Материалдар Жақсы сөз жанды жадыратар.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Жақсы сөз жанды жадыратар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Жақсы сөз жанды жадыратар. Мақсаты: балаларға «жақсы сөздің» адамдарға әсері туралы түсіндіру.Өзіне деген сенімділігін дамыту.Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту. Көрнекілігі: әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаш. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері Ә.Дүйсенбиевтің «Не деу керек?» өлеңін балалармен бірге орындау. Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлнңді қосылып айтады. Ұйымдастыру кезеңі Әңгімелесу. -Балалар, «Не деу керек?» өлеңінен не түсіндіңдер? -Дұрыс,бұл өлеңнен сыпайлық және әдептілікті білдіретін сөздерді есімізге түсірдік. -Бүгін біздің әрбірсөзіміз айналамызға қалай әсер ететіндігі туралы әңгімелесеміз. Әңгімелесу. «Сыпайы қоян» ертегісін оқу. -Қоянды қатерден не құтқарды? -Жылан неліктен қоянға тимеді? Дәйексөз «Жақсы сөз-жанға қуат» деген нақыл сөзді түсіндіру. -Айналамыздағы туған-туыстарымызды,туған жерімізді жақсы көру сүйіспеншілік деп аталады. Ал сүйіспеншілік жүрегімізде туындайды. Тыныштық сәті. Сергіту сәті Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Ойын. «Не деу керек?» шарты: Ойынды бастаған бала допты жолдасына лақтырады,қағып алған бала сұрақ қояды. Ғажайып сөздер -Жолың болсын; -Құтты болсын; -Аман бол; -Қайырлы күн; -Күннін сәтті болсын; Балалар жауап береді. Ертегіні мұқият тыңдайды,сұрақтарға жауап беруге тырысады. Балалар қимылмен көрсетеді. Ойынға барлығы қызығушылықпен қатысады. Өнегелі сөздерді қайталап айтады.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
27 Қазан 2019
1913
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1058
3
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1521
6
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1223
5
Бекітемін: Ұйымдастырылған іс-әрекетінің техоалагиялық картасы. Білім беру саласы:Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз. Мақсаты:балаларды өзара жақсы қарым-қатынас жасай білуге үйрету.Айналасына жағымды қарым-қатынас жасай білу дағдысын қалыптастыру.Жақсылыққа,ізгілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі:әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: қуыршақ-кукла,алма-яблоко Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері Ә.Дүйсенбиевтің «Қуыршақ» өлеңін балалармен бірге қосылып орындайды. Әңгімелесу. -Балалар,қазір орындаған өлеңнен не түсіндіңдер? -Өмірде осы қуыршақ сияқты балалар бола ма? -Болса олармен достасу,бірге ойнау сендерге көңілді ме? -Біз,сабақтарда адам бойындағы жақсы қасиеттермен танысып,ол жақсы қасиеттерге үйренудеміз Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлеңді орындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері