Материалдар Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ынталандыру. Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
20 Қаңтар 2019
429
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Менің көршілерім. Артық . Кем. Сонша.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
1425
24
Ынталандыру. Педагог ҰОҚ-нің алдында балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында шаттық шеңберін құруды ұсынады. Өзектендіру. Балалар 20-ға дейін санамақ-əнін айтады. Педагог балалардан сұрайды: - Қандай сандар осы санға қатысты көрші сандар деп аталады? (сандық қатарда бірлікке тең аралықпен осы санның екі жағында тұрған сандар).
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Сурет салып үйренемін. «Нешеу?» жəне «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
1647
14
Ынталандыру. Педагог балалармен олардың сурет салғанда нені бейнелегенді ұнататындары туралы сұхбат жүргізеді. Жиынтық полотнода (немесе пəндік суреттер) құстар мен балықтардың əртүрлі түстері көрсетілген. Педагог сұрақ қояды: - Суреттерді қандай топтарға бөлуге болады? Ненің суретін салуға болады? Өзектендіру. Жиынтық полотнода ҰОҚ-нің тақырыбына келетін заттық суреттерден санауға арналған кесте құрайды. Педагог алдымен заттарды қойып шығады, ал балалар тақтаға шығып, сан жазылған керекті карточканы таңдайды. Сандар қатары түзілгеннен кейін жанында тұрған сандарды салыстыруға болады.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Мамбетова Камажай
20 Қаңтар 2019
616
3
Ынталандыру. Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы əңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.
Математика
Барлығы
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері