Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Сурет салып үйренемін. «Нешеу?» жəне «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын.
Материал туралы қысқаша түсінік
Ынталандыру.
Педагог балалармен олардың сурет салғанда нені бейнелегенді ұнататындары туралы сұхбат жүргізеді. Жиынтық полотнода (немесе пəндік суреттер) құстар мен балықтардың əртүрлі түстері көрсетілген.
Педагог сұрақ қояды:
- Суреттерді қандай топтарға бөлуге болады? Ненің суретін салуға болады?
Өзектендіру.
Жиынтық полотнода ҰОҚ-нің тақырыбына келетін заттық суреттерден санауға арналған кесте құрайды. Педагог алдымен заттарды қойып шығады, ал балалар тақтаға шығып, сан жазылған керекті карточканы таңдайды.
Сандар қатары түзілгеннен кейін жанында тұрған сандарды салыстыруға болады.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Мамбетова Камажай
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Ынталандыру.
Педагог ҰОҚ-нің алдында балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында шаттық шеңберін құруды ұсынады.
Өзектендіру.
Балалар 20-ға дейін санамақ-əнін айтады. Педагог балалардан сұрайды:
- Қандай сандар осы санға қатысты көрші сандар деп аталады? (сандық қатарда бірлікке тең аралықпен осы санның екі жағында тұрған сандар).
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ынталандыру.
Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді.
Өзектендіру.
Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар.
Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ынталандыру.
Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді.
Өзектендіру.
Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар.
Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері