Өзін-өзі тану Мектепке дейінгі бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Дұрыс әрекет тәжірибесі өмірдің негізі ретінде
Аманбаева Халима Аргымбековна
22 Желтоқсан 2020
1044
2
Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.)  
Өзін-өзі тану
Презентация
Мектепке дейінгі
"Ата-ананың алақаны балаға айдынды қоныс"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
837
3
ата ана
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Ата-ананың алақаны балаға айдынды қоныс"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
919
2
ата ана туралы
Өзін-өзі тану
Презентация
Мектепке дейінгі
"Табиғаттан үйренейік"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
1298
3
табиғат туралы
Өзін-өзі тану
Презентация
Мектепке дейінгі
"Табиғаттан үйренейік"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
1373
2
табиғат туралы
Өзін-өзі тану
Презентация
Мектепке дейінгі
"Менің бақытты отбасым"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
1052
2
отбасы туралы
Өзін-өзі тану
Презентация
Мектепке дейінгі
"Достық-татулықтан басталады"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
1161
7
достық туралы
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"1-наурыз Алғыс айту күні"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
904
2
алғыс айту
Өзін-өзі тану
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
"Мейірімділік пен қатігездік"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
877
5
мейірімділік туралы
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Адал дос"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
808
3
Достық туралы
Өзін-өзі тану
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
"Жақсылық жасай білеміз"
Орынғалиева Алмагүл Мүтуқызы
30 Қаңтар 2020
817
3
жақсылық жасау
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
" Жүрегімде жақсылық "
Бердібекова Майя Жұматайқызы
03 Желтоқсан 2019
694
3
оқушыларды жақсы қасиеттерге баулу
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
" Адам жақсы ісімен көрікті "
Бердібекова Майя Жұматайқызы
03 Желтоқсан 2019
695
2
оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
" Жүрегімде жақсылық "
Бердібекова Майя Жұматайқызы
03 Желтоқсан 2019
641
3
оқушыларды мейірімділікке,адалдыққа тәрбиелеу
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
" Өзін-өзі тану әлеміне саяхат"
Бердібекова Майя Жұматайқызы
03 Желтоқсан 2019
769
8
оқушыларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1058
3
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1520
6
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Жүрегімде жақсылық.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
863
2
Бекітемін Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану Тақырыбы: Жүрегімде жақсылық. Мақсаты: «жақсылық» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу. Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту. Көрнекілігі: әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру. Сезімді ояту. Шаттық шеңбері. Әнуарбек Дүйсенбиевтің «Біз- өмірдің гүліміз» өлеңін бірге айту. 1.Зеңгір көктен Нұрын төккен, Ортақ біздің күніміз. Жайнап өскен, Жайдары өскен Біз өмірдің гүліміз. Балалар шаттық шеңберіне тұрады,барлығы өлең айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Жақсы сөз жанды жадыратар.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1912
13
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Жақсы сөз жанды жадыратар. Мақсаты: балаларға «жақсы сөздің» адамдарға әсері туралы түсіндіру.Өзіне деген сенімділігін дамыту.Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту. Көрнекілігі: әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаш. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері Ә.Дүйсенбиевтің «Не деу керек?» өлеңін балалармен бірге орындау. Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлнңді қосылып айтады. Ұйымдастыру кезеңі Әңгімелесу. -Балалар, «Не деу керек?» өлеңінен не түсіндіңдер? -Дұрыс,бұл өлеңнен сыпайлық және әдептілікті білдіретін сөздерді есімізге түсірдік. -Бүгін біздің әрбірсөзіміз айналамызға қалай әсер ететіндігі туралы әңгімелесеміз. Әңгімелесу. «Сыпайы қоян» ертегісін оқу. -Қоянды қатерден не құтқарды? -Жылан неліктен қоянға тимеді? Дәйексөз «Жақсы сөз-жанға қуат» деген нақыл сөзді түсіндіру. -Айналамыздағы туған-туыстарымызды,туған жерімізді жақсы көру сүйіспеншілік деп аталады. Ал сүйіспеншілік жүрегімізде туындайды. Тыныштық сәті. Сергіту сәті Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Ойын. «Не деу керек?» шарты: Ойынды бастаған бала допты жолдасына лақтырады,қағып алған бала сұрақ қояды. Ғажайып сөздер -Жолың болсын; -Құтты болсын; -Аман бол; -Қайырлы күн; -Күннін сәтті болсын; Балалар жауап береді. Ертегіні мұқият тыңдайды,сұрақтарға жауап беруге тырысады. Балалар қимылмен көрсетеді. Ойынға барлығы қызығушылықпен қатысады. Өнегелі сөздерді қайталап айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
«Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
691
2
Бекітемін: Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: «Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат. Мақсаты:өзін-өзі тану әлемі туралы түсініктерін кеңейту.Жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту.Татулыққа,қамқорлыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі:дәптер,түрлі-түсті қарындаштар,карта. Қос тілдік білім:көңілді-веселый,сүйіспеншілік-любовь,тату-дружный. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Балаларды шеңберге жинайды. «Шаттық шеңбері» туралы әңгімелеу. -Біз бүгін осындай әсем,жарық,кең бөлмеде кездескеніме өте қуаныштымын.Шеңбер бойында бір-біріне тек жақсылық тілейді. -Күндей жылы бол! -Алмадай тәтті бол! -Доптай көңілді бол! -Айдай жарық бол! -Бір-бірімізге күлкі сыйлайық! Балалар шеңбер құрып,бір-біріне күліп,жақсы тілектер айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі