи, формирование грамматического строя речи, воспитание звуковой культуры речи, формирование начальных навыков языкового анализа и синтеза, чтения и письма.
Математика
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Ашық сабақ: "Кеңістікті бағдарлау" Ортаңғы топ
Мейрбекова Элиза Альбертовна
13 Қаңтар 2020
3210
20
Кеңістікте бағдарлану машықтарын оң және сол жақта орналасқан заттарды атауға дамыту.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Ашық сабақ: Профессор Білгіштің зертханасында» Ересек топ
Мейрбекова Элиза Альбертовна
12 Қаңтар 2020
844
3
Көлем өлшемдері туралы түсініктерін кеңейту.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Ашық сабақ: Сан құрамы. Ересек топ.
Мейрбекова Элиза Альбертовна
12 Қаңтар 2020
1855
17
Жаңа креативтік заманауи инновациялық технологиялық әдіс-тәсілдері арқылы қарапайым математика түсініктерін қалыптастыру
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Артық. Кем. Сонша
Какенова Жадыра Маратовна
22 Қараша 2019
800
3
тақырыбы
Математика
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Ашық сабақ: Пішіндер
Мұңалова Қалдыгүл Оразбайқызы
28 Сәуір 2019
788
3
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиешілерге керек деген ойдамын. Ашық сабақ Таным саласында ҚМҰҚ оқу қызметінде қолданады.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тұяқбаева Асылтас Қуанышқызы
23 Сәуір 2019
759
2
Бүгінгі бөбек – ертеңгі азамат – қоғам иесі. Балғын бөбектерге ең алғаш жол көрсетуші, бағыт беруші – балабақша тәрбиешілері. Өйткені білім мен тәрбие негізі баланың жеке басын қалыптастыру негізі балабақшада қаланады. Мектепке дейінгі тәрбие беру ұйымдарында балалардың ой-өрісін, логикасын, тілін дамытуда, белгілі бір затты қабылдауын, есте сақтауын, оны қайта жаңғыртып көзге елестетуін, дүниетанымын дамытуда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы ерекше. Балаларда бар түсініктер өздігінен ұғымдарға айнала алмайды. Ұғымдарды және оларды қолдануға негізделген ойлаудың логикалық формаларын балалар ғылыми білімдерге негіздеу барысында меңгереді. Демек, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой қызметінің дамуы, логикалық ойлаудың дамуы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру барысында жүзеге асырылады.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тұяқбаева Асылтас Қуанышқызы
23 Сәуір 2019
1617
9
Бүгінгі бөбек – ертеңгі азамат – қоғам иесі. Балғын бөбектерге ең алғаш жол көрсетуші, бағыт беруші – балабақша тәрбиешілері. Өйткені білім мен тәрбие негізі баланың жеке басын қалыптастыру негізі балабақшада қаланады. Мектепке дейінгі тәрбие беру ұйымдарында балалардың ой-өрісін, логикасын, тілін дамытуда, белгілі бір затты қабылдауын, есте сақтауын, оны қайта жаңғыртып көзге елестетуін, дүниетанымын дамытуда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы ерекше. Балаларда бар түсініктер өздігінен ұғымдарға айнала алмайды. Ұғымдарды және оларды қолдануға негізделген ойлаудың логикалық формаларын балалар ғылыми білімдерге негіздеу барысында меңгереді. Демек, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой қызметінің дамуы, логикалық ойлаудың дамуы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру барысында жүзеге асырылады.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ашық сабақ: 1-5 сандары
Макулбекова Несипгул Аязбековна
16 Наурыз 2019
712
2
дайындық тобының мұғалімдеріне
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Балаларға заттарды ені бойынша салыстыруды үйретуді жалғастыру.
Тұяқбаева Асылтас Қуанышқызы
10 Наурыз 2019
882
2
Сабақтың барысы : Ұйымдастыру кезеңі : - Балалар , бүгін біз серуенге шығамыз . Ол үшін біз поезд болып сапқа тұрайық . - Кәне кімнің бойы ұзын Паравозы ол пойыздың Қатар –қатар тұрайық , Вагондарды құрайық . - Екі поезд болып тұрайық. - Біз келдік .Шығып серуендеуге болады. Балаларды 2 сайқымазақ күтіп алады.Қолдарында гүлдері бар. Сайқымазақтардың біреуінің бойы - ұзын осы ұзын Сайқымазақтардың қолында 2 гүл болады.Екіншісінің бойы-қысқа болады. Оның қолында 1гүл болады. -Сәлеметсіздер ме , сайқымазақтар ?Балалар , қараңдаршы , Біздің сайқымазақ –тардың қолдарында гүлдер бар екен .Бұлардың қайсысы ұзын екен салыстырып көрейік. Қане қатар тұрыңдар. -Ұзын Сайқымазақта неше гүл?( 1,2 барлығы екеу ) -Қысқа сайқымазақта неше гүл ? (1) -Бұл гүлдердерді гүл құмарасына салайық . 2 гүлді 2 саны бар құмараға салыңдар. Сергіту сәті : Алақанды қосамыз , міне былай ( қолдарын алдына кою) Саусақтар бірі -бірімен амандасты . Ал енді алақандар жақындап келеді, жақын –жақын . Кездесіп екеуі бірге амандасты. Дидактикалық ойын : « Айырмашылығын тап » Мақсаты :Балаларға 2 суреттегі заттардың айырмашылығын таба білуге үйрету..Салыстыруда мына сөздер пайдалынады : «кең –тар , ұзын- қысқа» Шарты :мына жатқан қла көшелеріне көліктермен мен адамдарды ойланып , өз жолдарына дұрыстап орнасластыру. -Машиналар үлкен кең жолмен жүреді. -жаяу адамдар тар жолмен жүреді.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
"Пішіндер әлеміне саяхат"
Ахметова Маржан Каналбаевна
18 Ақпан 2019
940
3
Мақсаты: Балалардың ой-өрісін кеңейту,геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажыратып айта білуге үйрету.Білімдерін жүйелі түрде көрсете алуға баулу, Дидактикалықшеберлігін артуына ықпал жасау.Балалардың ойлау,көріп тану,зейінін,есте сақтау қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Математика
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін
Орынбаева Фарида Амангелдіқызы
22 Қаңтар 2019
973
4
: Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін
Математика
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Менің көршілерім. Артық . Кем. Сонша.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
1425
24
Ынталандыру. Педагог ҰОҚ-нің алдында балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында шаттық шеңберін құруды ұсынады. Өзектендіру. Балалар 20-ға дейін санамақ-əнін айтады. Педагог балалардан сұрайды: - Қандай сандар осы санға қатысты көрші сандар деп аталады? (сандық қатарда бірлікке тең аралықпен осы санның екі жағында тұрған сандар).
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Сурет салып үйренемін. «Нешеу?» жəне «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
1648
14
Ынталандыру. Педагог балалармен олардың сурет салғанда нені бейнелегенді ұнататындары туралы сұхбат жүргізеді. Жиынтық полотнода (немесе пəндік суреттер) құстар мен балықтардың əртүрлі түстері көрсетілген. Педагог сұрақ қояды: - Суреттерді қандай топтарға бөлуге болады? Ненің суретін салуға болады? Өзектендіру. Жиынтық полотнода ҰОҚ-нің тақырыбына келетін заттық суреттерден санауға арналған кесте құрайды. Педагог алдымен заттарды қойып шығады, ал балалар тақтаға шығып, сан жазылған керекті карточканы таңдайды. Сандар қатары түзілгеннен кейін жанында тұрған сандарды салыстыруға болады.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
616
3
Ынталандыру. Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
429
2
Ынталандыру. Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі